CASE STUDY

Wdrożenie Systemu Contact Center w UNIQA Polska

o firmie
UNIQA TU S.A.

Firma działa na polskim rynku od 30 lat. Od 20 pod nazwą UNIQA. 

Jej właścicielem jest austriacki koncern ubezpieczeniowy UNIQA. Grupa jest wiodącym ubezpieczycielem w Austrii. Działa także w krajach Europy Środkowej i Wschodniej. W Polsce UNIQA jest liderem w ubezpieczaniu majątku spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych oraz ich mieszkańców. Chroni 70 proc. spółdzielni mieszkaniowych, 40 proc. wspólnot mieszkaniowych oraz ponad 500 000 mieszkań.

UNIQA jest laureatem wielu prestiżowych nagród, m.in. Superbrands,  Laur Konsumenta czy Customers’ Friend – Przyjaciel Klientów. 

wyzwanie dotyczące projektu

UNIQA szukała sposobu na zwiększenie efektywności swoich działań, a jednocześnie na podniesienie jakości obsługi swoich klientów. Potrzebowała nowoczesnego rozwiązania w postaci wielokanałowego systemu Contact Center.

Kluczowe wymagania:

  • dostarczenie rozwiązania opartego na chmurze obliczeniowej,
  • możliwość prowadzenia wielokanałowej obsługi klienta,
  • gotowość rozwiązania do szybkiego rozwoju w przyszłości,
  • zapewnienie płynnej, bezobsługowej pracy systemu oraz łatwej integracji z obecną infrastrukturą UNIQA.
rozwiązanie

Po przeprowadzeniu szczegółowej analizy potrzeb klienta, zaproponowane zostało rozwiązanie Genesys Cloud. 

Genesys Cloud jako kompleksowa, wielokanałowa usługa świadczona w chmurze Amazon Web Services, obejmuje takie funkcjonalności, jak: obsługa połączeń głosowych z automatyczną dystrybucją połączeń (ACD), pocztę e-mail, czat, obsługę social mediów, IVR, nagrywanie multimediów, raportowanie, zarządzanie w czasie rzeczywistym, zarządzanie jakością, zarządzanie pracownikami (WFM), pełną obsługę połączeń wychodzących oraz integrację z zewnętrznymi systemami. Jest to usługa kompleksowo rozwijana, oferująca wysoki poziom bezpieczeństwa i stabilność działania.

 

Genesys to lider w corocznych raportach firm badawczych Gartner i Forrester dotyczących rozwiązań dla Call i Contact Centers w chmurze, oferując kompleksowe rozwiązania do optymalizacji zasobów w chmurze, pozwalając na pracę zdalną. Genesys Cloud, czyli platforma Contact Center w chmurze to wielokanałowa, spersonalizowana obsługa klientów na bardzo wysokim poziomie, z wykorzystaniem różnych kanałów kontaktu, opartych o sztuczną inteligencję narzędzi automatyzujących wybrane obszary obsługi.

Platforma zapewnia bogatą funkcjonalność w zakresie współpracy, komunikacji z klientami. Rozwiązanie zbudowane na sprawdzonej i wysoce niezawodnej platformie usług internetowych Amazon Web Services zapewnia wysoką wydajność, skalowalność, dostępność oraz najwyższy poziom bezpieczeństwa. Oferuje elastyczną architekturę zbudowaną na zaprojektowanych mikro-usługach. Zapewnia najnowocześniejsze narzędzia do obsługi klienta z chmury, które znacznie upraszczają konfigurację i użytkowanie jednocześnie optymalizując koszty. Umożliwia także personalizację interakcji dla każdego kontaktu. Za każdym razem, gdy klient kontaktuje się z daną firmą, posiada swój kontekst i jest spójnie obsługiwany.

opis projektu

Proces wyboru dostawcy usługi prowadzony był według metodyki Lean Procurement Management. W ciągu zaledwie dwóch dni, trzeba było zaprezentować swoje rozwiązanie, wykazać w jaki sposób odpowiada na potrzeby i wymagania klienta, a także przedstawić warunki finansowe swojej propozycji. Był to szybki proces, wymagający umiejętnego działania oraz zaangażowania wielu osób z poszczególnych działów firmy.

