
Już w najbliższą środę spotkają się z Państwem nasi Prelegenci:
- Michał Wątor– Business Developer w firmie TECHMO,
- Michał Robak – Architekt Rozwiązań w firmie Unima 2000
- Artur Podpora – Kierownik Działu Wsparcia Sprzedaży, Unima 2000
- Jarosław Piasecki – Analityk w firmie Unima 2000
Akademia Unima 2000 zaprasza serdecznie na kolejny bezpłatny webinar:
„WIRTUALNY URZĘDNIK ” Systemy wspierające zdalną obsługę mieszkańca (chatboty, voiceboty, wideochaty, RPA)”
https://unima2000.pl/webinar4/
Spotkanie na platformie Avaya Spaces odbędzie się: 04 listopada o godzinie: 11:00
Spotkanie z naszymi ekspertami to duża dawka praktycznej wiedzy przydatnej w realizacji projektów, w których sztuczna inteligencja wspiera procesy zdalnej obsługi mieszkańca.
Podczas spotkania zaprezentujemy:
- możliwości wirtualnych asystentów głosowych opartych o system: ASR/TTS firmy Techmo oraz silnik IBM Watson Assistant
- przykład wykorzystania robotyzacji w procesie rejestracji dokumentów
- możliwości jakie daje wideoczat oraz co-browsing w procesie obsługi mieszkańca
Wydarzenie adresujemy przede wszystkim do osób odpowiedzialnych za zarządzanie centrami obsługi mieszkańca oraz Contact Center, dyrektorów, naczelników, kierowników odpowiedzialnych w organizacjach za innowacje, transformacje cyfrową oraz automatyzację z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.
Webinar odbędzie się za pośrednictwem darmowego portalu Avaya Spaces
Udział w spotkaniu jest bezpłatny.
Liczba miejsc jest ograniczona, o udziale decyduje kolejność zgłoszeń.
Serdecznie zapraszamy do rejestracji za pośrednictwem agendy dostępnej w załączniku lub za pośrednictwem formularza zgłoszenia: https://unima2000.pl/webinar3/
Dodatkowe pytania prosimy kierować na adres: kontakt@unima2000.pl