Czy jest łatwy i szybki sposób na kontakt z klientem w czasie pandemii?
Jak scentralizowane centra obsługi klienta przenieść w strefę obsługi zdalnej?

Sytuacja związaną z Covid – 19 w 2020 roku spowodowała konieczność zmiany sposobu myślenia o obsłudze klienta. W czasie lockdown’u pojawiło się ważne pytanie: jak scentralizowane działy obsługi klienta przenieść w strefę obsługi zdalnej i umożliwić klientom kontakt przez różne kanały komunikacji? nie dla wszystkich branż było to proste do zrobienia. Warto przeczytać, jak do obsługi klienta zdalnie podchodzą najlepsi dostawcy technologii.
Zapraszamy do lektury pełnej wersji artykułu: https://businessinsider.com.pl/firmy/jak-scentralizowane-centra-obslugi-klienta-przeniesc-w-strefe-obslugi-zdalnej/7b659yx
Autorami artykułu są: Magdalena Pisarczyk-Czekaj, Dyrektor ds. Projektów Informatycznych Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. oraz Rafał Pychowski, Dyrektor ds. Sprzedaży Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.