Case study

Centrum obsługi Klienta w chmurze dla firmy LPP S.A.

22/09/2021

Dodaj tu swój tekst nagłówka

Kiedy firma LPP S.A. zdecydowała się przejść z rozwiązania Genesys w modelu on-premise na rzecz platformy Genesys Cloud opartej o model subskrypcyjny bazującej na chmurze publicznej, nawiązała współpracę z Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. Kluczowym celem projektu było umożliwienie wykorzystania wielokanałowego kontaktu z klientami poprzez telefon, mail, chat i platformy social media, jak również automatyzacja części procesów obsługowych

Spis Treści

Firmy realizujące wdrożenie

Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. to integrator rozwiązań informatycznych istniejący na rynku od prawie 30 lat. Oferuje klientom zaawansowaną technologię telekomunikacyjną oraz aplikacje biznesowe, systemy Contact Center a także rozwiązania analityczne i predykcyjne.

Silky Coders to software house stanowiący fundament technologiczny marek należących do grupy kapitałowej LPP – jednej z najdynamiczniej rozwijających się spółek odzieżowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Dostarcza rozwiązania cyfrowe dla brandów odzieżowych: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay i napędza rozwój ich kanałów sprzedaży, logistyki i obsługi klienta. Rozwiązania projektowane i wdrażane przez Silky Coders ułatwiają pracę blisko 22 tys. pracowników zatrudnionych w strukturach LPP w Polsce, Europie, Azji i Afryce oraz zakupy milionom miłośników produktów na niemal 40 rynkach.

LPP S.A. jest polską firmą rodzinną, jedną z najdynamiczniej rozwijających się w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Przez 30 lat z sukcesem prowadzi działalność w Polsce i za granicą zarządzając 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Posiada sieć ponad 2000 salonów sprzedaży o łącznej powierzchni ponad 1,4 mln m2. Oferta online kolekcji marek dostępna jest na niemal 40 rynkach. LPP pełni też ważną rolę tworząc miejsca pracy dla ponad 21 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy, Azji i Afryki. Spółka jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w ramach indeksu WIG20 oraz należy do prestiżowego indeksu MSCI Poland.

Autorzy cytowani w dokumencie,  zaangażowani w projekt

  • Michał Łunkiewicz – Head of Projects and Implementations w Silky Coders
  • Dawid Telepski – Head of Contact Center w LPP
  • Adam Jeszke – Kierownik Projektu w LPP
  • Milena Cuper – Analityk Biznesowy w LPP
  • Piotr Peć – Specjalista ds. Analiz Operacyjnych w LPP
  • Natalia Lubecka – Specjalista ds. Analiz Operacyjnych w LPP
  • Rafał Pychowski – Dyrektor ds. Sprzedaży w Unima 2000
Opis potrzeby biznesowej

Dynamiczny wzrost sprzedaży w kanale e-commerce, a co za tym idzie – obsługi posprzedażowej, wynikający z ograniczeń w zakresie otwarć sklepów związanych z lockdownami oraz rozwoju Spółki LPP spowodował potrzebę wdrożenia elastycznego rozwiązania do obsługi klientów, które będziemy mogli samodzielnie skalować bez konieczności oczekiwania na instalację i konfigurację serwerów czy licencji w zależności od natężenia ruchu jaki panuje w naszym Contact Center. Kluczowym celem projektu było umożliwienie wielokanałowego kontaktu z klientami poprzez telefon, mail, chat i platformy social media, jak również automatyzacja części procesów obsługowych (np. w formie chatbota szybko rozwiązującego standardowe zapytania).

Po przeprowadzeniu analizy dostępnych na rynku platform wybraliśmy rozwiązanie Genesys Cloud oparte na modelu subskrypcyjnym bazującym na chmurze publicznej. Umożliwia ono skupienie się nam na obsłudze klienta pozostawiając rozbudowę i utrzymanie platformy Contact Center po stronie Producenta. Zależało nam przy tym, by firma wdrażająca tę technologię dysponowała doświadczonym zespołem o wysokich kompetencjach w zakresie rozwiązań funkcjonujących w obszarze obsługi klienta. Takiego, który zna wszelkie ich aspekty. Stąd nasza decyzja o nawiązaniu współpracy z firmą Unima 2000.