W trakcie warsztatów zostały przeanalizowane między innymi aspekty związane z funkcjonalnościami, bezpieczeństwem oraz skalowalnością prezentowanego narzędzia. Ponadto jednym z wymagań UNIQA było, by partner, któremu powierzona zostanie realizacja projektu, miał doświadczenie i kompetencje, które zagwarantują bezpieczeństwo całemu przedsięwzięciu.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu naszych specjalistów oraz kompetencjach przez nich posiadanych, w niedługim okresie po przeprowadzonych warsztatach mogliśmy cieszyć się z wyboru Unima 2000 jako firmy realizującej ten projekt.

rezultaty
  • Software as a Services – dzięki zastosowaniu modelu usługowego, UNIQA uniknęła inwestowania w drogą infrastrukturę i stała się firmą gotową na wyzwania przyszłości.
  • Pełna skalowalność usług – korzystanie z chmury publicznej umożliwia obsługę klientów nawet w sytuacji nagłego zwiększenia liczby obsługiwanych kontaktów.
  • Bezpieczeństwo – dane przechowywane są w 3 niezależnych od siebie fizycznie data center, znajdujących się w Unii Europejskiej z pełną redundancją. Genesys Cloud posiada wszystkie wymagane certyfikaty bezpieczeństwa (m.in. ISO 27001, ISO 9001, HIPAA).
  • Łatwa integracja i niewidoczne aktualizacje – dzięki zastosowaniu architektury mikroserwisów, wszystkie aktualizacje systemu wykonywane są w tle, w trakcie pracy platformy, bez konieczności przerw technicznych. Zastosowanie interfejsu Api pozwala na integrację z wewnętrznymi oraz zewnętrznymi systemami UNIQA.
  • Dostęp do Appfoundry – klient otrzymał możliwość skorzystania z mnóstwa gotowych integracji i aplikacji dostępnych w jednym miejscu, przez co może zbudować jeszcze bardziej przydatne i funkcjonalne rozwiązanie w prowadzonym przez siebie biznesie

pełna wersja nagrania

Jeśli jesteście Państwo zainteresowani ubejrzeniem pełnej wersji nagrania prosimy o zaakceptowanie zgody na”przetwarzanie danych osobowych” oraz o podanie swojego adresu mailowego.

PREZES ZARZĄDU UNIMA 2000 SYSTEMY TELEINFORMATYCZNE S.A.

Grzegorz Pardela
Wykształcenie:

Wyższe oraz Executive Master of Business Administration – ukończone z wyróżnieniem

Zajmowane stanowiska i przebieg kariery zawodowej:

  • 2019 – 2020 Doradca ds. wdrożenia faktoringu; Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
  • 2018 – 2019 Dyrektor Zarządzający; eFaktor S.A.
  • 2011 – 2018 Dyrektor Handlowy, Prokurent a później Członek Zarządu; Pragma Faktoring S.A. i Pragma Faktor Sp. z o. o
  • 2009 – 2010 Regionalny Dyrektor Sprzedaży; Fortis Commercial Finance Sp. z o. o.
  • 2005 – 2009 Business Development Manager; Bibby Financial Services Sp. z o. o.
  • 2002 – 2005 Regionalny Kierownik ds. Rozwoju; Carbologistic Sp. z o.o.
  • 2000 – 2001 Pracownik Naukowy; Biblioteka Instytutu Filologii Wschodniosłowiańskiej Uniwersytetu Śląskiego

Grzegorz Pardela nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. Nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej lub jako członek organu konkurencyjnej osoby prawnej. Nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym. 

WICEPREZES UNIMA 2000
SYSTEMY TELEINFORMATYCZNE S.A.

