Web Customer Service

Uzupełnieniem tradycyjnych infolinii i punktów obsługi klienta są systemy Web Customer Service. Przeniesienie części interakcji z klientami do Internetu redukuje koszty i zapewnia klientom alternatywne źródło szybkiej informacji.

Web customer service

Niezależnie czy klienci potrzebują wsparcia technicznego, pragną zapoznać się z ofertą lub zamówić dodatkowe usługi, część kontaktów przychodzących może być w pełni obsłużona w systemie internetowej samoobsługi.

W tej roli doskonale sprawdzają się aplikacje wykorzystujące inteligentnego chat-bota (wirtualnego asystenta), dynamiczne zestawy najczęściej zadawanych pytań (FAQ) oraz zestawy podpowiedzi generowane na podstawie przeglądanych stron i wyszukiwanych fraz kluczowych.

Systemy Web Customer Service mogą generować zindywidualizowane treści, zależnie od przebiegu procesu samoobsługi. Możliwe jest wysyłanie maili z pożądanymi przez klienta oraz spersonalizowanymi zestawami informacji. Systemy Web Customer Service są niezależne od używanego przez klienta systemu operacyjnego oraz są dostosowane do pracy na urządzeniach mobilnych jak smartfony i tablety.

Powrót do: contact center


 

Jak uzyskać wycenę systemu:

Jak uzyskać wycenę Unima 2000

Skontaktuj się z naszym przedstawicielem:

Podaj Twój numer telefonu - oddzwonimy

Podaj Twoje imię i nazwisko

Podaj nazwę Twojej firmy

Administratorem danych jest firma Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A., ul. Skarżyńskiego 14, 31-866 Kraków.

Wyrażam zgodę na:

 Przetwarzanie moich danych osobowych *

Zobacz treść

Otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną *

Zobacz treść

Otrzymywanie informacji marketingowych drogą elektroniczną

Zobacz treść

Używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych *

Zobacz treść

* Wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne lecz jest niezbędne, żebyśmy mogli się z Tobą kontaktować i odpowiedzieć na Twoje pytanie.

Oświadczam, że zostałam(em) poinformowana(y) o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania, jak również prawie wniesienia w każdym czasie sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz o przysługującym mi prawie wycofania w/w zgód w każdym czasie poprzez kontakt z działem marketingu Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. (telefonicznie: 12 298 05 74 lub mailowo: marketing@unima2000.pl)

Magdalena Pisarczyk

Magdalena Pisarczyk
Dyrektor ds. Projektów Informatycznych
D +48 12 2980 520
M +48 601 416 600

kontakt Unima 2000 SA