Blog – Nowe Technologie Zmierzch ery e-mail’i w obsłudze klienta

Blog Nowe Technologie
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie p_s.png
Paweł Szmuksta Dyrektor Zarządzający IT

Omnichannelowe centra obsługi klienta to już oczywisty standard. Pisaliśmy o tym na naszym blogu w tym artykule. Ale czy dalszy rozwój polega na dokładaniu kolejnych kanałów kontaktu? Nie tylko. Tak jak nowe formy komunikacji pojawiają się w związku z ewolucją technologii i preferencji klienta, tak też niektóre z nich tracą na znaczeniu, aby ostatecznie zostać zmarginalizowane i być może całkowicie wycofane.

Może to być dla niektórych zaskakujące, ale powoli traci na znaczeniu kanał e-mail w związku z rosnącą popularnością tzw. chat’a asynchronicznego.

Czym jest chat asynchroniczny?

Najprościej to wytłumaczyć na przykładzie. Gdy klient komunikuje się z centrum obsługi przy pomocy tekstu wprowadzanego do okienka przeznaczonej do tego aplikacji i w czasie rzeczywistym otrzymuje odpowiedź agenta, mamy do czynienia z tzw. chat’em synchronicznym. Analogicznie do rozmowy telefonicznej taki chat jest sekwencją komunikatów przesyłanych pomiędzy klientem a obsługującym go agentem, która ma swój początek i jednoznaczne zakończenie – czy to zainicjowane przez klienta (sprawa z którą się zwracał została załatwiona), czy też przez agenta, ewentualnie też przez zamknięcie okna komunikatora przez klienta. W każdym razie w przypadku chat’u synchronicznego nie ma powrotu do poprzedniej rozmowy po jej zakończeniu – analogiczne do rozmowy telefonicznej.

Chat asynchroniczny pozwala na „zaparkowanie” takiej rozmowy i kontynuowanie jej w późniejszym czasie. To jest zasadnicza cecha, która odróżnia go od chat’a synchronicznego. Kolejne sekwencje takiej rozmowy mogą następować w kolejnych godzinach lub nawet dniach, a w skrajnej postaci mogą ciągnąć się bez końca – tak jak chat’y ze znajomymi na WhatsApp czy Facebook Messenger. To zupełnie nowa jakość w porównaniu z rozmową telefoniczną, chat’em synchronicznym lub e-mail’em, które są zamkniętymi interakcjami.

Dlaczego klienci lubią taką formę komunikacji?

Za popularnością chat’a asynchronicznego stoją upodobania klientów, którzy nie muszą wydzielać czasu na rozmowę telefoniczną, jednocześnie korzystają z wszystkich zalet takiej rozmowy jaką jest kontekstualna, spersonalizowana interakcja 1:1 z centrum obsługi. Rozciągnięcie w czasie nie jest problemem, a w wielu wypadkach jest zaletą, bo klient sam decyduje kiedy kontynuować interakcję; może podjąć ją w punkcie, w którym zakończył przed paroma godzinami bez konieczności przedstawiania swojej sprawy od początku. Na dodatek klient korzysta w tej komunikacji z ulubionego komunikatora na swoim smartfonie – np. WhatsApp, Facebook Messenger, WeChat czy Viber. I to jest kolejny powód rosnącej popularności chat’a asynchronicznego – powszechność smartfonów i zmiana nawyków klientów nie tylko w komunikacji z centrami obsługi, ale w komunikacji w ogóle. Dość powiedzieć, że wg badań przeprowadzonych w 2019 roku przez Adweek 25% czasu użycia smartfonów to jest czas korzystania z komunikatorów, a 68% klientów preferuje ten kanał komunikacji z centrami obsługi.