Piotr Urbaniec

Wykształcenie:

Ukończył studia wyższe inżynierskie na Politechnice Łódzkiej na Wydziale Budowy Maszyn (1996-2001)

Zajmowane stanowiska i przebieg kariery zawodowej:

  • 11.2019 – 04.2021 Członek Zarządu Innowacja Polska Sp. z o. o.
  • 02.2018 – 11.2019 Dyrektor Zarządzający Infolet Sp. z o.o.
  • 05.2015 –11. 2017 Doradca Zarządu ds. Strategii Rozwoju Nazwa.pl Sp. z o.o. oraz Dyrektor Zarządzający  spółek zależnych NowyHosting Sp. z o.o. oraz serwery.pl
  • 07.2013 – 05.2015 Business Development Director dla Kanady i USA  S.G.D Engineering Ltd.
  • 06.2012 – 06.2013 Prezes Zarządu Zakłady Lotnicze Margański&Mysłowski S.A.
  • 11.2007 – 05.2012 Wiceprezes Zarządu Ulter – Sport Sp. z o.o.
  • 11.2004 – 10.2007 Dyrektor Handlowy Toora Group S.A.
  • 05.2002 – 10.2004 Project Manager, start up Manager Cablettra Poland Sp. z o.o.
  • 09.1996 – 04.2002 Manager Sprzedaży Zasada Group, Mercedes – Benc Polska

Nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. Nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej lub jako członek organu konkurencyjnej osoby prawnej. Nie figuruje w Rejestrze Niewypłacalnych, prowadzonych na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze sądowym

CZŁONEK RADY NADZORCZEJ UNIMA 2000 SYSTEMY TELEINFORMATYCZNE S.A.

Piotr Zając

Wykształcenie: 

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie (obecnie Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie), specjalność zarządzanie zasobami ludzkimi. Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu. Autor prac naukowych o tematyce dotyczącej zarządzania zasobami ludzkimi i controlingu personalnego, publikowanych w czasopismach zarówno o zasięgu krajowym, jak i międzynarodowym.                                     Bierze aktywny udział w badaniach naukowych w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, jak również uczestniczy w krajowych i międzynarodowych konferencjach naukowych w tej tematyce. 

Zajmowane stanowiska i przebieg kariery zawodowej:

  • Od 01.2021- nadal – Członek Rady Nadzorczej Krakowskiego Banku Spółdzielczego z siedzibą w Krakowie
  • Od 06.2018 – nadal  – Członek Rady Nadzorczej Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Bochni 
  • Od 02.2017 – nadal – Adiunkt w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu                  Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie (umowa zlecenie) 
  • Od 06.2015 – nadal – Członek Rady Nadzorczej oraz członek Komitetu Audytu Spółki UNIMA 2000 Systemy  Teleinformatyczne S.A. w Krakowie 
  • 08.2014 – 12.2019 – Konsultant ds. sprzedaży ERGAZ sp. z o. o 
  • 01.2013 – 03.2018 – Członek Rady Nadzorczej Spółki Fabryka Kotłów Sefako S.A. w Sędziszowie                          (03.2015-04.2016 – wiceprzewodniczący RN),
  • 06.2012 – 11.2012 – Członek Rady Nadzorczej VI kadencji Spółki Uzdrowisko Wysowa S.A/ w Wysowej Zdroju
  • Od 2010 – nadal – Adiunkt w Katedrze Zarządzania Zasobami Pracy Uniwersytetu Ekonomicznego w            Krakowie  
  • Od 2012 – Członek Uczelnianego Kolegium Elektorów na kadencję 2020-2024, 2016-2020 oraz                          2012-2016
  • Od 2012 – Członek Instytutowego Zespołu ds. Jakości Kształcenia na kadencję 2016-2020 oraz                        2012-2016,                                                                                                                                                                            

Od 2010 – nadal- Adiunkt w Zakładzie Zarządzania i Rachunkowości Wyższej Szkoły Ekonomii i                              Informatyki w Krakowie (umowa zlecenie)

