CASE STUDY

Getin Noble Bank oferuje szybką
i dostępną pomoc dzięki Comm100 Live Chat

Getin Noble Bank jest jednym z dziesięciu największych banków w Polsce pod względem sumy bilansowej. Obsługuje klientów indywidualnych, segment małych i średnich firm, samorządy, wspólnoty mieszkaniowe i duże korporacje. Bank dysponuje siecią blisko 300 oddziałów własnych i placówek franczyzowych. Regularnie zajmuje czołowe miejsca w najważniejszych rankingach dotyczących jakości obsługi klientów bankowości detalicznej.

 

 

Profil Partnera
Getin Noble Bank
Siedziba główna
Polska
Strona internetowa
getinbank.pl
Branża
Bankowość
Partnerzy
Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.
Comm100

Rozwiązanie
Comm100 Live Chat
Wyniki w liczbach
500 czatów na żywo w miesiącu
4.5/5 w skali CSAT
10-sekundowy czas oczekiwania

Wyzwanie

Dostosowanie do aktualnych oczekiwań klienta kontaktującego się za pomocą kanałów cyfrowych z bankiem.

Getin Noble Bank (GNB) aby sprostać dzisiejszym oczekiwaniom klientów, stanął przed wyzwaniem aktualizacji strategii komunikacji. Duża część dotychczasowych klientów kontaktowała się z bankiem za pośrednictwem telefonu lub poprzez wizytę w oddziale. Jak zauważył Bartłomiej Tarnacki z Departamentu Raportowania i Rozwoju CC w GNB, dzisiaj zdecydowana większość klientów potrzebuje szybszego i bardziej dostępnego kanału do nawiązywania kontaktu, bez konieczności dzwonienia na infolinie lub spotkania się z pracownikiem w oddziale banku.

Getin Noble Bank posiada szeroki rynek docelowy, obejmujący wszystkie grupy wiekowe i demograficzne. Bardzo ważne jednak dla Banku było zwiększenie zainteresowania i zaangażowania wśród młodego pokolenia, które preferuje kontakt za pośrednictwem cyfrowej komunikacji np. czatu.

Dlaczego Comm100 Live Chat?
Jest to bardzo lekkie narzędzie przeglądarkowe. Zawiera wiele istotnych funkcji, w tym możliwość konfiguracji zespołów, ról, routingu itp. oraz dostęp do szeregu statystyk. Co ważne, większość opcji konfiguracyjnych można wykonywać online bez konieczności restartów serwera lub aplikacji. Comm100 może obsługiwać osoba nieposiadającą zaawansowanych umiejętności informatycznych, co jest istotne zarówno dla pracowników odpowiadających za bezpośrednią obsługę klientów, jak i dla kierowników zespołów w naszym Contact Center.

Co zyskał Bank uruchamiając kanał czatowy?
Naszym głównym celem było dostosowanie się do oczekiwań klientów i umożliwienie im szybkiego kontaktu z bankiem. Rozmowy prowadzone na czacie są o wiele mniej absorbujące dla naszych Klientów niż tradycyjne formy kontaktu. Chcieliśmy także zwiększyć atrakcyjność naszej oferty kierowanej do młodszych osób, które o wiele częściej wybierają właśnie ten kanał kontaktu. Jest to już widoczne w naszych statystykach, które potwierdzają, że dzięki uruchomieniu chatu zyskaliśmy możliwość bezpośredniego dialogu z całkowicie nową grupą klientów.

Bartłomiej Tarnacki – z Departamentu Raportowania i Rozwoju CC w GNB

Rozwiązanie uruchomione lokalnie, bezpieczne i zgodne z obowiązującymi przepisami.

Bankowi powierzane są dane osobowe (PII) każdego klienta, dlatego musi on przestrzegać szeregu ścisłych regulacji finansowych. Każda technologia, którą bank zdecyduje się wdrożyć, musi spełniać najwyższe standardy bezpieczeństwa
i zgodności, aby dane klientów były bezpieczne, a ich prywatność chroniona.
GNB potrzebował rozwiązania z możliwością wdrożenia na miejscu, które spełnia surowe wymagania przepisów dotyczących ochrony danych osobowych obowiązujących w branży finansowej.

