Firma działa na polskim rynku od 30 lat. Od 20 pod nazwą UNIQA.
Jej właścicielem jest austriacki koncern ubezpieczeniowy UNIQA. Grupa jest wiodącym ubezpieczycielem w Austrii. Działa także w krajach Europy Środkowej i Wschodniej. W Polsce UNIQA jest liderem w ubezpieczaniu majątku spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych oraz ich mieszkańców. Chroni 70 proc. spółdzielni mieszkaniowych, 40 proc. wspólnot mieszkaniowych oraz ponad 500 000 mieszkań.
UNIQA jest laureatem wielu prestiżowych nagród, m.in. Superbrands, Laur Konsumenta czy Customers’ Friend – Przyjaciel Klientów.
UNIQA szukała sposobu na zwiększenie efektywności swoich działań, a jednocześnie na podniesienie jakości obsługi swoich klientów. Potrzebowała nowoczesnego rozwiązania w postaci wielokanałowego systemu Contact Center.
Kluczowe wymagania:
Po przeprowadzeniu szczegółowej analizy potrzeb klienta, zaproponowane zostało rozwiązanie Genesys Cloud.
Genesys Cloud jako kompleksowa, wielokanałowa usługa świadczona w chmurze Amazon Web Services, obejmuje takie funkcjonalności, jak: obsługa połączeń głosowych z automatyczną dystrybucją połączeń (ACD), pocztę e-mail, czat, obsługę social mediów, IVR, nagrywanie multimediów, raportowanie, zarządzanie w czasie rzeczywistym, zarządzanie jakością, zarządzanie pracownikami (WFM), pełną obsługę połączeń wychodzących oraz integrację z zewnętrznymi systemami. Jest to usługa kompleksowo rozwijana, oferująca wysoki poziom bezpieczeństwa i stabilność działania.
Genesys to lider w corocznych raportach firm badawczych Gartner i Forrester dotyczących rozwiązań dla Call i Contact Centers w chmurze, oferując kompleksowe rozwiązania do optymalizacji zasobów w chmurze, pozwalając na pracę zdalną. Genesys Cloud, czyli platforma Contact Center w chmurze to wielokanałowa, spersonalizowana obsługa klientów na bardzo wysokim poziomie, z wykorzystaniem różnych kanałów kontaktu, opartych o sztuczną inteligencję narzędzi automatyzujących wybrane obszary obsługi.
Platforma zapewnia bogatą funkcjonalność w zakresie współpracy, komunikacji z klientami. Rozwiązanie zbudowane na sprawdzonej i wysoce niezawodnej platformie usług internetowych Amazon Web Services zapewnia wysoką wydajność, skalowalność, dostępność oraz najwyższy poziom bezpieczeństwa. Oferuje elastyczną architekturę zbudowaną na zaprojektowanych mikro-usługach. Zapewnia najnowocześniejsze narzędzia do obsługi klienta z chmury, które znacznie upraszczają konfigurację i użytkowanie jednocześnie optymalizując koszty. Umożliwia także personalizację interakcji dla każdego kontaktu. Za każdym razem, gdy klient kontaktuje się z daną firmą, posiada swój kontekst i jest spójnie obsługiwany.
Proces wyboru dostawcy usługi prowadzony był według metodyki Lean Procurement Management. W ciągu zaledwie dwóch dni, trzeba było zaprezentować swoje rozwiązanie, wykazać w jaki sposób odpowiada na potrzeby i wymagania klienta, a także przedstawić warunki finansowe swojej propozycji. Był to szybki proces, wymagający umiejętnego działania oraz zaangażowania wielu osób z poszczególnych działów firmy.
W trakcie warsztatów zostały przeanalizowane między innymi aspekty związane z funkcjonalnościami, bezpieczeństwem oraz skalowalnością prezentowanego narzędzia. Ponadto jednym z wymagań UNIQA było, by partner, któremu powierzona zostanie realizacja projektu, miał doświadczenie i kompetencje, które zagwarantują bezpieczeństwo całemu przedsięwzięciu.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu naszych specjalistów oraz kompetencjach przez nich posiadanych, w niedługim okresie po przeprowadzonych warsztatach mogliśmy cieszyć się z wyboru Unima 2000 jako firmy realizującej ten projekt.
Jeśli jesteście Państwo zainteresowani ubejrzeniem pełnej wersji nagrania prosimy o zaakceptowanie zgody na”przetwarzanie danych osobowych” oraz o podanie swojego adresu mailowego.
Copyright 2020 – by UNIMA 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. All rights reserved to UNIMA 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.
Spółka UNIMA 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. z siedzibą w Krakowie (31-866) przy ul. Skarżyńskiego 14, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, numer KRS 0000218370 Kapitał Zakładowy w kwocie 2 735 500 złotych opłacony w całości.