  • 10.2007 – 03. 2015 – Konsultant do spraw Personalnych w Oxygen Krosno S.C. oraz PHU Ergas 
  • 10.2004 – 09.2010 – Asystent w Katedrze Zarządzania Zasobami Pracy Akademii Ekonomicznej w Krakowie,  obecnie Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie 
  • 2008–2012 – sekretarz Wydziałowej Komisji ds. Rozwoju Kadry Naukowo-Dydaktycznej 
  • 2008–2012 – sekretarz Wydziałowej Komisji Konkursowej   
  • 07.1996 – 09.2007 – Własna działalność gospodarcza 

Nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. Nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej lub jako członek organu konkurencyjnej osoby prawnej. Nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym. 

Członek niezależny.  

CZŁONEK RADY NADZORCZEJ UNIMA 2000 SYSTEMY TELEINFORMATYCZNE S.A.

Patrycja Buchowicz

Wykształcenie:

Wykształcenie wyższe. Absolwentka Wydziału Finansów i Bankowości Szkoły Głównej Handlowej, specjalizacja: rachunkowość i finanse. Posiada bogate, ponad 25 – letnie doświadczenie na rynku kapitałowym. Uczestniczyła w licznych projektach z zakresu IPO oraz wprowadzania spółek na rynek regulowany GPW i rynek NewConnect. Odpowiadała za przygotowanie analiz ekonomiczno – finansowych, w tym na potrzeby prywatyzacji przedsiębiorstw państwowych. Doradzała zarządom spółek przy prywatnych oraz publicznych ofertach papierów wartościowych. Uczestniczyła i koordynowała prace nad sporządzaniem Prospektów Emisyjnych, Memorandów Informacyjnych oraz Dokumentów Informacyjnych.

Zajmowane stanowiska i przebieg kariery zawodowej:

  • 2019 – nadal Pełni funkcję Prezesa Zarządu EMAI 2 S.A. z siedzibą w Warszawie
  • od 2011 – nadal Jest Certyfikowanym Doradcą w Alternatywnym Systemie Obrotu New Connect organizowanym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie SA
  • 2005 – nadal Prowadzi własną działalność gospodarczą obejmującą doradztwo finansowe dla spółek ubiegających się o wprowadzenie papierów wartościowych do obrotu na rynku kapitałowym, notowanych na rynku głównym GPW i New Connect oraz doradztwo związane z obowiązkami informacyjnymi spółek publicznych
  • 2014 – 2019 Pełniła funkcję Wiceprezesa Zarządu oraz Członka Rady Nadzorczej instytucji finansowej Weiyuanhui S.A.
  • 1994 – 2001 Pełniła funkcję radcy w Biurze Domów Maklerskich i Funduszy Powierniczych Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (obecnie Urząd Komisji Nadzoru Finansowego)
  • 1993 – 1994 Pełniła funkcję radcy w Biurze Domów Maklerskich i Funduszy Powierniczych Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (obecnie Urząd Komisji Nadzoru Finansowego)
  • 1992 Była pracownikiem Politechniki Warszawskiej
    Pani Patrycja Buchowicz zasiadała w licznych Radach Nadzorczych, w tym spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. oraz w Alternatywnym Systemie Obrotu – New Connect, prowadzonym przez GPW S.A. Obecnie jest Przewodniczącą Rady Nadzorczej ATENDE S.A. z siedzibą w Warszawie.

Nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Spółki, jak również nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu konkurencyjnej spółki kapitałowej z wyłączeniem Atende S.A. lub członek organu jakiejkolwiek konkurencyjnej osoby prawnej, jak również nie jest wpisana do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 roku o Krajowym Rejestrze Sądowym.

Członek niezależny

WICEPRZEWODNICZĄCY RADY NADZORCZEJ UNIMA 2000 SYSTEMY TELEINFORMATYCZNE S.A.

Sławomir Jarosz

Wykształcenie:

Jest absolwentem Wydziału Ekonomii Akademii Ekonomicznej w Krakowie, kierunku Finanse i
Bankowość. W 2002 r. ukończył studia podyplomowe Master of Business Administration przy Wyższej
Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie.

