2015-12-30
2015-12-22
2015-12-21
2015-12-17
Raport bieżący nr 52/2015 Unima 2000:
Uchylenie uchwały Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia z dnia 30.06.2015r.
2015-12-09
2015-12-08
2015-12-02
2015-12-01
Raport bieżący nr 48/2015 Unima 2000:
Uchylenie uchwały Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia z dnia 30.06.2015r.
2015-11-18
2015-11-04
2015-11-03
2015-10-08
2015-10-02
Raport bieżący nr 43/2015 Unima 2000:
Rezygnacja z pełnienia funkcji Członka Rady Nadzorczej
2015-09-24
Raport bieżący nr 42/2015 Unima 2000:
Odstąpienie od umów kupna akcji spółki Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. i przekroczenie progu 20% oraz 15% w dół przez znaczącego akcjonariusza oraz zmiana liczby głosów o co najmniej 2%.
2015-09-22
2015-09-18
Raport bieżący nr 40/2015 Unima 2000:
Odstąpienie od umów sprzedaży akcji spółki Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. i powrotne przekroczenie progów 15%, 20%, 25% głosów oraz zmiana liczby głosów o co najmniej 2%.
2015-09-18
Raport bieżący nr 39/2015 Unima 2000:
Informacja od osoby zobowiązanej o transakcjach na akcjach Emitenta
2015-09-16
Raport bieżący nr 38/2015 Unima 2000:
Wniesienie powództwa o uchylenie uchwały Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia z dnia 30.06.2015r.
2015-09-15
Raport bieżący nr 37/2015 Unima 2000:
Rezygnacja z pełnienia funkcji w Zarządzie Emitenta
2015-09-11
2015-09-09
Raport bieżący nr 35/2015 Unima 2000:
Oświadczenie Założyciela Spółki o wyznaczeniu Członka Rady Nadzorczej
2015-08-13
2015-07-22
Raport bieżący nr 33/2015 Unima 2000:
Przekroczenie progu 20% oraz 15% w dół przez znaczącego akcjonariusza oraz zmiana głosów o co najmniej 2%
2015-07-21
2015-07-21
Raport bieżący nr 31/2015 Unima 2000:
Przekroczenie progów 10 oraz 15% głosów przez akcjonariusza
2015-07-20
2015-07-17
2015-07-02
Raport bieżący nr 28/2015 Unima 2000:
Akcjonariusze obecni na ZWZ Spółki Unima2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. w dniu 30 czerwca 2015 roku posiadający co najmniej 5% liczby głosów na tym WZA
2015-07-01
2015-07-01
Raport bieżący nr 26/2015 Unima 2000:
Informacja o sprzeciwach zgłoszonych do protokołu podczas obrad walnego zgromadzenia
2015-07-01
Raport bieżący nr 25/2015 Unima 2000:
Treść uchwał podjętych przez Walne Zgromadzenie w dniu 30 czerwca 2015
2015-06-26
Raport bieżący nr 24/2015 Unima 2000:
Zgłoszenie kandydatów na Członków Rady Nadzorczej Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.
2015-06-25
Raport bieżący nr 23/2015 Unima 2000:
Rezygnacja z pełnienia funkcji Członka Rady Nadzorczej
2015-06-25
Raport bieżący nr 22/2015 Unima 2000:
Rezygnacja z pełnienia funkcji Członka Rady Nadzorczej
2015-06-23
2015-06-23
Raport bieżący nr 21/2015 Unima 2000:
Wybór Członków Zarządu na nową trzyletnią kadencję
2015-06-09
Raport bieżący nr 20/2015 Unima 2000:
Zgłoszenie przez akcjonariusza projektu uchwały dotyczącej podziału zysku za rok 2014
2015-06-08
2015-06-03
2015-05-28
2015-05-22
2015-05-20
Raport bieżący nr 15/2015 Unima 2000:
Przekroczenie progu 25% głosów w dół przez znaczącego akcjonariusza oraz zmiana głosów o co najmniej 2%
2015-05-19
Raport bieżący nr 14/2015 Unima 2000:
Rezygnacja z pełnienia funkcji w Zarządzie Emitenta
2015-05-13
2015-05-13
2015-04-23
2015-04-07
2015-03-19
2015-03-18
Raport bieżący nr 8/2015 Unima 2000:
Informacja o wyborze podmiotu uprawnionego do badania sprawozdań finansowych
2015-02-12
2015-02-04
2015-02-02
2015-01-30
Raport bieżący nr 4/2015 Unima 2000:
Informacja od osoby zobowiązanej o transakcjach na akcjach Emitenta
2015-01-30
Raport bieżący nr 3/2015 Unima 2000:
Główne założenia strategii Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. na lata 2015-2017
2015-02-26
2015-02-26
Raport bieżący nr 1/2015 Unima 2000:
Terminy przekazywania w 2015 roku raportów okresowych
Copyright 2020 – by UNIMA 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. All rights reserved to UNIMA 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.
