Wykorzystanie AI zapewnia automatyzacje procesów obsługi klienta oraz optymalizacje zadań Twojego zespołu
Skorzystaj z mechanizmu sztucznej inteligencji w postaci Wirtualnego Asystenta
Oferujemy system posiadający funkcjonalność inteligentnego asystenta symulującego naturalną rozmowę między ludźmi, utrzymujący stan konwersacji, gromadzący informacje uzyskane podczas rozmowy. UniChatbot oparty jest o silnik IBM Watson Assistant, wykorzystuje mechanizmy sztucznej inteligencji. Prowadzi rozmowę w języku naturalnym wykorzystując uczenie maszynowe. Zapewnia dostosowany do człowieka tok rozmowy prowadzący do oczekiwanych rezultatów. Pozwala na przygotowanie dedykowanego chatbota, który upodobni się do stylu marki Klienta. Wytrenowany jest do obsługi specyfiki języka polskiego, ale pozwala też na obsługę wielu innych języków.
W odróżnieniu od platform dostarczających “pudełkowe” rozwiązania, UniChatbot pozwala na pełną konfigurację wyglądu, języka, sposobu działania Wirtualnego Asystenta. Zespół po stronie Klienta dostaje intuicyjny interfejs do tworzenia dialogów oraz szkolenie, pozwalające na aktualizację i rozwój narzędzia.UniChatbot – najważniejsze zalety:
UniChatbot w ubezpieczeniach wspiera likwidację szkód, przedstawia spersonalizowaną wycenę polis czy pełni funkcję Wirtualnego Sprzedawcy Ubezpieczeń. Cyfrowi Konsultanci pomagają użytkownikowi w zgłoszeniu roszczenia i przeprowadzą przez niezbędne formularze. W zależności od potrzeb ubezpieczyciela i integracji systemów
UniChatbot wspierający procesy rekrutacji oraz komunikację wewnętrzną firmy to świetne źródło wiedzy o kandydatach i pracownikach. Stanowi pierwszy kontakt dla kandydatów zainteresowanych pracą w danej firmie. Może udzielać informacji o dostępnych stanowiskach i zakresach obowiązków czy nawet przyjmować dokumenty i zgłoszenia do rekrutacji.
UniChatbot wspiera sprzedaż internetową, błyskawicznie odpowiada na pytania dotyczące oferty, dostawy, form płatności czy reklamacji. Udzielając informacji niezależnie od pory dnia lub nocy, szukając informacji w bazach wiedzy, w systemach back office. Po zakończeniu transakcji wysyła potwierdzenia emailowe.
UniChatbot w branży przesyłek kurierskich obsługuje masowe ilości zapytań dotyczące podstawowych, powtarzalnych tematów, które nie wymagają interwencji specjalisty np. anulowanie przesyłki, sprawdzenie statusu paczki czy termin jej dostarczenia.
UniChatbot może być wykorzystywany przez firmy oferujące klientom różne usługi, np. rezerwację biletu, zamówienie przejazdu, rezerwację wizyty u lekarza. Dla sprawnej obsługi klientów połączone są z wewnętrznymi systemami firmy (rezerwacyjnymi, bazami danych itp.)
UniChatbot pozwala w szybki sposób wyszukiwać najważniejszych informacji z baz wiedzy. Prowadzi pracowników firmy przez skomplikowane procedury obsługowe. Pomaga pracownikowi spersonalizować ofertę podczas rozmowy z klientem. Wspiera przepływ danych w organizacji.
Zautomatyzuj procesy BOK dzięki wsparciu Univoicebota
Rozwiązanie wykorzystywane jest do wsparcia obsługi Infolinii. Automatycznie odbiera połączenia przychodzące, analizuje pytania, udziela odpowiedzi oraz wykonuje automatycznie połączenia wychodzące. Umożliwia przyjęcie połączenia w kanale głosowym (infolinia, call center), wraz z kontekstem rozmowy, analizę treści i przekazanie połączenia zwrotnego do Infolinii.UniVoicebot analizuje słowa wypowiadane w języku naturalnym, pamięta kontekst rozmowy, rozpoznaje pytania otwarte i zamknięte – w razie wątpliwości uszczegóławiające, generuje odpowiedzi głosowe. Bazując na silniku IBM Watson Assistant wykorzystuje mechanizmy sztucznej inteligencji do analizy niezrozumiałych pytań. Wykorzystuje technologię NLP oraz wiodące globalne rozwiązania rozpoznawania i syntezy mowy bądź nagranie lektorskie.