Przebieg pracy zawodowej:
Pracę zawodową rozpoczął w 1994 r. jako Specjalista ds. kredytów w ING Bank Śląski Oddział
Regionalny w Bielsku-Białej, następnie został Kierownikiem Zespołu Doradców Klienta i członkiem
Komitetu Kredytowego oraz Zastępcą Dyrektora CBK. W latach 1996–2004 prowadził własną
działalność gospodarczą w zakresie inwestycji i doradztwa finansowego. W latach 2001–2003 pełnił
funkcję Zastępcy Dyrektora, a później Dyrektora Oddziału Banku Gospodarki Żywnościowej S.A. w
Bielsku-Białej. W latach 2003–2004 był Prezesem Zarządu firmy windykacyjnej FOR-NET S.A. z
Krakowa. Od 2009 r. do 2014 r. zajmował stanowisko Wiceprezesa Zarządu Beskidzkiego Biura
Consultingowego S.A. Od 2011 r. zajmuje stanowisko Prezesa Zarządu ABS Investment S.A., a od 2019
r. stanowisko prezesa Zarządu InBook S.A. Zasiadał w wielu Radach Nadzorczych spółek publicznych.
Jest specjalistą w dziedzinie finansowania inwestycji oraz rynku kapitałowego.

Zajmowane stanowiska i pełnione funkcje:

  • MODE S.A. – członek Rady Nadzorczej od 25.08.2020 r. – aktualne
  • Surfland Systemy Komputerowe S.A. – członek Rady Nadzorczej od 20.08.2020 roku – aktualne
  • Inbook S.A. – Prezes Zarządu – od 11.06.2019 roku – aktualne
  • DJP Invest sp. z o.o. – Wspólnik, Prezes Zarządu – od 1.02.2019 roku – aktualne
  • Alfa Dom Maklerski S.A. – członek Rady Nadzorczej – od 27.12.2017 r. – aktualne
  • Quest sp. z o. o. – członek Rady Nadzorczej – od 22.06.2017 r. – aktualne
  • Softelnet S.A. – członek Rady Nadzorczej – od 04.04.2012 r. – aktualne
  • Orion Investment S.A. – członek Rady Nadzorczej – od 28.06.2011 r. – aktualne
  • Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. – członek Rady Nadzorczej – od 18.06.2010 r. – aktualne
  • UHY ECA S.A. – członek Rady Nadzorczej – od 29.06.2010 r. do 13.03.2013 r., od 25.04.2018 r. – aktualne
  • ABS Investment S.A. – Prezes Zarządu – od 20.06.2011 roku – aktualne
  • SETANTA S.A. (obecnie All In! Games S.A.) – członek Rady Nadzorczej – od 06.11.2018 r. do
    31.08.2020 r. – nieaktualne
  • JR Invest S.A. (obecnie JR Holding ASI S.A.) – członek Rady Nadzorczej – od 30.06.2014 r. do
    07.12.2015 r. – nieaktualne
  • BVT S.A. – członek Rady Nadzorczej – od 16.09.2014 r. do 17.07.2015 r. – nieaktualne
  • Uboat-Line S.A. (obecnie w upadłości likwidacyjnej) – członek Rady Nadzorczej – od 26.09.2012 r.
    do 26.08.2014 r. – nieaktualne
  • Beskidzkie Biuro Consultingowe S.A. (obecnie Beskidzkie Biuro Inwestycyjne S.A.) – Wiceprezes
    Zarządu – od 08.09.2009 r. do 30.11.2014 – nieaktualne
  • LS Tech-Homes S.A. (obecnie Module Technologies S.A. w restrukturyzacji) – członek Rady
    Nadzorczej – od 21.01.2011 r. do 13.08.2013 r. – nieaktualne
  • Skoczowska Fabryka Kapeluszy POLKAP S.A. (obecnie w restrukturyzacji) – członek Rady Nadzorczej
    – od 09.2010 r. do 23.12.2014 r. – nieaktualne
  • Best4YouKids S.A. (obecnie Kids Play Management S.A.) – członek Rady Nadzorczej – od 2012 r. do
    2013 r. – nieaktualne
  • PRYMUS S.A. – członek Rady Nadzorczej – od 31.05.2011 r. do 14.06.2013 r. – nieaktualne
  • Sport-TV sp. z o.o. (później ABS Investment sp. z o.o. i ABS Investment S.A.) – Wiceprezes Zarządu
    – od 2009 r. do 2011 r. – nieaktualne
  • LIBERTY Group S.A. (obecnie CONCEPT LIBERTY Group S.A.) – członek Rady Nadzorczej – od
    10.06.2010 r. do 19.03.2013 r. – nieaktualne
  • Motor Trade Company S.A. (obecnie w upadłości likwidacyjnej) – członek Rady Nadzorczej – od
    2010 r. do 20.09.2011 r. – nieaktualne
  • Art New Media S.A. (obecnie ARK Royal S.A.)– członek Rady Nadzorczej – od 2010 r. do 22.12.2011
    r. – nieaktualne
  • Beskidzkie Biuro Consultingowe Center Sp. z o.o. – Wiceprezes Zarządu – od 2008 r. do 2010 r. -nieaktualne
  • Beskidzkie Biuro Consultingowe Capital Sp. z o.o. – Wiceprezes Zarządu – od 2007 r. do 2007 r. –
    nieaktualne
  • Beskidzkie Biuro Consultingowe 2 Sp. z o.o. (obecnie Pakar Investment sp. z o.o.) – Członek Zarządu
    – od 2006 r. do 2008 r. – nieaktualne
  • FOR-NET S.A. – Prezes Zarządu – od 2003-2004 – nieaktualne
  • Fabryka Elementów Hydrauliki „PONAR-WADOWICE” S.A. (obecnie KCI S.A.) – członek Rady
    Nadzorczej – od 2003-2003 – nieaktualne     Nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.

Nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej lub jako członek organu konkurencyjnej osoby prawnej.

Nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20
sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym.

PRZEWODNICZĄCY RADY NADZORCZEJ UNIMA 2000 SYSTEMY TELEINFORMATYCZNE S.A.

Zbigniew Pietroń

Wykształcenie:

Ukończył studia wyższe magisterskie na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie na Wydziale Fizyki i Astronomii (1978). Ukończył studia i uzyskał dyplom Institut Francais de Gestion (Francuskiego Instytutu Zarządzania) w Warszawie (1992 – Strategia przedsiębiorstwa, Analiza finansowa, Zarządzanie zasobami ludzkimi, Doradztwo w biznesie).

Zajmowane stanowiska i przebieg kariery zawodowej:

  • Od 17.09.2004 – nadal – Przewodniczący Rady Nadzorczej UNIMA 2000 S.A. (spółka notowana na parkiecie głównym GPW)  
  • 01.04.2000 – 01.04.2020 własna działalność gospodarcza pod firmą ADVANCED BUSINESS CONSULTINGZbigniew Pietroń (zarządzanie i doradztwo w zarządzaniu podmiotami gospodarczymi oraz inne usługi konsultingowe) 
  • 04.10.2006 – 15.11.2008 – Przewodniczący Rady Nadzorczej ELEKTRONICS CTO S.A. 
  • 23.09.2002 – 02.03.2005 – Prezes Zarządu w NO NAME sp. z o.o. w Krakowie (produkcja i sprzedaż wyrobów odzieżowych pod marką „Cotton Club”(stworzenie od podstaw dynamicznego przedsiębiorstwa na bazie upadłej firmy o znanym znaku towarowym)
  • 08.12.2000 – 28.02.2002 – Przewodniczący Rady Nadzorczej w SYMATRIX sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie(oprogramowanie dla niewielkich sieci handlowych, zalążki internetu)       
  • 01.04.1998 – 31.01.2000 – wspólnik i Prezes Zarządu w SAMAR-EKO sp. z o.o. z siedzibą j.w. wdrożenie i rozpoczęcie produkcji ekologicznych materiałów budowlanych)
  • 17.01.1997 – 31.12.1999 – wspólnik, dyrektor ds. ekonomicznych, doradca Zarządu, Wiceprezes i Prezes Zarządu w PW SAMAROL sp. z o.o. z siedzibą w Opatkowicach, gm. Proszowice (restauracja upadającej firmy – uruchomienie i rozwój: serwisu maszyn rolniczych, stacji kontroli pojazdów, produkcji elementów budowlanych)
  • 01.10.1996 – 30.07.1997 – pełnomocnik właściciela ds. likwidacji przedsiębiorstwa (jak wyżej)
  • 01.02.1996 – 30.09.1996 – dyrektor ds. ekonomicznych i pełnomocnik właściciela ds. przekształceń w Hurtowni Farmaceutycznej MAGRAM Józef Dulba w Krakowie (hurtownia leków – aranżacja i przeprowadzenie sprzedaży przedsiębiorstwa dużemu koncernowi zagranicznemu)
  • 15.09.1992 – 01.01.1995 – osoba współpracująca w działalności gospodarczej PHU PRIM Grażyna Pietroń w Krakowie (handel)
  • 26.08.1991 – 25.02.1992- wspólnik i dyrektor zarządzający finansami w GIEŁDA MW-SYSTEM s.c. w Krakowie (obrót papierami wartościowymi) 