Spółka UNIMA 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. z siedzibą w Krakowie (31-866) przy ul. Skarżyńskiego 14, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, numer KRS 0000218370 Kapitał Zakładowy w kwocie 6 956 279 złotych opłacony w całości
Sławomir Połukord
Wykształcenie:
Absolwent Politechniki Wrocławskiej, gdzie ukończył studia na Wydziale Elektroniki (specjalność: systemy informatyczne) oraz studia podyplomowe na Wydziale Informatyki i Zarządzania (program Executive MBA, organizowany wspólnie z Central Connecticut State University). Na George Washington University uzyskał tytuł Associate in Project Management.
Zajmowane stanowiska i przebieg kariery zawodowej:
Z branżą IT związany ponad 30 lat.
– Wiceprezes Zarządu WINUEL S.A. (2010-2011),
– Wiceprezes Zarządu ARAM sp. z o.o. (2009-2010),
– Prezes Zarządu ZEC InfoService sp. z o.o. (2003-2009).
W latach 2015-2017 związany z Microsoft, gdzie odpowiadał za rozwój biznesu w sektorze publicznym oraz sektorze ochrony zdrowia,
Prezes Zarządu Qumak S.A.(2017-2019).
Od roku 2019 prowadzi własną działalność doradczą:
– współzałożyciel pTAG sp. z o.o. (od 2019),
– współzałożyciel TEKKER sp. z o.o. (od 2020),
– doradca zarządu Operatora Chmury Krajowej sp. z o.o. (od 2020)
– Członek Rady Nadzorczej Krajowego Operatora Chmury Medycznej sp. z o.o. (od 2021).
Sławomir Połukord nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. Nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej lub jako członek organu konkurencyjnej osoby prawnej. Nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Bartosz Piasecki
Wykształcenie:
Absolwent Politechniki Lubelskiej, gdzie ukończył studia na Wydziale Elektrycznym (specjalność: inżynierskie zastosowania informatyki).
Na George Washington University uzyskał tytuł Associate in Project Management.
Zajmowane stanowiska i przebieg kariery zawodowej:
Z branżą IT związany ponad 30 lat.
W latach 1997-2003 w CSBI S.A, potem ComputerLand S.A. odpowiadał za wdrożenia systemów IT w urzędach pracy oraz służbie zdrowia.
W latach 2004 – 2012 w Computerland S.A., potem Sygnity S.A. odpowiadał za kluczowe projekty IT realizowane dla sektora publicznego oraz uczestniczył we wdrażaniu standardów i systemów zarządzania projektami wewnątrz organizacji.
W latach 2012 – 2015 jako freelancer odpowiadał za przygotowanie i prowadzenie regionalnych projektów IT w jednostkach samorządu terytorialnego (JST).
Od 2015 do 2019 ponownie związany z Sygnity S.A., gdzie odpowiadał za wdrożenia i zarządzanie kluczowymi projektami realizowanymi dla jednostek administracji centralnej.
Współzałożyciel TEKKER sp. z o.o. (2020).
W 2020 roku dołączył do pTAG sp. z o.o. gdzie od 2021 pełni funkcję Prezes Zarządu.
Bartosz Piasecki nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. Nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej lub jako członek organu konkurencyjnej osoby prawnej. Nie figuruje w Rejestrze Niewypłacalnych, prowadzonych na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze sądowym.
Piotr Zając
Wykształcenie:
Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie (obecnie Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie), specjalność zarządzanie zasobami ludzkimi. Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu. Autor prac naukowych o tematyce dotyczącej zarządzania zasobami ludzkimi i controlingu personalnego, publikowanych w czasopismach zarówno o zasięgu krajowym, jak i międzynarodowym. Bierze aktywny udział w badaniach naukowych w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, jak również uczestniczy w krajowych i międzynarodowych konferencjach naukowych w tej tematyce.
Zajmowane stanowiska i przebieg kariery zawodowej:
Od 2010 – nadal- Adiunkt w Zakładzie Zarządzania i Rachunkowości Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie (umowa zlecenie)
Nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. Nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej lub jako członek organu konkurencyjnej osoby prawnej. Nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Członek niezależny.
