CUSTOMER EXPERIENCE CX

Voicebot Chatbot

Wykorzystanie AI zapewnia automatyzacje procesów obsługi klienta oraz optymalizacje zadań Twojego zespołu

UniChatbot

Skorzystaj z mechanizmu sztucznej inteligencji w postaci Wirtualnego Asystenta
Oferujemy system posiadający funkcjonalność inteligentnego asystenta symulującego naturalną rozmowę między ludźmi, utrzymujący stan konwersacji, gromadzący informacje uzyskane podczas rozmowy. UniChatbot oparty jest o silnik IBM Watson Assistant ,wykorzystuje mechanizmy sztucznej inteligencji. Prowadzi rozmowę w języku naturalnym wykorzystując uczenie maszynowe. Zapewnia dostosowany do człowieka tok rozmowy prowadzący do oczekiwanych rezultatów. Pozwala na przygotowanie dedykowanego chatbota, który upodobni się do stylu marki Klienta. Wytrenowany jest do obsługi specyfiki języka polskiego, ale pozwala też na obsługę wielu innych języków.

Co zyskujesz?
  • UniChatbot rozpoznaje intencję rozmówcy
  • UniChatbot rozumie język naturalny
  • uczy się w oparciu o wykonane rozmowy
  • wykorzystuje najnowsze techniki Deep Learning
  • Wykorzystuje zaawansowane algorytmy sieci neuronowych.
  • nie opiera się na zdefiniowanych przez developera regułach, które przy rozbudowanym rozwiązaniu nie są skalowalne i komplikują rozwiązanie
  • wyszukuje w każdej wypowiedzi człowieka intencje i dodatkowe informacje
  • nigdy nie zostawia rozmówcy bez odpowiedzi.
Skonfiguruj dowolnie język, wygląd i sposób działania swojego Wirtualnego Asystenta

W odróżnieniu od platform dostarczających “pudełkowe” rozwiązania, UniChatbot pozwala na pełną konfigurację wyglądu, języka, sposobu działania Wirtualnego Asystenta. Zespół po stronie Klienta dostaje intuicyjny interfejs do tworzenia dialogów oraz szkolenie, pozwalające na aktualizację i rozwój narzędzia.UniChatbot – najważniejsze zalety:

  • szybkość uczenia się
  • kierowanie rozmową
  • przełączenia rozmów
  • utrzymanie kontekstu rozmowy
  • dygresje
  • rozpoznawanie encji
  • funkcja doprecyzowania pytania
  • różne typy odpowiedzi
  • rozumienie języka naturalnego

Dedykowane wersje Unichatbota

UNICHATBOT W UBEZPIECZENIACH

UniChatbot w ubezpieczeniach wspiera likwidację szkód, przedstawia spersonalizowaną wycenę polis czy pełni funkcję Wirtualnego Sprzedawcy Ubezpieczeń. Cyfrowi Konsultanci pomagają użytkownikowi w zgłoszeniu roszczenia i przeprowadzą przez niezbędne formularze. W zależności od potrzeb ubezpieczyciela i integracji systemów

UNICHATBOT WSPIERAJĄCY REKRUTACJĘ

UniChatbot wspierający procesy rekrutacji oraz komunikację wewnętrzną firmy to świetne źródło wiedzy o kandydatach i pracownikach. Stanowi pierwszy kontakt dla kandydatów zainteresowanych pracą w danej firmie. Może udzielać informacji o dostępnych stanowiskach i zakresach obowiązków czy nawet przyjmować dokumenty i zgłoszenia do rekrutacji.

UNICHATBOT DLA WSPARCIA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ

UniChatbot wspiera sprzedaż internetową, błyskawicznie odpowiada na pytania dotyczące oferty, dostawy, form płatności czy reklamacji. Udzielając informacji niezależnie od pory dnia lub nocy, szukając informacji w bazach wiedzy, w systemach back office. Po zakończeniu transakcji wysyła potwierdzenia emailowe.

UNICHATBOT DLA KURIERÓW

UniChatbot w branży przesyłek kurierskich obsługuje masowe ilości zapytań dotyczące podstawowych, powtarzalnych tematów, które nie wymagają interwencji specjalisty np. anulowanie przesyłki, sprawdzenie statusu paczki czy termin jej dostarczenia.

UNICHATBOT REZERWACYJNY

UniChatbot może być wykorzystywany przez firmy oferujące klientom różne usługi, np. czy rezerwację biletu, zamówienie przejazdu, rezerwację wizyty u lekarza. Dla sprawnej obsługi klientów połączone są z wewnętrznymi systemami firmy (rezerwacyjnymi, bazami danych itp.)

UNICHATBOT JAKO WEWNĘTRZNY HELPDESK

UniChatbot pozwala w szybki sposób wyszukiwać najważniejszych informacji z baz wiedzy. Prowadzi pracowników firmy przez skomplikowane procedury obsługowe. Pomaga pracownikowi spersonalizować ofertę podczas rozmowy z klientem. Wspiera przepływ danych w organizacji.

UniVoicebot

Zautomatyzuj procesy BOK dzięki wsparciu Univoicebota
Rozwiązanie wykorzystywane jest do wsparcia obsługi Infolinii. Automatycznie odbiera połączenia przychodzące, analizuje pytania, udziela odpowiedzi oraz wykonuje automatycznie połączenia wychodzące. Umożliwia przyjęcie połączenia w kanale głosowym (infolinia, call center), wraz z kontekstem rozmowy, analizę treści i przekazanie połączenia zwrotnego do Infolinii.UniVoicebot analizuje słowa wypowiadane w języku naturalnym, pamięta kontekst rozmowy, rozpoznaje pytania otwarte i zamknięte – w razie wątpliwości uszczegóławiające, generuje odpowiedzi głosowe. Bazując na silniku IBM Watson Assistant wykorzystuje mechanizmy sztucznej inteligencji do analizy niezrozumiałych pytań. Wykorzystuje technologię NLP oraz wiodące globalne rozwiązania rozpoznawania i syntezy mowy bądź nagranie lektorskie.

Zalety narzędzia:

Przejrzysty interfejs do budowania dialogów

  • Rozpoznawanie nazw własnych
  • Rozpoznawanie dat, cyfr w mowie swobodnej
  • Rozpoznanie kilku intencji w jednym pytaniu
  • Możliwość podsłuchu rozmów przez supervisora
  • Możliwość nagrywania rozmów
  • Szybka integracja z wiodącymi platformami Call Center: Genesys, Avaya, Vocalcom, Cisco, Zendesk.
  • Oferowane wersje: cloud, on- premise, hybryda.

 

Dostępne dedykowane wersje scenariuszy do obsługi procesów: windykacji, reklamacji, weryfikacji rozkładu jazdy, sprawdzania statusu wysyłki, rekrutacji, rejestracji wizyt, informowania o ofercie firmy, obsługi mieszkańców urzędu miasta i wiele innych.

Strona www.unima2000.pl korzysta z plików Cookies (w celu realizacji usług)