„Wykorzystanie sztucznej inteligencji w obsłudze klienta”

26 marca 2019 w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport firma Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. zorganizowała warsztaty pt.: „Wykorzystanie sztucznej inteligencji w obsłudze klienta” Partnerem merytorycznym wydarzenia była firma IBM Polska.

Warsztaty poświęcone były zastosowaniom sztucznej inteligencji w biznesie. W trakcie warsztatów przedstawilismy rolę jaką sztuczna inteligencja może pełnić w działalności biznesowej oraz metody jej efektywnego wykorzystania. Omówiliśmy typowe przykłady zastosowań, aspekty prawne związane z jej wykorzystaniem oraz perspektywy rozwoju.

Warsztaty IBM sztuczna inteligencja w biznesie

Fotorelacja z Warsztatów poniżej:

Warsztaty sztuczna inteligencja

Warsztaty sztuczna inteligencja

Warsztaty sztuczna inteligencja

Warsztaty sztuczna inteligencja

Przejdź do serwisu poświęconego warsztatom