Perspektywa agenta, klienta i centrum obsługi

Dla agenta obsługującego klientów chat asynchroniczny jest również wygodną formą komunikacji, bo pozwala np. skonsultować sprawę z innym działem i wrócić z odpowiedzią bez konieczności trzymania klienta „na linii”. Załóżmy, że klient zwraca się do producenta poprzez WhatsApp z reklamacją zakupionego produktu. Poprzez Whatsapp otrzymuje prośbę obsługującego go agenta o nadesłanie zdjęć dokumentujących zgłoszoną wadę. Klient odpowiada, że teraz jest w pracy, zdjęcia nadeśle po południu, gdy wróci do domu. Wysyła je po paru godzinach w tej samej konwersacji na WhatsApp. Agent potwierdza przyjęcie i prosi o oczekiwanie na rozpatrzenie reklamacji. W tle zdjęcia przekazywane są przez agenta do działu rozpatrującego reklamacje, odpowiedź wraca na drugi dzień i jest przekazywana do klienta – wciąż w ramach tej samej konwersacji wraz z instrukcjami jak odesłać zakupiony towar. Taki chat trwał np. 2 dni, pomimo tego klient ma pozytywne doświadczenia – zachował ciągłość konwersacji, odpowiadał w dogodnym dla niego momencie, a sprawę, która nie była krytyczna czasowo załatwił skutecznie. Wykorzystywał do tego znane sobie i ulubione narzędzie.

Dla centrum obsługi chat asynchroniczny jest pewnym wyzwaniem jeśli chodzi o zarządzanie pracą agentów. Znacznie trudniej niż w przypadku zamkniętych interakcji zarządzać tzw. capacity, SLA, parametrami definiującymi jakość pracy agentów. Czy można na przykład rozliczać agentów z czasu załatwienia spraw zgłoszonych poprzez chaty asynchroniczne, skoro to głównie klient decyduje o ich przebiegu i rozciągnięciu w czasie? Ile chat’ów asynchronicznych może jednocześnie obsługiwać jeden agent? Jak zagwarantować nie gubienie spraw przez agentów, którzy przekazali je do innych działów i odpowiedź do klienta jest od tych działów zależna? Te pytania pozostawiam otwarte, zagadnienie zarządzania takimi interakcjami to temat na osobny artykuł.

Artykuł przygotowany na podstawie źródeł: Materiały Genesys, blog injixo, artykuły na portalu [24]7.ai, artykuły na portalu AdWeek

Udostępnij post:

Pozostańmy w kontakcie

Więcej aktualności

Rajd Rowerowy

Regietów 12-13 maja 2023. Za nami wyjazd integracyjny, który spędziliśmy na pięknych trasach rowerowych Beskidu Niskiego. Było intensywnie, pozytywnie i bardzo energetycznie.

Akademia Unima 2000

Zapraszamy na kolejny webinar! UniVoicebot, UniChatbot, UniChat. Spójna i inteligentna obsługa klienta w różnych kanałach komunikacji. 🕙 1 czerwca organizujemy kolejny webinar

PREZES ZARZĄDU UNIMA 2000 SYSTEMY TELEINFORMATYCZNE S.A.

Sławomir Połukord

Wykształcenie:

Absolwent Politechniki Wrocławskiej, gdzie ukończył studia na Wydziale Elektroniki (specjalność: systemy informatyczne) oraz studia podyplomowe na Wydziale Informatyki i Zarządzania (program Executive MBA, organizowany wspólnie z Central Connecticut State University). Na George Washington University uzyskał tytuł Associate in Project Management.

Zajmowane stanowiska i przebieg kariery zawodowej:

Z branżą IT związany ponad 30 lat.

  • Do roku 1996 prowadził własną działalność gospodarczą w zakresie produkcji i wdrożeń oprogramowania oraz projektowania i wykonawstwa systemów sieciowych.
  • W latach 1996-1999 w oddziale ComputerLand S.A. jako Dyrektor ds. Realizacji odpowiadał za realizację projektów w regionie dolnośląskim.
  • W latach 2000-2001 w NOKIA Polska zarządzał zespołem wdrażającym rozwiązania Mobile Packet Core w sieciach telekomunikacyjnych.
  • W latach 2001-2014 w Sygnity S.A. pełnił różne role: od Kierownika Projektu, przez Dyrektora Biura Zarządzania Projektami po Dyrektora Generalnego Pionu i Prokurenta Spółki.
  • W międzyczasie powoływany do zarządów spółek zależnych:

    – Wiceprezes Zarządu WINUEL S.A. (2010-2011),
    – Wiceprezes Zarządu ARAM sp. z o.o. (2009-2010),
    – Prezes Zarządu ZEC InfoService sp. z o.o. (2003-2009).