"Zanim ujednoliciliśmy wykorzystywaną technologię borykaliśmy się z wyzwaniami związanymi z obsługą niektórych kanałów przez zewnętrzne aplikacje poza główną platformą Contact Center. Wpływało to negatywnie na efektywność oraz wydłużało proces szkolenia nowych konsultantów. Nie bez znaczenia była też konieczność utrzymywania infrastruktury telekomunikacyjnej w każdym kraju, co również multiplikowało wyzwania".

Opis wdrożenia 

Projekt został podzielony na etapy, uwzględniając między innymi położenie geograficznego danego rynku i obsługujących go konsultantów oraz ich liczby. Konieczne było również pewne przemodelowanie procesów obsługowych tak, aby Klient w pełni mógł skorzystać z potencjału nowej technologii. Genesys Cloud to usługa bardzo elastyczna i bezpieczna a nowe funkcjonalności udostępniane w ramach rozwiązania pojawiają się systematycznie i bez wpływu na bieżącą pracę obsługi klientów w LPP.

Genesys Cloud w LPP to:

LPP posiada lokalizacje swoich contact center w 13 krajach i udostępnia 84 numery swoim klientom. 

Firma zatrudnia na świecie niemal 22 tyś. osób, które łączy silna kultura organizacyjna i wspólny cel, jakim jest tworzenie najlepszej firmy odzieżowej na świecie.

Pracując w warunkach lockdownu związanego z pandemią COVID-19, zespół Unima 2000 poradził sobie z wdrożeniem w trybie zdalnym. Nowy system centrum obsługi klienta w technologii chmury publicznej zapewnia elastyczność umożliwiającą skuteczne zarządzanie kosztami oraz pozwala na wprowadzenie nowych kanałów cyfrowych i usprawnień operacyjnych, na które czekali zarówno klienci, jak i zespoły usługowe firmy LPP.

ETAPY 

Dane liczbowe uzupełniające oś czasowa 

Etapy wdrożenia:

  • Wielka Brytania i Chorwacja – rynki, w których rozwiązanie zostało uruchomione pilotażowo obsługiwane przez Konsultantów pracujących z jednej lokalizacji w Gdańsku.
  • Niemcy, Rumunia, Słowenia, Czechy, Słowacja i Węgry –  umiejscowionych zarówno w centrali LPP, jak i na rynkach lokalnych.
  • Polska – Kraj dla obsługi którego dedykowana jest największa grupa konsultantów.
  • Rosja, Ukraina, Litwa, Łotwa i Estonia oraz pozostałe państwa UE.
  • Integracja z systemami wewnętrznymi na bazie API przygotowanego  przez Silky Coders.

Każde uruchomienie usługi Genesys Cloud w danym kraju poprzedzone zostało odpowiednim przygotowaniem i konfiguracją systemu oraz szkoleniem pracowników, które było jednocześnie testem jego działania. Było to możliwe ze względu na zmianę numeracji infolinii – przygotowany system można było wykorzystać do przeprowadzania szkoleniowej obsługi interakcji bez ryzyka, że trafią tam zgłoszenia klientów. Całość prac wdrożeniowych została wykonana przez Unima 2000 sprawnie i zgodnie z przyjętym harmonogramem.

Dzięki wdrożeniu przez Unima 2000 wraz z Silky Coders rozwiązania Genesys Cloud zrealizowane zostały wszystkie zakładane cele biznesowe.

  • Obecnie przygotowanie stanowiska pracy dla konsultanta wymaga jedynie założenia konta użytkownika.
  • Konfiguracja systemu możliwa jest przez wewnętrzy zespół na infolinii.
  • Wszystkie kanały obsługi klienta zostały skupione w jednym miejscu.
  • Obsługa poza systemem z wykorzystaniem innych narzędzie została ograniczona do niezbędnego minimum dzięki przygotowaniu dodatkowych aplikacji (mikroserwisów) obsługujących zgłoszenia wewnętrze oraz sortera do rozdziału maili.
  • Skalowalność rozwiązania niezależna od zakupów komponentów sprzętowych, ich konfiguracji i uruchomienia.
  • Udostępnione API umożliwiające integracje z wewnętrznymi systemami celem automatyzacji procesów obsługowych.
  • Poprzez scentralizowanie usług u jednego globalnego dostawcy usług telefonicznych znacznemu obniżeniu uległy również koszty telekomunikacyjne.
Kryteria sukcesu

Dzięki wdrożeniu przez Unima 2000 wraz z Silky Coders rozwiązania Genesys Cloud zrealizowane zostały wszystkie zakładane cele biznesowe.

