ADMINISTRATOR APLIKACJI CONTACT CENTER, VOICEBOT I CHATBOT

Miejsce pracy: Kraków

Opis stanowiska i zadania:

  • Wdrażanie i rozbudowa aplikacji Contact Center, Systemów Voicebot i Chatbot

Wymagania i doświadczenie zawodowe:

  • ukończone studia wyższe informatyczne lub pokrewne,
  •  podstawowa znajomość zagadnień związanych z Contact Center
  • znajomość środowiska Microsoft Windows Serwer (instalacja, zarządzanie usługami, analiza zdarzeń systemowych),
  • praktyczna znajomość relacyjnych baz danych i języka SQL pod kątem tworzenia raportów i podstawowej analizy danych,
  • znajomość technologii REST, • znajomość JavaScript,
  • znajomość technologii VoIP oraz SIP,
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

Mile widziane:

  • minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • znajomość SOAP Web Service, Websocket,
  • znajomość obiektowego języka programowania np. Java, C#, 
  • znajomość protokołów i technologii sieciowych: LAN, WAN, TCP/IP, DNS, itp.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się spółce giełdowej, 
  • dostęp do najnowszych technologii,
  • ciekawą pracę z możliwością rozwoju zawodowego, 
  • szeroki zakres szkoleń wraz z możliwością certyfikacji ,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,

Wymagania osobowościowe:

  • kreatywność i samodzielność w działaniu,
  • zdolności analityczne,
  • zaangażowanie i silna motywacja do pracy,
  • dobra organizacja pracy.

aplikuj:

Strona www.unima2000.pl korzysta z plików Cookies (w celu realizacji usług)