Wyniki

Getin Noble Bank współpracując z Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. otrzymał doradztwo i wsparcie w zakresie zaawansowanych rozwiązań informatycznych, systemów przetwarzania, technologii teleinformatycznych oraz analizy danych. Znając oczekiwania banku, po przeprowadzeniu szczegółowych analiz Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. zarekomendowała rozwiązanie Comm100 Live Chat, które posiada wszystkie wymagane przez GNB funkcjonalności. Doceniając możliwości rozwiązania oraz wsparcie otrzymane ze strony Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A., Getin Noble Bank wdrożył Comm100 Live Chat.

Szybsza komunikacja i wzrost zadowolenia wśród klientów banku.

Wpływ Comm100 Live Chat był natychmiast zauważalny
w procesie obsługi klienta.

Oferując czat na żywo, klienci zyskali szybsze odpowiedzi,
a czas rozwiązywania ich problemów uległ znacznej poprawie w stosunku do dotychczas prowadzonych kontaktów telefonicznych. Stało się to możliwe dzięki szybkiemu, działającemu w czasie rzeczywistym czatowi oraz narzędziom wspierającym agentów, takim jak szablony wiadomości, czy możliwość udostępniania plików.

Getin Noble Bank korzysta z ankiet dostępnych bezpośrednio przed rozpoczęciem chatu. Pozwalają one na zebranie informacji o kliencie przed rozpoczęciem rozmowy, co usprawnia kontakt i pomaga agentom zapewnić bardziej spersonalizowaną obsługę. Ankiety gwarantują, że klient jest bezpośrednio kierowany do działu, który może najlepiej rozwiązać jego problem, nie jest przełączany między konsultantami. Po wdrożeniu rozwiązania, czas oczekiwania skrócił się do zaledwie 10 sekund.

Czas oczekiwania skrócił się do zaledwie 10 sekund.

Nawiązanie kontaktu z nieosiągalną wcześniej młodą grupą odbiorców.

Comm100 Live Chat umożliwia kontakt z młodszą grupą klientów, co było trudne do osiągnięcia za pośrednictwem telefonu, e-maila lub komunikacji w oddziale. Przystępna i cyfrowa natura rozwiązania zapewniła GNB bezpośredni kanał komunikacji z młodszymi klientami, dzięki czemu zauważalny jest wzrost liczby klientów banku wśród młodej grupy demograficznej.

 

 

 

 

 

Chcieliśmy znaleźć sposób, aby nawiązać kontakt z młodszą grupą demograficzną, a Comm100 Live Chat dał nam taką możliwość. Kanał jest bardzo popularny w tej grupie klientów, ponieważ jest odzwierciedleniem strategii „Digital First”. Młodsi klienci chcą szybko zadać pytanie, równie szybko otrzymać odpowiedź i wrócić do swoich dotychczasowych zajęć.

Bartłomiej Tarnacki z Departamentu Raportowania
i Rozwoju CC w GNB

                                                                 Wysokie bezpieczeństwo i prywatność dla klientów banku

Comm100 jest liderem w swojej branży. Oferuje rozwiązania z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa, których wymagają organizacje finansowe takie jak Getin Noble Bank. Gwarantuje to ochronę danych klientów.

Comm100 Live Chat jest zgodny z PCI DSS. Wszystkie dane w Comm100 Live Chat są również szyfrowane poprzez protokoły HTTPS z wykorzystaniem szyfrowania TLS.

Platforma Comm100 Live Chat jest w pełni zgodna z wymaganiami RODO.

Główne Atuty

Wysoka jakość obsługi dzięki personalizacji


Comm100 Live Chat pozwala nam na oferowanie spersonalizowanego wsparcia dla naszych klientów. Platforma posiada historię czatu. Nasi pracownicy mogą spojrzeć na poprzednie rozmowy, aby w szybki sposób udzielić odpowiedzi klientom banku. Dodatkowo zintegrowaliśmy platformę Comm100 Live Chat z CRM dzięki czemu pracownicy mają jeszcze większy dostęp do informacji o kliencie z którym rozmawiają. Wszystkie te działania podniosły poziom obsługi klienta a sami agenci otrzymali możliwość kontaktu z klientem na innym, wyższym poziomie.