  • W latach 2015-2017 związany z Microsoft, gdzie odpowiadał za rozwój biznesu w sektorze publicznym oraz sektorze ochrony zdrowia,

  • Prezes Zarządu Qumak S.A.(2017-2019).

  • Od roku 2019 prowadzi własną działalność doradczą:
    – współzałożyciel pTAG sp. z o.o. (od 2019),
    – współzałożyciel TEKKER sp. z o.o. (od 2020),
    – doradca zarządu Operatora Chmury Krajowej sp. z o.o. (od 2020)
    – Członek Rady Nadzorczej Krajowego Operatora Chmury Medycznej sp. z o.o. (od 2021).

Sławomir Połukord nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. Nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej lub jako członek organu konkurencyjnej osoby prawnej. Nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym. 

WICEPREZES UNIMA 2000
SYSTEMY TELEINFORMATYCZNE S.A.

Bartosz Piasecki

Wykształcenie:

Absolwent Politechniki Lubelskiej, gdzie ukończył studia na Wydziale Elektrycznym (specjalność: inżynierskie zastosowania informatyki).
Na George Washington University uzyskał tytuł Associate in Project Management.

Zajmowane stanowiska i przebieg kariery zawodowej:

Z branżą IT związany ponad 30 lat.

  • W latach 1997-2003 w CSBI S.A, potem ComputerLand S.A. odpowiadał za wdrożenia systemów IT w urzędach pracy oraz służbie zdrowia.

  • W latach 2004 – 2012 w Computerland S.A., potem Sygnity S.A. odpowiadał za kluczowe projekty IT realizowane dla sektora publicznego oraz uczestniczył we wdrażaniu standardów i systemów zarządzania projektami wewnątrz organizacji.

  • W latach 2012 – 2015 jako freelancer odpowiadał za przygotowanie i prowadzenie regionalnych projektów IT w jednostkach samorządu terytorialnego (JST).

  • Od 2015 do 2019 ponownie związany z Sygnity S.A., gdzie odpowiadał za wdrożenia i zarządzanie kluczowymi projektami realizowanymi dla jednostek administracji centralnej.

  • Współzałożyciel TEKKER sp. z o.o. (2020).

  • W 2020 roku dołączył do pTAG sp. z o.o. gdzie od 2021 pełni funkcję Prezes Zarządu.

Bartosz Piasecki nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. Nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej lub jako członek organu konkurencyjnej osoby prawnej. Nie figuruje w Rejestrze Niewypłacalnych, prowadzonych na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze sądowym.

CZŁONEK RADY NADZORCZEJ UNIMA 2000 SYSTEMY TELEINFORMATYCZNE S.A.

Piotr Zając

Wykształcenie: 

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie (obecnie Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie), specjalność zarządzanie zasobami ludzkimi. Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu. Autor prac naukowych o tematyce dotyczącej zarządzania zasobami ludzkimi i controlingu personalnego, publikowanych w czasopismach zarówno o zasięgu krajowym, jak i międzynarodowym.                                     Bierze aktywny udział w badaniach naukowych w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, jak również uczestniczy w krajowych i międzynarodowych konferencjach naukowych w tej tematyce. 

Zajmowane stanowiska i przebieg kariery zawodowej:

  • Od 01.2021- nadal – Członek Rady Nadzorczej Krakowskiego Banku Spółdzielczego z siedzibą w Krakowie
  • Od 06.2018 – nadal  – Członek Rady Nadzorczej Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Bochni 
  • Od 02.2017 – nadal – Adiunkt w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu                  Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie (umowa zlecenie) 
  • Od 06.2015 – nadal – Członek Rady Nadzorczej oraz członek Komitetu Audytu Spółki UNIMA 2000 Systemy  Teleinformatyczne S.A. w Krakowie 
  • 08.2014 – 12.2019 – Konsultant ds. sprzedaży ERGAZ sp. z o. o 
  • 01.2013 – 03.2018 – Członek Rady Nadzorczej Spółki Fabryka Kotłów Sefako S.A. w Sędziszowie                          (03.2015-04.2016 – wiceprzewodniczący RN),
  • 06.2012 – 11.2012 – Członek Rady Nadzorczej VI kadencji Spółki Uzdrowisko Wysowa S.A/ w Wysowej Zdroju
  • Od 2010 – nadal – Adiunkt w Katedrze Zarządzania Zasobami Pracy Uniwersytetu Ekonomicznego w            Krakowie  
  • Od 2012 – Członek Uczelnianego Kolegium Elektorów na kadencję 2020-2024, 2016-2020 oraz                          2012-2016
  • Od 2012 – Członek Instytutowego Zespołu ds. Jakości Kształcenia na kadencję 2016-2020 oraz                        2012-2016,                                                                                                                                                                            