Przejrzysty interfejs do budowania dialogów
Dostępne dedykowane wersje scenariuszy do obsługi procesów: windykacji, reklamacji, weryfikacji rozkładu jazdy, sprawdzania statusu wysyłki, rekrutacji, rejestracji wizyt, informowania o ofercie firmy, obsługi mieszkańców urzędu miasta i wiele innych.
Copyright 2020 – by UNIMA 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. All rights reserved to UNIMA 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.
Spółka UNIMA 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. z siedzibą w Krakowie (31-866) przy ul. Skarżyńskiego 14, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, numer KRS 0000218370 Kapitał Zakładowy w kwocie 6 956 279 złotych opłacony w całości
Sławomir Połukord
Wykształcenie:
Absolwent Politechniki Wrocławskiej, gdzie ukończył studia na Wydziale Elektroniki (specjalność: systemy informatyczne) oraz studia podyplomowe na Wydziale Informatyki i Zarządzania (program Executive MBA, organizowany wspólnie z Central Connecticut State University). Na George Washington University uzyskał tytuł Associate in Project Management.
Zajmowane stanowiska i przebieg kariery zawodowej:
Z branżą IT związany ponad 30 lat.
– Wiceprezes Zarządu WINUEL S.A. (2010-2011),
– Wiceprezes Zarządu ARAM sp. z o.o. (2009-2010),
– Prezes Zarządu ZEC InfoService sp. z o.o. (2003-2009).
W latach 2015-2017 związany z Microsoft, gdzie odpowiadał za rozwój biznesu w sektorze publicznym oraz sektorze ochrony zdrowia,
Prezes Zarządu Qumak S.A.(2017-2019).
Od roku 2019 prowadzi własną działalność doradczą:
– współzałożyciel pTAG sp. z o.o. (od 2019),
– współzałożyciel TEKKER sp. z o.o. (od 2020),
– doradca zarządu Operatora Chmury Krajowej sp. z o.o. (od 2020)
– Członek Rady Nadzorczej Krajowego Operatora Chmury Medycznej sp. z o.o. (od 2021).
Sławomir Połukord nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. Nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej lub jako członek organu konkurencyjnej osoby prawnej. Nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Bartosz Piasecki
Wykształcenie:
Absolwent Politechniki Lubelskiej, gdzie ukończył studia na Wydziale Elektrycznym (specjalność: inżynierskie zastosowania informatyki).
Na George Washington University uzyskał tytuł Associate in Project Management.
Zajmowane stanowiska i przebieg kariery zawodowej:
Z branżą IT związany ponad 30 lat.
W latach 1997-2003 w CSBI S.A, potem ComputerLand S.A. odpowiadał za wdrożenia systemów IT w urzędach pracy oraz służbie zdrowia.
W latach 2004 – 2012 w Computerland S.A., potem Sygnity S.A. odpowiadał za kluczowe projekty IT realizowane dla sektora publicznego oraz uczestniczył we wdrażaniu standardów i systemów zarządzania projektami wewnątrz organizacji.
W latach 2012 – 2015 jako freelancer odpowiadał za przygotowanie i prowadzenie regionalnych projektów IT w jednostkach samorządu terytorialnego (JST).
Od 2015 do 2019 ponownie związany z Sygnity S.A., gdzie odpowiadał za wdrożenia i zarządzanie kluczowymi projektami realizowanymi dla jednostek administracji centralnej.
Współzałożyciel TEKKER sp. z o.o. (2020).
W 2020 roku dołączył do pTAG sp. z o.o. gdzie od 2021 pełni funkcję Prezes Zarządu.
Bartosz Piasecki nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. Nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej lub jako członek organu konkurencyjnej osoby prawnej. Nie figuruje w Rejestrze Niewypłacalnych, prowadzonych na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze sądowym.
Piotr Zając
Wykształcenie:
Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie (obecnie Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie), specjalność zarządzanie zasobami ludzkimi. Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu. Autor prac naukowych o tematyce dotyczącej zarządzania zasobami ludzkimi i controlingu personalnego, publikowanych w czasopismach zarówno o zasięgu krajowym, jak i międzynarodowym. Bierze aktywny udział w badaniach naukowych w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, jak również uczestniczy w krajowych i międzynarodowych konferencjach naukowych w tej tematyce.
Zajmowane stanowiska i przebieg kariery zawodowej:
Od 2010 – nadal- Adiunkt w Zakładzie Zarządzania i Rachunkowości Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie (umowa zlecenie)
Nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. Nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej lub jako członek organu konkurencyjnej osoby prawnej. Nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Członek niezależny.