Bartłomiej Tarnacki z Departamentu Raportowania i Rozwoju CC w GNB

Zwiększenie efektywności pracy agentów


Bardzo ważne jest dla nas, aby nasi pracownicy czerpali przyjemność ze swojej pracy. Wiemy, że technologia, z której korzystają jest do tego niezbędna. Cieszymy się otrzymując same pozytywne opinie od naszych agentów użytkujących platformę. Comm100 Live Chat jest łatwym w użyciu i docenianym narzędziem, z którego korzystają nasi pracownicy poprawiając szybkość i wydajność swojej pracy. Nasi menedżerowie są bardzo zadowoleni z rozwiązania, ponieważ mogą dokonywać jego konfiguracji bez konieczności posiadania zaawansowanych umiejętności informatycznych.

Bartłomiej Tarnacki z Departamentu Raportowania i Rozwoju CC w GNB

PREZES ZARZĄDU UNIMA 2000 SYSTEMY TELEINFORMATYCZNE S.A.

Grzegorz Pardela
Wykształcenie:

Wyższe oraz Executive Master of Business Administration – ukończone z wyróżnieniem

Zajmowane stanowiska i przebieg kariery zawodowej:

  • 2019 – 2020 Doradca ds. wdrożenia faktoringu; Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
  • 2018 – 2019 Dyrektor Zarządzający; eFaktor S.A.
  • 2011 – 2018 Dyrektor Handlowy, Prokurent a później Członek Zarządu; Pragma Faktoring S.A. i Pragma Faktor Sp. z o. o
  • 2009 – 2010 Regionalny Dyrektor Sprzedaży; Fortis Commercial Finance Sp. z o. o.
  • 2005 – 2009 Business Development Manager; Bibby Financial Services Sp. z o. o.
  • 2002 – 2005 Regionalny Kierownik ds. Rozwoju; Carbologistic Sp. z o.o.
  • 2000 – 2001 Pracownik Naukowy; Biblioteka Instytutu Filologii Wschodniosłowiańskiej Uniwersytetu Śląskiego

Grzegorz Pardela nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. Nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej lub jako członek organu konkurencyjnej osoby prawnej. Nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym. 

WICEPREZES UNIMA 2000
SYSTEMY TELEINFORMATYCZNE S.A.

Piotr Urbaniec

Wykształcenie:

Ukończył studia wyższe inżynierskie na Politechnice Łódzkiej na Wydziale Budowy Maszyn (1996-2001)

Zajmowane stanowiska i przebieg kariery zawodowej:

  • 11.2019 – 04.2021 Członek Zarządu Innowacja Polska Sp. z o. o.
  • 02.2018 – 11.2019 Dyrektor Zarządzający Infolet Sp. z o.o.
  • 05.2015 –11. 2017 Doradca Zarządu ds. Strategii Rozwoju Nazwa.pl Sp. z o.o. oraz Dyrektor Zarządzający  spółek zależnych NowyHosting Sp. z o.o. oraz serwery.pl
  • 07.2013 – 05.2015 Business Development Director dla Kanady i USA  S.G.D Engineering Ltd.
  • 06.2012 – 06.2013 Prezes Zarządu Zakłady Lotnicze Margański&Mysłowski S.A.
  • 11.2007 – 05.2012 Wiceprezes Zarządu Ulter – Sport Sp. z o.o.
  • 11.2004 – 10.2007 Dyrektor Handlowy Toora Group S.A.
  • 05.2002 – 10.2004 Project Manager, start up Manager Cablettra Poland Sp. z o.o.
  • 09.1996 – 04.2002 Manager Sprzedaży Zasada Group, Mercedes – Benc Polska

Nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. Nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej lub jako członek organu konkurencyjnej osoby prawnej. Nie figuruje w Rejestrze Niewypłacalnych, prowadzonych na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze sądowym

CZŁONEK RADY NADZORCZEJ UNIMA 2000 SYSTEMY TELEINFORMATYCZNE S.A.

Piotr Zając

Wykształcenie: 

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie (obecnie Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie), specjalność zarządzanie zasobami ludzkimi. Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu. Autor prac naukowych o tematyce dotyczącej zarządzania zasobami ludzkimi i controlingu personalnego, publikowanych w czasopismach zarówno o zasięgu krajowym, jak i międzynarodowym.                                     Bierze aktywny udział w badaniach naukowych w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, jak również uczestniczy w krajowych i międzynarodowych konferencjach naukowych w tej tematyce. 