Od 2010 – nadal- Adiunkt w Zakładzie Zarządzania i Rachunkowości Wyższej Szkoły Ekonomii i                              Informatyki w Krakowie (umowa zlecenie)

  • 10.2007 – 03. 2015 – Konsultant do spraw Personalnych w Oxygen Krosno S.C. oraz PHU Ergas 
  • 10.2004 – 09.2010 – Asystent w Katedrze Zarządzania Zasobami Pracy Akademii Ekonomicznej w Krakowie,  obecnie Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie 
  • 2008–2012 – sekretarz Wydziałowej Komisji ds. Rozwoju Kadry Naukowo-Dydaktycznej 
  • 2008–2012 – sekretarz Wydziałowej Komisji Konkursowej   
  • 07.1996 – 09.2007 – Własna działalność gospodarcza 

Nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. Nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej lub jako członek organu konkurencyjnej osoby prawnej. Nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym. 

Członek niezależny.  

PRZEWODNICZĄCA RADY NADZORCZEJ UNIMA 2000 SYSTEMY TELEINFORMATYCZNE S.A.

Patrycja Buchowicz

Wykształcenie:

Wykształcenie wyższe. Absolwentka Wydziału Finansów i Bankowości Szkoły Głównej Handlowej, specjalizacja: rachunkowość i finanse. Posiada bogate, ponad 25 – letnie doświadczenie na rynku kapitałowym. Uczestniczyła w licznych projektach z zakresu IPO oraz wprowadzania spółek na rynek regulowany GPW i rynek NewConnect. Odpowiadała za przygotowanie analiz ekonomiczno – finansowych, w tym na potrzeby prywatyzacji przedsiębiorstw państwowych. Doradzała zarządom spółek przy prywatnych oraz publicznych ofertach papierów wartościowych. Uczestniczyła i koordynowała prace nad sporządzaniem Prospektów Emisyjnych, Memorandów Informacyjnych oraz Dokumentów Informacyjnych.

Zajmowane stanowiska i przebieg kariery zawodowej:

  • 2019 – nadal Pełni funkcję Prezesa Zarządu EMAI 2 S.A. z siedzibą w Warszawie
  • od 2011 – nadal Jest Certyfikowanym Doradcą w Alternatywnym Systemie Obrotu New Connect organizowanym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie SA
  • 2005 – nadal Prowadzi własną działalność gospodarczą obejmującą doradztwo finansowe dla spółek ubiegających się o wprowadzenie papierów wartościowych do obrotu na rynku kapitałowym, notowanych na rynku głównym GPW i New Connect oraz doradztwo związane z obowiązkami informacyjnymi spółek publicznych
  • 2014 – 2019 Pełniła funkcję Wiceprezesa Zarządu oraz Członka Rady Nadzorczej instytucji finansowej Weiyuanhui S.A.
  • 1994 – 2001 Pełniła funkcję radcy w Biurze Domów Maklerskich i Funduszy Powierniczych Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (obecnie Urząd Komisji Nadzoru Finansowego)
  • 1993 – 1994 Pełniła funkcję radcy w Biurze Domów Maklerskich i Funduszy Powierniczych Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (obecnie Urząd Komisji Nadzoru Finansowego)
  • 1992 Była pracownikiem Politechniki Warszawskiej
    Pani Patrycja Buchowicz zasiadała w licznych Radach Nadzorczych, w tym spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. oraz w Alternatywnym Systemie Obrotu – New Connect, prowadzonym przez GPW S.A. Obecnie jest Przewodniczącą Rady Nadzorczej ATENDE S.A. z siedzibą w Warszawie.

Nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Spółki, jak również nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu konkurencyjnej spółki kapitałowej z wyłączeniem Atende S.A. lub członek organu jakiejkolwiek konkurencyjnej osoby prawnej, jak również nie jest wpisana do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 roku o Krajowym Rejestrze Sądowym.

WICEPRZEWODNICZĄCY RADY NADZORCZEJ UNIMA 2000 SYSTEMY TELEINFORMATYCZNE S.A.

Sławomir Jarosz

Wykształcenie:

Jest absolwentem Wydziału Ekonomii Akademii Ekonomicznej w Krakowie, kierunku Finanse i
Bankowość. W 2002 r. ukończył studia podyplomowe Master of Business Administration przy Wyższej
Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie.

Przebieg pracy zawodowej:
Pracę zawodową rozpoczął w 1994 r. jako Specjalista ds. kredytów w ING Bank Śląski Oddział
Regionalny w Bielsku-Białej, następnie został Kierownikiem Zespołu Doradców Klienta i członkiem
Komitetu Kredytowego oraz Zastępcą Dyrektora CBK. W latach 1996–2004 prowadził własną
działalność gospodarczą w zakresie inwestycji i doradztwa finansowego. W latach 2001–2003 pełnił
funkcję Zastępcy Dyrektora, a później Dyrektora Oddziału Banku Gospodarki Żywnościowej S.A. w
Bielsku-Białej. W latach 2003–2004 był Prezesem Zarządu firmy windykacyjnej FOR-NET S.A. z
Krakowa. Od 2009 r. do 2014 r. zajmował stanowisko Wiceprezesa Zarządu Beskidzkiego Biura
Consultingowego S.A. Od 2011 r. zajmuje stanowisko Prezesa Zarządu ABS Investment S.A., a od 2019
r. stanowisko prezesa Zarządu InBook S.A. Zasiadał w wielu Radach Nadzorczych spółek publicznych.
Jest specjalistą w dziedzinie finansowania inwestycji oraz rynku kapitałowego.

Zajmowane stanowiska i pełnione funkcje:

  • MODE S.A. – członek Rady Nadzorczej od 25.08.2020 r. – aktualne
  • Surfland Systemy Komputerowe S.A. – członek Rady Nadzorczej od 20.08.2020 roku – aktualne
  • Inbook S.A. – Prezes Zarządu – od 11.06.2019 roku – aktualne
  • DJP Invest sp. z o.o. – Wspólnik, Prezes Zarządu – od 1.02.2019 roku – aktualne
  • Alfa Dom Maklerski S.A. – członek Rady Nadzorczej – od 27.12.2017 r. – aktualne
  • Quest sp. z o. o. – członek Rady Nadzorczej – od 22.06.2017 r. – aktualne
  • Softelnet S.A. – członek Rady Nadzorczej – od 04.04.2012 r. – aktualne
  • Orion Investment S.A. – członek Rady Nadzorczej – od 28.06.2011 r. – aktualne
  • Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. – członek Rady Nadzorczej – od 18.06.2010 r. – aktualne
  • UHY ECA S.A. – członek Rady Nadzorczej – od 29.06.2010 r. do 13.03.2013 r., od 25.04.2018 r. – aktualne
  • ABS Investment S.A. – Prezes Zarządu – od 20.06.2011 roku – aktualne
  • SETANTA S.A. (obecnie All In! Games S.A.) – członek Rady Nadzorczej – od 06.11.2018 r. do
    31.08.2020 r. – nieaktualne
  • JR Invest S.A. (obecnie JR Holding ASI S.A.) – członek Rady Nadzorczej – od 30.06.2014 r. do
    07.12.2015 r. – nieaktualne
  • BVT S.A. – członek Rady Nadzorczej – od 16.09.2014 r. do 17.07.2015 r. – nieaktualne
  • Uboat-Line S.A. (obecnie w upadłości likwidacyjnej) – członek Rady Nadzorczej – od 26.09.2012 r.
    do 26.08.2014 r. – nieaktualne
  • Beskidzkie Biuro Consultingowe S.A. (obecnie Beskidzkie Biuro Inwestycyjne S.A.) – Wiceprezes
    Zarządu – od 08.09.2009 r. do 30.11.2014 – nieaktualne
  • LS Tech-Homes S.A. (obecnie Module Technologies S.A. w restrukturyzacji) – członek Rady
    Nadzorczej – od 21.01.2011 r. do 13.08.2013 r. – nieaktualne
  • Skoczowska Fabryka Kapeluszy POLKAP S.A. (obecnie w restrukturyzacji) – członek Rady Nadzorczej
    – od 09.2010 r. do 23.12.2014 r. – nieaktualne
  • Best4YouKids S.A. (obecnie Kids Play Management S.A.) – członek Rady Nadzorczej – od 2012 r. do
    2013 r. – nieaktualne
  • PRYMUS S.A. – członek Rady Nadzorczej – od 31.05.2011 r. do 14.06.2013 r. – nieaktualne
  • Sport-TV sp. z o.o. (później ABS Investment sp. z o.o. i ABS Investment S.A.) – Wiceprezes Zarządu
    – od 2009 r. do 2011 r. – nieaktualne
  • LIBERTY Group S.A. (obecnie CONCEPT LIBERTY Group S.A.) – członek Rady Nadzorczej – od
    10.06.2010 r. do 19.03.2013 r. – nieaktualne
  • Motor Trade Company S.A. (obecnie w upadłości likwidacyjnej) – członek Rady Nadzorczej – od
    2010 r. do 20.09.2011 r. – nieaktualne
  • Art New Media S.A. (obecnie ARK Royal S.A.)– członek Rady Nadzorczej – od 2010 r. do 22.12.2011
    r. – nieaktualne
  • Beskidzkie Biuro Consultingowe Center Sp. z o.o. – Wiceprezes Zarządu – od 2008 r. do 2010 r. -nieaktualne
  • Beskidzkie Biuro Consultingowe Capital Sp. z o.o. – Wiceprezes Zarządu – od 2007 r. do 2007 r. –
    nieaktualne
  • Beskidzkie Biuro Consultingowe 2 Sp. z o.o. (obecnie Pakar Investment sp. z o.o.) – Członek Zarządu
    – od 2006 r. do 2008 r. – nieaktualne
  • FOR-NET S.A. – Prezes Zarządu – od 2003-2004 – nieaktualne
  • Fabryka Elementów Hydrauliki „PONAR-WADOWICE” S.A. (obecnie KCI S.A.) – członek Rady
    Nadzorczej – od 2003-2003 – nieaktualne     Nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.

Nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej lub jako członek organu konkurencyjnej osoby prawnej.

Nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20
sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym.

PRZEWODNICZĄCY RADY NADZORCZEJ UNIMA 2000 SYSTEMY TELEINFORMATYCZNE S.A.

Zbigniew Pietroń

Wykształcenie:

Ukończył studia wyższe magisterskie na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie na Wydziale Fizyki i Astronomii (1978). Ukończył studia i uzyskał dyplom Institut Francais de Gestion (Francuskiego Instytutu Zarządzania) w Warszawie (1992 – Strategia przedsiębiorstwa, Analiza finansowa, Zarządzanie zasobami ludzkimi, Doradztwo w biznesie).

Zajmowane stanowiska i przebieg kariery zawodowej:

