Wdrożenie systemu Contact Center w UNIQA TU S.A

UNIQA TU S.A.

UNIQA TU S.A. Firma działa na polskim rynku od 30 lat. Od 20 pod nazwą UNIQA. Jej właścicielem jest austriacki koncern ubezpieczeniowy UNIQA. Grupa jest wiodącym ubezpieczycielem w Austrii. Działa także w krajach Europy Środkowej i Wschodniej. W Polsce UNIQA jest liderem w ubezpieczaniu majątku spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych oraz ich mieszkańców. Chroni 70 proc. spółdzielni mieszkaniowych, 40 proc. wspólnot mieszkaniowych oraz ponad 500 000 mieszkań. UNIQA szukała sposobu na zwiększenie efektywności swoich działań, a jednocześnie na podniesienie jakości obsługi swoich klientów. Potrzebowała nowoczesnego rozwiązania w postaci wielokanałowego systemu Contact Center.

Genesys to lider w corocznych raportach firm badawczych Gartner i Forrester dotyczących rozwiązań dla Call i Contact Centers w chmurze, oferując kompleksowe rozwiązania do optymalizacji zasobów w chmurze, pozwalając na pracę zdalną. Genesys Cloud, czyli platforma Contact Center w chmurze to wielokanałowa, spersonalizowana obsługa klientów na bardzo wysokim poziomie, z wykorzystaniem różnych kanałów kontaktu, opartych o sztuczną inteligencję narzędzi automatyzujących wybrane obszary obsługi.

Strona www.unima2000.pl korzysta z plików Cookies (w celu realizacji usług)