Wykształcenie:
Wykształcenie wyższe. Absolwentka Wydziału Finansów i Bankowości Szkoły Głównej Handlowej, specjalizacja: rachunkowość i finanse. Posiada bogate, ponad 25 – letnie doświadczenie na rynku kapitałowym. Uczestniczyła w licznych projektach z zakresu IPO oraz wprowadzania spółek na rynek regulowany GPW i rynek NewConnect. Odpowiadała za przygotowanie analiz ekonomiczno – finansowych, w tym na potrzeby prywatyzacji przedsiębiorstw państwowych. Doradzała zarządom spółek przy prywatnych oraz publicznych ofertach papierów wartościowych. Uczestniczyła i koordynowała prace nad sporządzaniem Prospektów Emisyjnych, Memorandów Informacyjnych oraz Dokumentów Informacyjnych.
Zajmowane stanowiska i przebieg kariery zawodowej:
Nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Spółki, jak również nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu konkurencyjnej spółki kapitałowej z wyłączeniem Atende S.A. lub członek organu jakiejkolwiek konkurencyjnej osoby prawnej, jak również nie jest wpisana do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 roku o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Sławomir Jarosz
Wykształcenie:
Jest absolwentem Wydziału Ekonomii Akademii Ekonomicznej w Krakowie, kierunku Finanse i
Bankowość. W 2002 r. ukończył studia podyplomowe Master of Business Administration przy Wyższej
Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie.
Przebieg pracy zawodowej:
Pracę zawodową rozpoczął w 1994 r. jako Specjalista ds. kredytów w ING Bank Śląski Oddział
Regionalny w Bielsku-Białej, następnie został Kierownikiem Zespołu Doradców Klienta i członkiem
Komitetu Kredytowego oraz Zastępcą Dyrektora CBK. W latach 1996–2004 prowadził własną
działalność gospodarczą w zakresie inwestycji i doradztwa finansowego. W latach 2001–2003 pełnił
funkcję Zastępcy Dyrektora, a później Dyrektora Oddziału Banku Gospodarki Żywnościowej S.A. w
Bielsku-Białej. W latach 2003–2004 był Prezesem Zarządu firmy windykacyjnej FOR-NET S.A. z
Krakowa. Od 2009 r. do 2014 r. zajmował stanowisko Wiceprezesa Zarządu Beskidzkiego Biura
Consultingowego S.A. Od 2011 r. zajmuje stanowisko Prezesa Zarządu ABS Investment S.A., a od 2019
r. stanowisko prezesa Zarządu InBook S.A. Zasiadał w wielu Radach Nadzorczych spółek publicznych.
Jest specjalistą w dziedzinie finansowania inwestycji oraz rynku kapitałowego.
Zajmowane stanowiska i pełnione funkcje:
Nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej lub jako członek organu konkurencyjnej osoby prawnej.
Nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20
sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Zbigniew Pietroń
Wykształcenie:
Ukończył studia wyższe magisterskie na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie na Wydziale Fizyki i Astronomii (1978). Ukończył studia i uzyskał dyplom Institut Francais de Gestion (Francuskiego Instytutu Zarządzania) w Warszawie (1992 – Strategia przedsiębiorstwa, Analiza finansowa, Zarządzanie zasobami ludzkimi, Doradztwo w biznesie).
Zajmowane stanowiska i przebieg kariery zawodowej:
W latach 1983-1988 uczestnik polskich wypraw polarnych na Spitsbergen jako pracownik Polskiej Akademii Nauk, eksplorator i alpinista; Nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.
Nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej lub jako członek organu konkurencyjnej osoby prawnej.
Nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Magdalena Kniszner
Wykształcenie:
Ukończyła studia na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, na Wydziale Elektrotechniki, Automatyki i Elektroniki – w zakresie informatyki, o specjalności budowa i oprogramowanie maszyn matematycznych i uzyskała tytuł magistra inżyniera informatyka. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu komunikacji w biznesie w Wyższej Szkole Europejskiej im. Ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Uczestniczyła w licznych kursach dotyczących zarządzania firmą i zasobami ludzkimi.
Zajmowane stanowiska i przebieg kariery zawodowej:
Od początku swojej kariery zawodowej związana jest z firmą Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne
S.A., jako założyciel i wspólnik, a następnie jako akcjonariusz. W ramach pełnionych obowiązków nadzorowała działy wdrożeniowy i techniczny oraz dział projektów niskoprądowych, a także administrację, kadry i księgowość. Odpowiadała za proces przygotowania i wprowadzenia spółki na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie.
W ramach grupy kapitałowej od 2007 do września 2020 pełniła funkcję Prezesa Zarządu spółki Lockus Sp. z o.o. – specjalizującej się we wspieraniu strategii biznesowych i realizacji konferencji branżowych. Nie prowadzi działalności konkurencyjnej do działalności Emitenta, nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.