Nowa inicjatywa: Akademia Unima 2000

Od 14 maja rozpoczynamy serię bezpłatnych szkoleń, których celem jest poszerzanie wiedzy oraz rozwój kompetencji w obszarach związanych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w biznesie.
Spotkania dedykujemy dla klientów z różnych branż. Tematyka dotyczyć będzie min.: voicebotów, czatbotów, czatu, przewidywania awarii, IOT, rozwiązań do automatycznej obsługi klienta. Liczymy, że nasza inicjatywa spotka się z Państwa zainteresowaniem, a nowoczesna forma spotkań on-line pozwoli w prosty i szybki sposób pozwoli zdobyć Państwu cenne informacje o najnowszych dostępnych technologiach.

Webinar#1 odbędzie się 14 maja 2020r. o godzinie.11:00. Dedykowany jest dla klientów z branży retail i sklepów internetowych.
Tematem spotkania będzie: „Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta”.


Nasi Prelegenci omówią następujące zagadnienia:
1. Zastosowanie chatbotów do obsługi klienta za pośrednictwem strony internetowej
2. Obsługa kanału chatowego, przekierowanie rozmowy z botem do konsultanta
3. Voicebot oparty o silnik IBM Watson Assistant i system Techmo ASR, TTS – wsparcie obsługi infolinii

2020-05-05

Udostępnij post:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email

Pozostańmy w kontakcie

Więcej aktualności

WIRTUALNY URZĘDNIK

webinar: 21 październik, godzina 11:00 Obsługa kanałów cyfrowych, systemy RPA wspierające i automatyzujące obsługę mieszkańca zobacz więcej: https://unima2000.pl/webinar3/ Akademia Unima 2000 zapraszam

Strona www.unima2000.pl korzysta z plików Cookies (w celu realizacji usług)