Web Customer Service

Uzupełnieniem tradycyjnych infolinii i punktów obsługi klienta są systemy Web Customer Service. Przeniesienie części interakcji z klientami do Internetu redukuje koszty i zapewnia klientom alternatywne źródło szybkiej informacji.

Web customer service

Niezależnie czy klienci potrzebują wsparcia technicznego, pragną zapoznać się z ofertą lub zamówić dodatkowe usługi, część kontaktów przychodzących może być w pełni obsłużona w systemie internetowej samoobsługi.

W tej roli doskonale sprawdzają się aplikacje wykorzystujące inteligentnego chat-bota (wirtualnego asystenta), dynamiczne zestawy najczęściej zadawanych pytań (FAQ) oraz zestawy podpowiedzi generowane na podstawie przeglądanych stron i wyszukiwanych fraz kluczowych.

Systemy Web Customer Service mogą generować zindywidualizowane treści, zależnie od przebiegu procesu samoobsługi. Możliwe jest wysyłanie maili z pożądanymi przez klienta oraz spersonalizowanymi zestawami informacji. Systemy Web Customer Service są niezależne od używanego przez klienta systemu operacyjnego oraz są dostosowane do pracy na urządzeniach mobilnych jak smartfony i tablety.

Powrót do: contact center


 

Jak uzyskać wycenę systemu:

Jak uzyskać wycenę Unima 2000

Skontaktuj się z naszym przedstawicielem:

Podaj Twój numer telefonu - oddzwonimy

Podaj Twoje imię i nazwisko

Podaj nazwę Twojej firmy

Klikając przycisk „Wyślij” wyrażasz zgodę na używanie przez Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. z siedzibą przy ulicy Skarżyńskiego 14, 31-866 Kraków, telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, których jesteś użytkownikiem, dla celów marketingu bezpośredniego zgodnie z art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800). Twoja zgoda może być odwołana w dowolnym momencie.
Patrz polityka prywatności.

Magdalena Pisarczyk

Magdalena Pisarczyk
Dyrektor ds. Projektów Informatycznych
D +48 12 2980 520
M +48 601 416 600

kontakt Unima 2000 SA