Zajmowane stanowiska i przebieg kariery zawodowej:

  • Od 01.2021- nadal – Członek Rady Nadzorczej Krakowskiego Banku Spółdzielczego z siedzibą w Krakowie
  • Od 06.2018 – nadal  – Członek Rady Nadzorczej Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Bochni 
  • Od 02.2017 – nadal – Adiunkt w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu                  Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie (umowa zlecenie) 
  • Od 06.2015 – nadal – Członek Rady Nadzorczej oraz członek Komitetu Audytu Spółki UNIMA 2000 Systemy  Teleinformatyczne S.A. w Krakowie 
  • 08.2014 – 12.2019 – Konsultant ds. sprzedaży ERGAZ sp. z o. o 
  • 01.2013 – 03.2018 – Członek Rady Nadzorczej Spółki Fabryka Kotłów Sefako S.A. w Sędziszowie                          (03.2015-04.2016 – wiceprzewodniczący RN),
  • 06.2012 – 11.2012 – Członek Rady Nadzorczej VI kadencji Spółki Uzdrowisko Wysowa S.A/ w Wysowej Zdroju
  • Od 2010 – nadal – Adiunkt w Katedrze Zarządzania Zasobami Pracy Uniwersytetu Ekonomicznego w            Krakowie  
  • Od 2012 – Członek Uczelnianego Kolegium Elektorów na kadencję 2020-2024, 2016-2020 oraz                          2012-2016
  • Od 2012 – Członek Instytutowego Zespołu ds. Jakości Kształcenia na kadencję 2016-2020 oraz                        2012-2016,                                                                                                                                                                            

Od 2010 – nadal- Adiunkt w Zakładzie Zarządzania i Rachunkowości Wyższej Szkoły Ekonomii i                              Informatyki w Krakowie (umowa zlecenie)

  • 10.2007 – 03. 2015 – Konsultant do spraw Personalnych w Oxygen Krosno S.C. oraz PHU Ergas 
  • 10.2004 – 09.2010 – Asystent w Katedrze Zarządzania Zasobami Pracy Akademii Ekonomicznej w Krakowie,  obecnie Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie 
  • 2008–2012 – sekretarz Wydziałowej Komisji ds. Rozwoju Kadry Naukowo-Dydaktycznej 
  • 2008–2012 – sekretarz Wydziałowej Komisji Konkursowej   
  • 07.1996 – 09.2007 – Własna działalność gospodarcza 

Nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. Nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej lub jako członek organu konkurencyjnej osoby prawnej. Nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym. 

Członek niezależny.  

PRZEWODNICZĄCA RADY NADZORCZEJ UNIMA 2000 SYSTEMY TELEINFORMATYCZNE S.A.

Patrycja Buchowicz

Wykształcenie:

Wykształcenie wyższe. Absolwentka Wydziału Finansów i Bankowości Szkoły Głównej Handlowej, specjalizacja: rachunkowość i finanse. Posiada bogate, ponad 25 – letnie doświadczenie na rynku kapitałowym. Uczestniczyła w licznych projektach z zakresu IPO oraz wprowadzania spółek na rynek regulowany GPW i rynek NewConnect. Odpowiadała za przygotowanie analiz ekonomiczno – finansowych, w tym na potrzeby prywatyzacji przedsiębiorstw państwowych. Doradzała zarządom spółek przy prywatnych oraz publicznych ofertach papierów wartościowych. Uczestniczyła i koordynowała prace nad sporządzaniem Prospektów Emisyjnych, Memorandów Informacyjnych oraz Dokumentów Informacyjnych.

Zajmowane stanowiska i przebieg kariery zawodowej:

  • 2019 – nadal Pełni funkcję Prezesa Zarządu EMAI 2 S.A. z siedzibą w Warszawie
  • od 2011 – nadal Jest Certyfikowanym Doradcą w Alternatywnym Systemie Obrotu New Connect organizowanym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie SA
  • 2005 – nadal Prowadzi własną działalność gospodarczą obejmującą doradztwo finansowe dla spółek ubiegających się o wprowadzenie papierów wartościowych do obrotu na rynku kapitałowym, notowanych na rynku głównym GPW i New Connect oraz doradztwo związane z obowiązkami informacyjnymi spółek publicznych
  • 2014 – 2019 Pełniła funkcję Wiceprezesa Zarządu oraz Członka Rady Nadzorczej instytucji finansowej Weiyuanhui S.A.
  • 1994 – 2001 Pełniła funkcję radcy w Biurze Domów Maklerskich i Funduszy Powierniczych Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (obecnie Urząd Komisji Nadzoru Finansowego)
  • 1993 – 1994 Pełniła funkcję radcy w Biurze Domów Maklerskich i Funduszy Powierniczych Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (obecnie Urząd Komisji Nadzoru Finansowego)
  • 1992 Była pracownikiem Politechniki Warszawskiej
    Pani Patrycja Buchowicz zasiadała w licznych Radach Nadzorczych, w tym spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. oraz w Alternatywnym Systemie Obrotu – New Connect, prowadzonym przez GPW S.A. Obecnie jest Przewodniczącą Rady Nadzorczej ATENDE S.A. z siedzibą w Warszawie.

Nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Spółki, jak również nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu konkurencyjnej spółki kapitałowej z wyłączeniem Atende S.A. lub członek organu jakiejkolwiek konkurencyjnej osoby prawnej, jak również nie jest wpisana do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 roku o Krajowym Rejestrze Sądowym.

WICEPRZEWODNICZĄCY RADY NADZORCZEJ UNIMA 2000 SYSTEMY TELEINFORMATYCZNE S.A.

Sławomir Jarosz

Wykształcenie:

Jest absolwentem Wydziału Ekonomii Akademii Ekonomicznej w Krakowie, kierunku Finanse i
Bankowość. W 2002 r. ukończył studia podyplomowe Master of Business Administration przy Wyższej
Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie.

Przebieg pracy zawodowej:
Pracę zawodową rozpoczął w 1994 r. jako Specjalista ds. kredytów w ING Bank Śląski Oddział
Regionalny w Bielsku-Białej, następnie został Kierownikiem Zespołu Doradców Klienta i członkiem
Komitetu Kredytowego oraz Zastępcą Dyrektora CBK. W latach 1996–2004 prowadził własną
działalność gospodarczą w zakresie inwestycji i doradztwa finansowego. W latach 2001–2003 pełnił
funkcję Zastępcy Dyrektora, a później Dyrektora Oddziału Banku Gospodarki Żywnościowej S.A. w
Bielsku-Białej. W latach 2003–2004 był Prezesem Zarządu firmy windykacyjnej FOR-NET S.A. z
Krakowa. Od 2009 r. do 2014 r. zajmował stanowisko Wiceprezesa Zarządu Beskidzkiego Biura
Consultingowego S.A. Od 2011 r. zajmuje stanowisko Prezesa Zarządu ABS Investment S.A., a od 2019
r. stanowisko prezesa Zarządu InBook S.A. Zasiadał w wielu Radach Nadzorczych spółek publicznych.
Jest specjalistą w dziedzinie finansowania inwestycji oraz rynku kapitałowego.

Zajmowane stanowiska i pełnione funkcje:

  • MODE S.A. – członek Rady Nadzorczej od 25.08.2020 r. – aktualne
  • Surfland Systemy Komputerowe S.A. – członek Rady Nadzorczej od 20.08.2020 roku – aktualne
  • Inbook S.A. – Prezes Zarządu – od 11.06.2019 roku – aktualne
  • DJP Invest sp. z o.o. – Wspólnik, Prezes Zarządu – od 1.02.2019 roku – aktualne
  • Alfa Dom Maklerski S.A. – członek Rady Nadzorczej – od 27.12.2017 r. – aktualne
  • Quest sp. z o. o. – członek Rady Nadzorczej – od 22.06.2017 r. – aktualne
  • Softelnet S.A. – członek Rady Nadzorczej – od 04.04.2012 r. – aktualne
  • Orion Investment S.A. – członek Rady Nadzorczej – od 28.06.2011 r. – aktualne
  • Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. – członek Rady Nadzorczej – od 18.06.2010 r. – aktualne
  • UHY ECA S.A. – członek Rady Nadzorczej – od 29.06.2010 r. do 13.03.2013 r., od 25.04.2018 r. – aktualne
  • ABS Investment S.A. – Prezes Zarządu – od 20.06.2011 roku – aktualne
  • SETANTA S.A. (obecnie All In! Games S.A.) – członek Rady Nadzorczej – od 06.11.2018 r. do
    31.08.2020 r. – nieaktualne
  • JR Invest S.A. (obecnie JR Holding ASI S.A.) – członek Rady Nadzorczej – od 30.06.2014 r. do
    07.12.2015 r. – nieaktualne
  • BVT S.A. – członek Rady Nadzorczej – od 16.09.2014 r. do 17.07.2015 r. – nieaktualne
  • Uboat-Line S.A. (obecnie w upadłości likwidacyjnej) – członek Rady Nadzorczej – od 26.09.2012 r.
    do 26.08.2014 r. – nieaktualne
  • Beskidzkie Biuro Consultingowe S.A. (obecnie Beskidzkie Biuro Inwestycyjne S.A.) – Wiceprezes
    Zarządu – od 08.09.2009 r. do 30.11.2014 – nieaktualne
  • LS Tech-Homes S.A. (obecnie Module Technologies S.A. w restrukturyzacji) – członek Rady
    Nadzorczej – od 21.01.2011 r. do 13.08.2013 r. – nieaktualne
  • Skoczowska Fabryka Kapeluszy POLKAP S.A. (obecnie w restrukturyzacji) – członek Rady Nadzorczej
    – od 09.2010 r. do 23.12.2014 r. – nieaktualne
  • Best4YouKids S.A. (obecnie Kids Play Management S.A.) – członek Rady Nadzorczej – od 2012 r. do
    2013 r. – nieaktualne
  • PRYMUS S.A. – członek Rady Nadzorczej – od 31.05.2011 r. do 14.06.2013 r. – nieaktualne
  • Sport-TV sp. z o.o. (później ABS Investment sp. z o.o. i ABS Investment S.A.) – Wiceprezes Zarządu
    – od 2009 r. do 2011 r. – nieaktualne
  • LIBERTY Group S.A. (obecnie CONCEPT LIBERTY Group S.A.) – członek Rady Nadzorczej – od
    10.06.2010 r. do 19.03.2013 r. – nieaktualne
  • Motor Trade Company S.A. (obecnie w upadłości likwidacyjnej) – członek Rady Nadzorczej – od
    2010 r. do 20.09.2011 r. – nieaktualne
  • Art New Media S.A. (obecnie ARK Royal S.A.)– członek Rady Nadzorczej – od 2010 r. do 22.12.2011
    r. – nieaktualne
  • Beskidzkie Biuro Consultingowe Center Sp. z o.o. – Wiceprezes Zarządu – od 2008 r. do 2010 r. -nieaktualne
  • Beskidzkie Biuro Consultingowe Capital Sp. z o.o. – Wiceprezes Zarządu – od 2007 r. do 2007 r. –
    nieaktualne
  • Beskidzkie Biuro Consultingowe 2 Sp. z o.o. (obecnie Pakar Investment sp. z o.o.) – Członek Zarządu
    – od 2006 r. do 2008 r. – nieaktualne
  • FOR-NET S.A. – Prezes Zarządu – od 2003-2004 – nieaktualne
  • Fabryka Elementów Hydrauliki „PONAR-WADOWICE” S.A. (obecnie KCI S.A.) – członek Rady
    Nadzorczej – od 2003-2003 – nieaktualne     Nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.

Nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej lub jako członek organu konkurencyjnej osoby prawnej.

Nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20
sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym.

PRZEWODNICZĄCY RADY NADZORCZEJ UNIMA 2000 SYSTEMY TELEINFORMATYCZNE S.A.

Zbigniew Pietroń

Wykształcenie:

Ukończył studia wyższe magisterskie na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie na Wydziale Fizyki i Astronomii (1978). Ukończył studia i uzyskał dyplom Institut Francais de Gestion (Francuskiego Instytutu Zarządzania) w Warszawie (1992 – Strategia przedsiębiorstwa, Analiza finansowa, Zarządzanie zasobami ludzkimi, Doradztwo w biznesie).

Zajmowane stanowiska i przebieg kariery zawodowej:

  • Od 17.09.2004 – nadal – Przewodniczący Rady Nadzorczej UNIMA 2000 S.A. (spółka notowana na parkiecie głównym GPW)  
  • 01.04.2000 – 01.04.2020 własna działalność gospodarcza pod firmą ADVANCED BUSINESS CONSULTINGZbigniew Pietroń (zarządzanie i doradztwo w zarządzaniu podmiotami gospodarczymi oraz inne usługi konsultingowe) 
  • 04.10.2006 – 15.11.2008 – Przewodniczący Rady Nadzorczej ELEKTRONICS CTO S.A. 
  • 23.09.2002 – 02.03.2005 – Prezes Zarządu w NO NAME sp. z o.o. w Krakowie (produkcja i sprzedaż wyrobów odzieżowych pod marką „Cotton Club”(stworzenie od podstaw dynamicznego przedsiębiorstwa na bazie upadłej firmy o znanym znaku towarowym)
  • 08.12.2000 – 28.02.2002 – Przewodniczący Rady Nadzorczej w SYMATRIX sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie(oprogramowanie dla niewielkich sieci handlowych, zalążki internetu)       
  • 01.04.1998 – 31.01.2000 – wspólnik i Prezes Zarządu w SAMAR-EKO sp. z o.o. z siedzibą j.w. wdrożenie i rozpoczęcie produkcji ekologicznych materiałów budowlanych)
  • 17.01.1997 – 31.12.1999 – wspólnik, dyrektor ds. ekonomicznych, doradca Zarządu, Wiceprezes i Prezes Zarządu w PW SAMAROL sp. z o.o. z siedzibą w Opatkowicach, gm. Proszowice (restauracja upadającej firmy – uruchomienie i rozwój: serwisu maszyn rolniczych, stacji kontroli pojazdów, produkcji elementów budowlanych)
  • 01.10.1996 – 30.07.1997 – pełnomocnik właściciela ds. likwidacji przedsiębiorstwa (jak wyżej)
  • 01.02.1996 – 30.09.1996 – dyrektor ds. ekonomicznych i pełnomocnik właściciela ds. przekształceń w Hurtowni Farmaceutycznej MAGRAM Józef Dulba w Krakowie (hurtownia leków – aranżacja i przeprowadzenie sprzedaży przedsiębiorstwa dużemu koncernowi zagranicznemu)
  • 15.09.1992 – 01.01.1995 – osoba współpracująca w działalności gospodarczej PHU PRIM Grażyna Pietroń w Krakowie (handel)
  • 26.08.1991 – 25.02.1992- wspólnik i dyrektor zarządzający finansami w GIEŁDA MW-SYSTEM s.c. w Krakowie (obrót papierami wartościowymi) 
  • 01.06.1990 – 30.10.1992 – wspólnik i dyrektor zarządzający w BIOMEX sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (produkcja farmaceutycznych testów diagnostycznych)                      
  • 01.09.1978 – 01.05.1991 – pracownik naukowy, starszy asystent w Instytucie Meteorologii i Gospodarki Wodnej w Krakowie

W latach 1983-1988 uczestnik polskich wypraw polarnych na Spitsbergen jako pracownik Polskiej Akademii Nauk, eksplorator i alpinista; Nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.

Nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej lub jako członek organu konkurencyjnej osoby prawnej.

Nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym.

CZŁONEK RADY NADZORCZEJ UNIMA 2000 SYSTEMY TELEINFORMATYCZNE S.A.

Magdalena Kniszner

Wykształcenie:

Ukończyła studia na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, na Wydziale Elektrotechniki, Automatyki i Elektroniki – w zakresie informatyki, o specjalności budowa i oprogramowanie maszyn matematycznych i uzyskała tytuł magistra inżyniera informatyka. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu komunikacji w biznesie w Wyższej Szkole Europejskiej im. Ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Uczestniczyła w licznych kursach dotyczących zarządzania firmą i zasobami ludzkimi.

Zajmowane stanowiska i przebieg kariery zawodowej:

Od początku swojej kariery zawodowej związana jest z firmą Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne
S.A., jako założyciel i wspólnik, a następnie jako akcjonariusz. W ramach pełnionych obowiązków nadzorowała działy wdrożeniowy i techniczny oraz dział projektów niskoprądowych, a także administrację, kadry i księgowość. Odpowiadała za proces przygotowania i wprowadzenia spółki na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie.

  • od 09.2020 pełni funkcję Wiceprzewodniczącej Rady Nadzorczej w spółce Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.
  • od 09.2015  do 09.2020 pełniła funkcję Członka Rady Nadzorczej w spółce Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.
  • od 2007  do 09.2020 pełniła funkcję Prezes Zarządu w spółce Lockus sp. z o.o.
  • od 1998 do 2015 pełniła funkcję Wiceprezes Zarządu w spółce Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. (do 30. 09. 2004 Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne Sp. z o. o, a od 1. 10. 2004 Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.)

W ramach grupy kapitałowej od 2007 do września 2020 pełniła funkcję Prezesa Zarządu spółki Lockus Sp. z o.o. – specjalizującej się we wspieraniu strategii biznesowych i realizacji konferencji branżowych. Nie prowadzi działalności konkurencyjnej do działalności Emitenta, nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.

 

Strona www.unima2000.pl korzysta z plików Cookies (w celu realizacji usług)