"Przy migracji do chmury wymagana była elastyczność, która umożliwia szybkie spełnianie zmieniających się oczekiwań rynkowych. Aby sprostać wymaganiom naszego klienta przeprowadziliśmy kompleksowe badanie jego potrzeb na podstawie którego wdrożenie przebiegło zgodnie z przyjętym harmonogramem spełniając wszystkie wcześniejsze założenia."

Największą zaletą usługi Gensys Cloud jest jej elastyczność, nieograniczona skalowalność oraz możliwość rozwoju funkcjonalnego bez potrzeby wykonywania aktualizacji czy upgrade’ów. Konsultanci Contact Center mogą pracować z dowolnego miejsca na świecie. lub też być wspierani przez pracowników salonów stacjonarnych np. w okresie lockdownów.

Projekt został zrealizowany w znacznie krótszym czasie niż inne podobne projekty na rynku co było możliwe dzięki bardzo dobrze przygotowanemu wdrożeniu i rozłożeniu startu na fazy na podstawie doświadczeń LPP, jak i Silky Coders zdobyły przy realizacji innych projektów.

Udostępnij:

Facebook
LinkedIn

Poprzednie Case study:

Getin Noble Bank oferuje szybką i dostępną pomoc dzięki Comm100 Live Chat

Sztuczna inteligencja IBM Watson Assistant wspiera przyjmowanie reklamacji w firmie Black Red White S.A.

Wdrożenie Systemu Contact Center w UNIQA PolskaProjekt Gdańskie Centrum Kontaktu (GCK)

Projekt Gdańskie Centrum Kontaktu (GCK)

PREZES ZARZĄDU UNIMA 2000 SYSTEMY TELEINFORMATYCZNE S.A.

Sławomir Połukord

Wykształcenie:

Absolwent Politechniki Wrocławskiej, gdzie ukończył studia na Wydziale Elektroniki (specjalność: systemy informatyczne) oraz studia podyplomowe na Wydziale Informatyki i Zarządzania (program Executive MBA, organizowany wspólnie z Central Connecticut State University). Na George Washington University uzyskał tytuł Associate in Project Management.

Zajmowane stanowiska i przebieg kariery zawodowej:

Z branżą IT związany ponad 30 lat.

  • Do roku 1996 prowadził własną działalność gospodarczą w zakresie produkcji i wdrożeń oprogramowania oraz projektowania i wykonawstwa systemów sieciowych.
  • W latach 1996-1999 w oddziale ComputerLand S.A. jako Dyrektor ds. Realizacji odpowiadał za realizację projektów w regionie dolnośląskim.
  • W latach 2000-2001 w NOKIA Polska zarządzał zespołem wdrażającym rozwiązania Mobile Packet Core w sieciach telekomunikacyjnych.
  • W latach 2001-2014 w Sygnity S.A. pełnił różne role: od Kierownika Projektu, przez Dyrektora Biura Zarządzania Projektami po Dyrektora Generalnego Pionu i Prokurenta Spółki.
  • W międzyczasie powoływany do zarządów spółek zależnych:

    – Wiceprezes Zarządu WINUEL S.A. (2010-2011),
    – Wiceprezes Zarządu ARAM sp. z o.o. (2009-2010),
    – Prezes Zarządu ZEC InfoService sp. z o.o. (2003-2009).

  • W latach 2015-2017 związany z Microsoft, gdzie odpowiadał za rozwój biznesu w sektorze publicznym oraz sektorze ochrony zdrowia,

  • Prezes Zarządu Qumak S.A.(2017-2019).