  • Od 17.09.2004 – nadal – Przewodniczący Rady Nadzorczej UNIMA 2000 S.A. (spółka notowana na parkiecie głównym GPW)  
  • 01.04.2000 – 01.04.2020 własna działalność gospodarcza pod firmą ADVANCED BUSINESS CONSULTINGZbigniew Pietroń (zarządzanie i doradztwo w zarządzaniu podmiotami gospodarczymi oraz inne usługi konsultingowe) 
  • 04.10.2006 – 15.11.2008 – Przewodniczący Rady Nadzorczej ELEKTRONICS CTO S.A. 
  • 23.09.2002 – 02.03.2005 – Prezes Zarządu w NO NAME sp. z o.o. w Krakowie (produkcja i sprzedaż wyrobów odzieżowych pod marką „Cotton Club”(stworzenie od podstaw dynamicznego przedsiębiorstwa na bazie upadłej firmy o znanym znaku towarowym)
  • 08.12.2000 – 28.02.2002 – Przewodniczący Rady Nadzorczej w SYMATRIX sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie(oprogramowanie dla niewielkich sieci handlowych, zalążki internetu)       
  • 01.04.1998 – 31.01.2000 – wspólnik i Prezes Zarządu w SAMAR-EKO sp. z o.o. z siedzibą j.w. wdrożenie i rozpoczęcie produkcji ekologicznych materiałów budowlanych)
  • 17.01.1997 – 31.12.1999 – wspólnik, dyrektor ds. ekonomicznych, doradca Zarządu, Wiceprezes i Prezes Zarządu w PW SAMAROL sp. z o.o. z siedzibą w Opatkowicach, gm. Proszowice (restauracja upadającej firmy – uruchomienie i rozwój: serwisu maszyn rolniczych, stacji kontroli pojazdów, produkcji elementów budowlanych)
  • 01.10.1996 – 30.07.1997 – pełnomocnik właściciela ds. likwidacji przedsiębiorstwa (jak wyżej)
  • 01.02.1996 – 30.09.1996 – dyrektor ds. ekonomicznych i pełnomocnik właściciela ds. przekształceń w Hurtowni Farmaceutycznej MAGRAM Józef Dulba w Krakowie (hurtownia leków – aranżacja i przeprowadzenie sprzedaży przedsiębiorstwa dużemu koncernowi zagranicznemu)
  • 15.09.1992 – 01.01.1995 – osoba współpracująca w działalności gospodarczej PHU PRIM Grażyna Pietroń w Krakowie (handel)
  • 26.08.1991 – 25.02.1992- wspólnik i dyrektor zarządzający finansami w GIEŁDA MW-SYSTEM s.c. w Krakowie (obrót papierami wartościowymi) 
  • 01.06.1990 – 30.10.1992 – wspólnik i dyrektor zarządzający w BIOMEX sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (produkcja farmaceutycznych testów diagnostycznych)                      
  • 01.09.1978 – 01.05.1991 – pracownik naukowy, starszy asystent w Instytucie Meteorologii i Gospodarki Wodnej w Krakowie

W latach 1983-1988 uczestnik polskich wypraw polarnych na Spitsbergen jako pracownik Polskiej Akademii Nauk, eksplorator i alpinista; Nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.

Nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej lub jako członek organu konkurencyjnej osoby prawnej.

Nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym.

CZŁONEK RADY NADZORCZEJ UNIMA 2000 SYSTEMY TELEINFORMATYCZNE S.A.

Magdalena Kniszner

Wykształcenie:

Ukończyła studia na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, na Wydziale Elektrotechniki, Automatyki i Elektroniki – w zakresie informatyki, o specjalności budowa i oprogramowanie maszyn matematycznych i uzyskała tytuł magistra inżyniera informatyka. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu komunikacji w biznesie w Wyższej Szkole Europejskiej im. Ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Uczestniczyła w licznych kursach dotyczących zarządzania firmą i zasobami ludzkimi.

Zajmowane stanowiska i przebieg kariery zawodowej:

Od początku swojej kariery zawodowej związana jest z firmą Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne
S.A., jako założyciel i wspólnik, a następnie jako akcjonariusz. W ramach pełnionych obowiązków nadzorowała działy wdrożeniowy i techniczny oraz dział projektów niskoprądowych, a także administrację, kadry i księgowość. Odpowiadała za proces przygotowania i wprowadzenia spółki na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie.

  • od 09.2020 pełni funkcję Wiceprzewodniczącej Rady Nadzorczej w spółce Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.
  • od 09.2015  do 09.2020 pełniła funkcję Członka Rady Nadzorczej w spółce Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.
  • od 2007  do 09.2020 pełniła funkcję Prezes Zarządu w spółce Lockus sp. z o.o.
  • od 1998 do 2015 pełniła funkcję Wiceprezes Zarządu w spółce Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. (do 30. 09. 2004 Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne Sp. z o. o, a od 1. 10. 2004 Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.)

W ramach grupy kapitałowej od 2007 do września 2020 pełniła funkcję Prezesa Zarządu spółki Lockus Sp. z o.o. – specjalizującej się we wspieraniu strategii biznesowych i realizacji konferencji branżowych. Nie prowadzi działalności konkurencyjnej do działalności Emitenta, nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.

 

Strona www.unima2000.pl korzysta z plików Cookies (w celu realizacji usług)