Wykształcenie:
Wykształcenie wyższe. Absolwentka Wydziału Finansów i Bankowości Szkoły Głównej Handlowej, specjalizacja: rachunkowość i finanse. Posiada bogate, ponad 25 – letnie doświadczenie na rynku kapitałowym. Uczestniczyła w licznych projektach z zakresu IPO oraz wprowadzania spółek na rynek regulowany GPW i rynek NewConnect. Odpowiadała za przygotowanie analiz ekonomiczno – finansowych, w tym na potrzeby prywatyzacji przedsiębiorstw państwowych. Doradzała zarządom spółek przy prywatnych oraz publicznych ofertach papierów wartościowych. Uczestniczyła i koordynowała prace nad sporządzaniem Prospektów Emisyjnych, Memorandów Informacyjnych oraz Dokumentów Informacyjnych.
Zajmowane stanowiska i przebieg kariery zawodowej:
Nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Spółki, jak również nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu konkurencyjnej spółki kapitałowej z wyłączeniem Atende S.A. lub członek organu jakiejkolwiek konkurencyjnej osoby prawnej, jak również nie jest wpisana do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 roku o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Sławomir Jarosz
Wykształcenie:
Jest absolwentem Wydziału Ekonomii Akademii Ekonomicznej w Krakowie, kierunku Finanse i
Bankowość. W 2002 r. ukończył studia podyplomowe Master of Business Administration przy Wyższej
Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie.
Przebieg pracy zawodowej:
Pracę zawodową rozpoczął w 1994 r. jako Specjalista ds. kredytów w ING Bank Śląski Oddział
Regionalny w Bielsku-Białej, następnie został Kierownikiem Zespołu Doradców Klienta i członkiem
Komitetu Kredytowego oraz Zastępcą Dyrektora CBK. W latach 1996–2004 prowadził własną
działalność gospodarczą w zakresie inwestycji i doradztwa finansowego. W latach 2001–2003 pełnił
funkcję Zastępcy Dyrektora, a później Dyrektora Oddziału Banku Gospodarki Żywnościowej S.A. w
Bielsku-Białej. W latach 2003–2004 był Prezesem Zarządu firmy windykacyjnej FOR-NET S.A. z
Krakowa. Od 2009 r. do 2014 r. zajmował stanowisko Wiceprezesa Zarządu Beskidzkiego Biura
Consultingowego S.A. Od 2011 r. zajmuje stanowisko Prezesa Zarządu ABS Investment S.A., a od 2019
r. stanowisko prezesa Zarządu InBook S.A. Zasiadał w wielu Radach Nadzorczych spółek publicznych.
Jest specjalistą w dziedzinie finansowania inwestycji oraz rynku kapitałowego.
Zajmowane stanowiska i pełnione funkcje:
Nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej lub jako członek organu konkurencyjnej osoby prawnej.
Nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20
sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Zbigniew Pietroń
Wykształcenie:
Ukończył studia wyższe magisterskie na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie na Wydziale Fizyki i Astronomii (1978). Ukończył studia i uzyskał dyplom Institut Francais de Gestion (Francuskiego Instytutu Zarządzania) w Warszawie (1992 – Strategia przedsiębiorstwa, Analiza finansowa, Zarządzanie zasobami ludzkimi, Doradztwo w biznesie).
Zajmowane stanowiska i przebieg kariery zawodowej:
W latach 1983-1988 uczestnik polskich wypraw polarnych na Spitsbergen jako pracownik Polskiej Akademii Nauk, eksplorator i alpinista; Nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.
Nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej lub jako członek organu konkurencyjnej osoby prawnej.
Nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Magdalena Kniszner
Wykształcenie:
Ukończyła studia na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, na Wydziale Elektrotechniki, Automatyki i Elektroniki – w zakresie informatyki, o specjalności budowa i oprogramowanie maszyn matematycznych i uzyskała tytuł magistra inżyniera informatyka. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu komunikacji w biznesie w Wyższej Szkole Europejskiej im. Ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Uczestniczyła w licznych kursach dotyczących zarządzania firmą i zasobami ludzkimi.
Zajmowane stanowiska i przebieg kariery zawodowej:
Od początku swojej kariery zawodowej związana jest z firmą Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne
S.A., jako założyciel i wspólnik, a następnie jako akcjonariusz. W ramach pełnionych obowiązków nadzorowała działy wdrożeniowy i techniczny oraz dział projektów niskoprądowych, a także administrację, kadry i księgowość. Odpowiadała za proces przygotowania i wprowadzenia spółki na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie.
W ramach grupy kapitałowej od 2007 do września 2020 pełniła funkcję Prezesa Zarządu spółki Lockus Sp. z o.o. – specjalizującej się we wspieraniu strategii biznesowych i realizacji konferencji branżowych. Nie prowadzi działalności konkurencyjnej do działalności Emitenta, nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.