  • Od roku 2019 prowadzi własną działalność doradczą:
    – współzałożyciel pTAG sp. z o.o. (od 2019),
    – współzałożyciel TEKKER sp. z o.o. (od 2020),
    – doradca zarządu Operatora Chmury Krajowej sp. z o.o. (od 2020)
    – Członek Rady Nadzorczej Krajowego Operatora Chmury Medycznej sp. z o.o. (od 2021).

Sławomir Połukord nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. Nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej lub jako członek organu konkurencyjnej osoby prawnej. Nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym. 

WICEPREZES UNIMA 2000
SYSTEMY TELEINFORMATYCZNE S.A.

Bartosz Piasecki

Wykształcenie:

Absolwent Politechniki Lubelskiej, gdzie ukończył studia na Wydziale Elektrycznym (specjalność: inżynierskie zastosowania informatyki).
Na George Washington University uzyskał tytuł Associate in Project Management.

Zajmowane stanowiska i przebieg kariery zawodowej:

Z branżą IT związany ponad 30 lat.

  • W latach 1997-2003 w CSBI S.A, potem ComputerLand S.A. odpowiadał za wdrożenia systemów IT w urzędach pracy oraz służbie zdrowia.

  • W latach 2004 – 2012 w Computerland S.A., potem Sygnity S.A. odpowiadał za kluczowe projekty IT realizowane dla sektora publicznego oraz uczestniczył we wdrażaniu standardów i systemów zarządzania projektami wewnątrz organizacji.

  • W latach 2012 – 2015 jako freelancer odpowiadał za przygotowanie i prowadzenie regionalnych projektów IT w jednostkach samorządu terytorialnego (JST).

  • Od 2015 do 2019 ponownie związany z Sygnity S.A., gdzie odpowiadał za wdrożenia i zarządzanie kluczowymi projektami realizowanymi dla jednostek administracji centralnej.

  • Współzałożyciel TEKKER sp. z o.o. (2020).

  • W 2020 roku dołączył do pTAG sp. z o.o. gdzie od 2021 pełni funkcję Prezes Zarządu.

Bartosz Piasecki nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. Nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej lub jako członek organu konkurencyjnej osoby prawnej. Nie figuruje w Rejestrze Niewypłacalnych, prowadzonych na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze sądowym.

CZŁONEK RADY NADZORCZEJ UNIMA 2000 SYSTEMY TELEINFORMATYCZNE S.A.

Piotr Zając

Wykształcenie: 

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie (obecnie Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie), specjalność zarządzanie zasobami ludzkimi. Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu. Autor prac naukowych o tematyce dotyczącej zarządzania zasobami ludzkimi i controlingu personalnego, publikowanych w czasopismach zarówno o zasięgu krajowym, jak i międzynarodowym.                                     Bierze aktywny udział w badaniach naukowych w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, jak również uczestniczy w krajowych i międzynarodowych konferencjach naukowych w tej tematyce. 

Zajmowane stanowiska i przebieg kariery zawodowej:

  • Od 01.2021- nadal – Członek Rady Nadzorczej Krakowskiego Banku Spółdzielczego z siedzibą w Krakowie
  • Od 06.2018 – nadal  – Członek Rady Nadzorczej Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Bochni 
  • Od 02.2017 – nadal – Adiunkt w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu                  Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie (umowa zlecenie) 
  • Od 06.2015 – nadal – Członek Rady Nadzorczej oraz członek Komitetu Audytu Spółki UNIMA 2000 Systemy  Teleinformatyczne S.A. w Krakowie 
  • 08.2014 – 12.2019 – Konsultant ds. sprzedaży ERGAZ sp. z o. o 
  • 01.2013 – 03.2018 – Członek Rady Nadzorczej Spółki Fabryka Kotłów Sefako S.A. w Sędziszowie                          (03.2015-04.2016 – wiceprzewodniczący RN),
  • 06.2012 – 11.2012 – Członek Rady Nadzorczej VI kadencji Spółki Uzdrowisko Wysowa S.A/ w Wysowej Zdroju
  • Od 2010 – nadal – Adiunkt w Katedrze Zarządzania Zasobami Pracy Uniwersytetu Ekonomicznego w            Krakowie  
  • Od 2012 – Członek Uczelnianego Kolegium Elektorów na kadencję 2020-2024, 2016-2020 oraz                          2012-2016
  • Od 2012 – Członek Instytutowego Zespołu ds. Jakości Kształcenia na kadencję 2016-2020 oraz                        2012-2016,                                                                                                                                                                            