  • 01.06.1990 – 30.10.1992 – wspólnik i dyrektor zarządzający w BIOMEX sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (produkcja farmaceutycznych testów diagnostycznych)                      
  • 01.09.1978 – 01.05.1991 – pracownik naukowy, starszy asystent w Instytucie Meteorologii i Gospodarki Wodnej w Krakowie

W latach 1983-1988 uczestnik polskich wypraw polarnych na Spitsbergen jako pracownik Polskiej Akademii Nauk, eksplorator i alpinista; Nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.

Nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej lub jako członek organu konkurencyjnej osoby prawnej.

Nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym.

CZŁONEK RADY NADZORCZEJ UNIMA 2000 SYSTEMY TELEINFORMATYCZNE S.A.

Magdalena Kniszner

Wykształcenie:

Ukończyła studia na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, na Wydziale Elektrotechniki, Automatyki i Elektroniki – w zakresie informatyki, o specjalności budowa i oprogramowanie maszyn matematycznych i uzyskała tytuł magistra inżyniera informatyka. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu komunikacji w biznesie w Wyższej Szkole Europejskiej im. Ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Uczestniczyła w licznych kursach dotyczących zarządzania firmą i zasobami ludzkimi.

Zajmowane stanowiska i przebieg kariery zawodowej:

Od początku swojej kariery zawodowej związana jest z firmą Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne
S.A., jako założyciel i wspólnik, a następnie jako akcjonariusz. W ramach pełnionych obowiązków nadzorowała działy wdrożeniowy i techniczny oraz dział projektów niskoprądowych, a także administrację, kadry i księgowość. Odpowiadała za proces przygotowania i wprowadzenia spółki na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie.

  • 09.2020 – nadal – Wiceprzewodnicząca Rady Nadzorczej Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A
  • 09.2015 – 09.2020 – Członek Rady Nadzorczej Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.,
  • 2007 – 09.2020 – Prezes Zarządu Lockus sp. z o.o.
  • 1998 – 2015 – Wiceprezes Zarządu Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. (do 30. 09. 2004 Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne Sp. z o. o, a od 1. 10. 2004 Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.)


W ramach grupy kapitałowej od 2007 do września 2020 pełniła funkcję Prezesa Zarządu spółki Lockus Sp. z o.o. – specjalizującej się we wspieraniu strategii biznesowych i realizacji konferencji branżowych. Nie prowadzi działalności konkurencyjnej do działalności Emitenta, nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.

Strona www.unima2000.pl korzysta z plików Cookies (w celu realizacji usług)