Warsztaty 2019-03-26

Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. serdecznie zaprasza na bezpłatne warsztaty pt.:

„Wykorzystanie sztucznej inteligencji w obsłudze klienta”

Warsztaty poświęcone są zastosowaniom sztucznej inteligencji w biznesie. W trakcie warsztatów przedstawimy rolę jaką pełni sztuczna inteligencja w działalności biznesowej oraz metody efektywnego jej wykorzystania. Omówimy typowe przykłady zastosowań, aspekty prawne związane z jej wykorzystaniem oraz perspektywy rozwoju. Odpowiemy też na najważniejsze pytanie:

Jak sztuczna inteligencja może wspomóc działalność Twojej firmy?

Udział w warsztatach jest bezpłatny.
Ilość miejsc jest jednak ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.
Ilość dostępnych miejsc: 35

Partnerem merytorycznym warsztatów jest IBM Polska.

Warsztaty IBM sztuczna inteligencja w biznesie

Zastosowanie sztucznej inteligencji może usprawnić różne aspekty prowadzenia działalności biznesowej. Przedsiębiorstwa korzystające ze sztucznej inteligencji są w stanie zaoferować szybszą i bardziej sprawną obsługę od przedsiębiorstw działających w modelu tradycyjnym. Z każdym kolejnym rokiem, różnice te będą się pogłębiać.

Do najbardziej rozpowszechnionych narzędzi wykorzystujących sztuczną inteligencję należą boty. Boty przenoszą obsługę klientów na nowy, wyższy poziom, a ich wprowadzenie przyczynia się do obniżenia kosztów działalności i przyspieszenia procesu obsługi.

Co istotne, wykorzystanie botów nie musi dotyczyć klientów bezpośrednio. Często boty wspierają pracę pracowników przedsiębiorstw i podnosząc efektywność ich pracy, pośrednio wpływają na lepszą obsługę klienta końcowego.

Przedsiębiorstwa, które wdrażają sztuczną inteligencję, pierwotnie uzasadniają inwestycje wyłącznie potrzebą zwiększenia przychodów i obniżania kosztów. Zwykle jednak, wdrożenie tej technologii przyczynia się do powstawania nowych produktów, które są lepiej dostosowane do potrzeb klientów oraz do powstawania nowych źródeł przychodów.

Zgłoś swój udział


Dlaczego warto?

Warsztaty Unima Podczas warsztatów przedstawimy najnowsze rozwiązania technologiczne dostępne na rynku, oferowane przez IBM – wiodącego dostawcę sztucznej inteligencji na świecie.
Warsztaty Unima Omówimy różne przykłady wdrożeń z zakresu sztucznej inteligencji, które mogą być inspiracją do wprowadzenia podobnych rozwiązań w Państwa przedsiębiorstwach.
Warsztaty Unima Zwrócimy uwagę na prawne aspekty wdrożeń, opłacalność inwestycji i błędy, które mogą pojawić się podczas implementacji nowych rozwiązań.
Warsztaty Unima Zapewnimy możliwość dyskusji z najlepszymi specjalistami w branży.
Warsztaty Unima Przedstawimy korzyści wynikające z wdrażania sztucznej inteligencji w przedsiębiorstwach.
Warsztaty Unima Spojrzymy na nową technologię nie tylko z punktu widzenia producenta rozwiązań, lecz również okiem praktyka, rozumiejącego potrzebę uzasadnienia każdej inwestycji potrzebami biznesowymi.

 

Organizator warsztatów:

Unima 2000

IBM

Partner merytoryczny:

IBM


W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Marketingu Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.:

Grzegorz Wilczak

Grzegorz Wilczak
Kierownik Działu Marketingu
D +48 12 2980 574
M +48 601 508 216

kontakt Unima 2000