Od 2010 – nadal- Adiunkt w Zakładzie Zarządzania i Rachunkowości Wyższej Szkoły Ekonomii i                              Informatyki w Krakowie (umowa zlecenie)

  • 10.2007 – 03. 2015 – Konsultant do spraw Personalnych w Oxygen Krosno S.C. oraz PHU Ergas 
  • 10.2004 – 09.2010 – Asystent w Katedrze Zarządzania Zasobami Pracy Akademii Ekonomicznej w Krakowie,  obecnie Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie 
  • 2008–2012 – sekretarz Wydziałowej Komisji ds. Rozwoju Kadry Naukowo-Dydaktycznej 
  • 2008–2012 – sekretarz Wydziałowej Komisji Konkursowej   
  • 07.1996 – 09.2007 – Własna działalność gospodarcza 

Nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. Nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej lub jako członek organu konkurencyjnej osoby prawnej. Nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym. 

Członek niezależny.  

PRZEWODNICZĄCA RADY NADZORCZEJ UNIMA 2000 SYSTEMY TELEINFORMATYCZNE S.A.

Patrycja Buchowicz

Wykształcenie:

Wykształcenie wyższe. Absolwentka Wydziału Finansów i Bankowości Szkoły Głównej Handlowej, specjalizacja: rachunkowość i finanse. Posiada bogate, ponad 25 – letnie doświadczenie na rynku kapitałowym. Uczestniczyła w licznych projektach z zakresu IPO oraz wprowadzania spółek na rynek regulowany GPW i rynek NewConnect. Odpowiadała za przygotowanie analiz ekonomiczno – finansowych, w tym na potrzeby prywatyzacji przedsiębiorstw państwowych. Doradzała zarządom spółek przy prywatnych oraz publicznych ofertach papierów wartościowych. Uczestniczyła i koordynowała prace nad sporządzaniem Prospektów Emisyjnych, Memorandów Informacyjnych oraz Dokumentów Informacyjnych.

Zajmowane stanowiska i przebieg kariery zawodowej:

  • 2019 – nadal Pełni funkcję Prezesa Zarządu EMAI 2 S.A. z siedzibą w Warszawie
  • od 2011 – nadal Jest Certyfikowanym Doradcą w Alternatywnym Systemie Obrotu New Connect organizowanym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie SA
  • 2005 – nadal Prowadzi własną działalność gospodarczą obejmującą doradztwo finansowe dla spółek ubiegających się o wprowadzenie papierów wartościowych do obrotu na rynku kapitałowym, notowanych na rynku głównym GPW i New Connect oraz doradztwo związane z obowiązkami informacyjnymi spółek publicznych
  • 2014 – 2019 Pełniła funkcję Wiceprezesa Zarządu oraz Członka Rady Nadzorczej instytucji finansowej Weiyuanhui S.A.
  • 1994 – 2001 Pełniła funkcję radcy w Biurze Domów Maklerskich i Funduszy Powierniczych Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (obecnie Urząd Komisji Nadzoru Finansowego)
  • 1993 – 1994 Pełniła funkcję radcy w Biurze Domów Maklerskich i Funduszy Powierniczych Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (obecnie Urząd Komisji Nadzoru Finansowego)
  • 1992 Była pracownikiem Politechniki Warszawskiej
    Pani Patrycja Buchowicz zasiadała w licznych Radach Nadzorczych, w tym spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. oraz w Alternatywnym Systemie Obrotu – New Connect, prowadzonym przez GPW S.A. Obecnie jest Przewodniczącą Rady Nadzorczej ATENDE S.A. z siedzibą w Warszawie.

Nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Spółki, jak również nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu konkurencyjnej spółki kapitałowej z wyłączeniem Atende S.A. lub członek organu jakiejkolwiek konkurencyjnej osoby prawnej, jak również nie jest wpisana do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 roku o Krajowym Rejestrze Sądowym.

WICEPRZEWODNICZĄCY RADY NADZORCZEJ UNIMA 2000 SYSTEMY TELEINFORMATYCZNE S.A.

Sławomir Jarosz

Wykształcenie:

Jest absolwentem Wydziału Ekonomii Akademii Ekonomicznej w Krakowie, kierunku Finanse i
Bankowość. W 2002 r. ukończył studia podyplomowe Master of Business Administration przy Wyższej
Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie.

Przebieg pracy zawodowej:
Pracę zawodową rozpoczął w 1994 r. jako Specjalista ds. kredytów w ING Bank Śląski Oddział
Regionalny w Bielsku-Białej, następnie został Kierownikiem Zespołu Doradców Klienta i członkiem
Komitetu Kredytowego oraz Zastępcą Dyrektora CBK. W latach 1996–2004 prowadził własną
działalność gospodarczą w zakresie inwestycji i doradztwa finansowego. W latach 2001–2003 pełnił
funkcję Zastępcy Dyrektora, a później Dyrektora Oddziału Banku Gospodarki Żywnościowej S.A. w
Bielsku-Białej. W latach 2003–2004 był Prezesem Zarządu firmy windykacyjnej FOR-NET S.A. z
Krakowa. Od 2009 r. do 2014 r. zajmował stanowisko Wiceprezesa Zarządu Beskidzkiego Biura
Consultingowego S.A. Od 2011 r. zajmuje stanowisko Prezesa Zarządu ABS Investment S.A., a od 2019
r. stanowisko prezesa Zarządu InBook S.A. Zasiadał w wielu Radach Nadzorczych spółek publicznych.
Jest specjalistą w dziedzinie finansowania inwestycji oraz rynku kapitałowego.

Zajmowane stanowiska i pełnione funkcje:

  • MODE S.A. – członek Rady Nadzorczej od 25.08.2020 r. – aktualne
  • Surfland Systemy Komputerowe S.A. – członek Rady Nadzorczej od 20.08.2020 roku – aktualne
  • Inbook S.A. – Prezes Zarządu – od 11.06.2019 roku – aktualne
  • DJP Invest sp. z o.o. – Wspólnik, Prezes Zarządu – od 1.02.2019 roku – aktualne
  • Alfa Dom Maklerski S.A. – członek Rady Nadzorczej – od 27.12.2017 r. – aktualne
  • Quest sp. z o. o. – członek Rady Nadzorczej – od 22.06.2017 r. – aktualne
  • Softelnet S.A. – członek Rady Nadzorczej – od 04.04.2012 r. – aktualne
  • Orion Investment S.A. – członek Rady Nadzorczej – od 28.06.2011 r. – aktualne
  • Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. – członek Rady Nadzorczej – od 18.06.2010 r. – aktualne
  • UHY ECA S.A. – członek Rady Nadzorczej – od 29.06.2010 r. do 13.03.2013 r., od 25.04.2018 r. – aktualne
  • ABS Investment S.A. – Prezes Zarządu – od 20.06.2011 roku – aktualne
  • SETANTA S.A. (obecnie All In! Games S.A.) – członek Rady Nadzorczej – od 06.11.2018 r. do
    31.08.2020 r. – nieaktualne
  • JR Invest S.A. (obecnie JR Holding ASI S.A.) – członek Rady Nadzorczej – od 30.06.2014 r. do
    07.12.2015 r. – nieaktualne
  • BVT S.A. – członek Rady Nadzorczej – od 16.09.2014 r. do 17.07.2015 r. – nieaktualne
  • Uboat-Line S.A. (obecnie w upadłości likwidacyjnej) – członek Rady Nadzorczej – od 26.09.2012 r.
    do 26.08.2014 r. – nieaktualne
  • Beskidzkie Biuro Consultingowe S.A. (obecnie Beskidzkie Biuro Inwestycyjne S.A.) – Wiceprezes
    Zarządu – od 08.09.2009 r. do 30.11.2014 – nieaktualne
  • LS Tech-Homes S.A. (obecnie Module Technologies S.A. w restrukturyzacji) – członek Rady
    Nadzorczej – od 21.01.2011 r. do 13.08.2013 r. – nieaktualne
  • Skoczowska Fabryka Kapeluszy POLKAP S.A. (obecnie w restrukturyzacji) – członek Rady Nadzorczej
    – od 09.2010 r. do 23.12.2014 r. – nieaktualne
  • Best4YouKids S.A. (obecnie Kids Play Management S.A.) – członek Rady Nadzorczej – od 2012 r. do
    2013 r. – nieaktualne
  • PRYMUS S.A. – członek Rady Nadzorczej – od 31.05.2011 r. do 14.06.2013 r. – nieaktualne
  • Sport-TV sp. z o.o. (później ABS Investment sp. z o.o. i ABS Investment S.A.) – Wiceprezes Zarządu
    – od 2009 r. do 2011 r. – nieaktualne
  • LIBERTY Group S.A. (obecnie CONCEPT LIBERTY Group S.A.) – członek Rady Nadzorczej – od
    10.06.2010 r. do 19.03.2013 r. – nieaktualne
  • Motor Trade Company S.A. (obecnie w upadłości likwidacyjnej) – członek Rady Nadzorczej – od
    2010 r. do 20.09.2011 r. – nieaktualne
  • Art New Media S.A. (obecnie ARK Royal S.A.)– członek Rady Nadzorczej – od 2010 r. do 22.12.2011
    r. – nieaktualne
  • Beskidzkie Biuro Consultingowe Center Sp. z o.o. – Wiceprezes Zarządu – od 2008 r. do 2010 r. -nieaktualne
  • Beskidzkie Biuro Consultingowe Capital Sp. z o.o. – Wiceprezes Zarządu – od 2007 r. do 2007 r. –
    nieaktualne
  • Beskidzkie Biuro Consultingowe 2 Sp. z o.o. (obecnie Pakar Investment sp. z o.o.) – Członek Zarządu
    – od 2006 r. do 2008 r. – nieaktualne
  • FOR-NET S.A. – Prezes Zarządu – od 2003-2004 – nieaktualne
  • Fabryka Elementów Hydrauliki „PONAR-WADOWICE” S.A. (obecnie KCI S.A.) – członek Rady
    Nadzorczej – od 2003-2003 – nieaktualne     Nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.

Nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej lub jako członek organu konkurencyjnej osoby prawnej.

Nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20
sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym.

PRZEWODNICZĄCY RADY NADZORCZEJ UNIMA 2000 SYSTEMY TELEINFORMATYCZNE S.A.

Zbigniew Pietroń

Wykształcenie:

Ukończył studia wyższe magisterskie na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie na Wydziale Fizyki i Astronomii (1978). Ukończył studia i uzyskał dyplom Institut Francais de Gestion (Francuskiego Instytutu Zarządzania) w Warszawie (1992 – Strategia przedsiębiorstwa, Analiza finansowa, Zarządzanie zasobami ludzkimi, Doradztwo w biznesie).

Zajmowane stanowiska i przebieg kariery zawodowej:

  • Od 17.09.2004 – nadal – Przewodniczący Rady Nadzorczej UNIMA 2000 S.A. (spółka notowana na parkiecie głównym GPW)  
  • 01.04.2000 – 01.04.2020 własna działalność gospodarcza pod firmą ADVANCED BUSINESS CONSULTINGZbigniew Pietroń (zarządzanie i doradztwo w zarządzaniu podmiotami gospodarczymi oraz inne usługi konsultingowe) 
  • 04.10.2006 – 15.11.2008 – Przewodniczący Rady Nadzorczej ELEKTRONICS CTO S.A. 
  • 23.09.2002 – 02.03.2005 – Prezes Zarządu w NO NAME sp. z o.o. w Krakowie (produkcja i sprzedaż wyrobów odzieżowych pod marką „Cotton Club”(stworzenie od podstaw dynamicznego przedsiębiorstwa na bazie upadłej firmy o znanym znaku towarowym)
  • 08.12.2000 – 28.02.2002 – Przewodniczący Rady Nadzorczej w SYMATRIX sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie(oprogramowanie dla niewielkich sieci handlowych, zalążki internetu)       
  • 01.04.1998 – 31.01.2000 – wspólnik i Prezes Zarządu w SAMAR-EKO sp. z o.o. z siedzibą j.w. wdrożenie i rozpoczęcie produkcji ekologicznych materiałów budowlanych)
  • 17.01.1997 – 31.12.1999 – wspólnik, dyrektor ds. ekonomicznych, doradca Zarządu, Wiceprezes i Prezes Zarządu w PW SAMAROL sp. z o.o. z siedzibą w Opatkowicach, gm. Proszowice (restauracja upadającej firmy – uruchomienie i rozwój: serwisu maszyn rolniczych, stacji kontroli pojazdów, produkcji elementów budowlanych)
  • 01.10.1996 – 30.07.1997 – pełnomocnik właściciela ds. likwidacji przedsiębiorstwa (jak wyżej)
  • 01.02.1996 – 30.09.1996 – dyrektor ds. ekonomicznych i pełnomocnik właściciela ds. przekształceń w Hurtowni Farmaceutycznej MAGRAM Józef Dulba w Krakowie (hurtownia leków – aranżacja i przeprowadzenie sprzedaży przedsiębiorstwa dużemu koncernowi zagranicznemu)
  • 15.09.1992 – 01.01.1995 – osoba współpracująca w działalności gospodarczej PHU PRIM Grażyna Pietroń w Krakowie (handel)
  • 26.08.1991 – 25.02.1992- wspólnik i dyrektor zarządzający finansami w GIEŁDA MW-SYSTEM s.c. w Krakowie (obrót papierami wartościowymi) 
  • 01.06.1990 – 30.10.1992 – wspólnik i dyrektor zarządzający w BIOMEX sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (produkcja farmaceutycznych testów diagnostycznych)                      
  • 01.09.1978 – 01.05.1991 – pracownik naukowy, starszy asystent w Instytucie Meteorologii i Gospodarki Wodnej w Krakowie

W latach 1983-1988 uczestnik polskich wypraw polarnych na Spitsbergen jako pracownik Polskiej Akademii Nauk, eksplorator i alpinista; Nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.

Nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej lub jako członek organu konkurencyjnej osoby prawnej.

Nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym.

CZŁONEK RADY NADZORCZEJ UNIMA 2000 SYSTEMY TELEINFORMATYCZNE S.A.

Magdalena Kniszner

Wykształcenie:

Ukończyła studia na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, na Wydziale Elektrotechniki, Automatyki i Elektroniki – w zakresie informatyki, o specjalności budowa i oprogramowanie maszyn matematycznych i uzyskała tytuł magistra inżyniera informatyka. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu komunikacji w biznesie w Wyższej Szkole Europejskiej im. Ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Uczestniczyła w licznych kursach dotyczących zarządzania firmą i zasobami ludzkimi.

Zajmowane stanowiska i przebieg kariery zawodowej:

Od początku swojej kariery zawodowej związana jest z firmą Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne
S.A., jako założyciel i wspólnik, a następnie jako akcjonariusz. W ramach pełnionych obowiązków nadzorowała działy wdrożeniowy i techniczny oraz dział projektów niskoprądowych, a także administrację, kadry i księgowość. Odpowiadała za proces przygotowania i wprowadzenia spółki na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie.

  • od 09.2020 pełni funkcję Wiceprzewodniczącej Rady Nadzorczej w spółce Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.
  • od 09.2015  do 09.2020 pełniła funkcję Członka Rady Nadzorczej w spółce Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.
  • od 2007  do 09.2020 pełniła funkcję Prezes Zarządu w spółce Lockus sp. z o.o.
  • od 1998 do 2015 pełniła funkcję Wiceprezes Zarządu w spółce Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. (do 30. 09. 2004 Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne Sp. z o. o, a od 1. 10. 2004 Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.)

W ramach grupy kapitałowej od 2007 do września 2020 pełniła funkcję Prezesa Zarządu spółki Lockus Sp. z o.o. – specjalizującej się we wspieraniu strategii biznesowych i realizacji konferencji branżowych. Nie prowadzi działalności konkurencyjnej do działalności Emitenta, nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.

 

Strona www.unima2000.pl korzysta z plików Cookies (w celu realizacji usług)