Usługi serwisowe

Bogate doświadczenie Unima 2000 S.A. w projektowaniu, wdrażaniu i utrzymaniu systemów teleinformatycznych daje nam możliwość dostarczania Klientom rozwiązań sprawnych, bezpiecznych i korzystnych finansowo. Przy tym w razie jakichkolwiek problemów Klient zawsze może liczyć na profesjonalne wsparcie i dostęp do usług konsultacyjnych, projektowych i serwisowych. Dodatkowo fakt, że fachowcy Unima 2000 pracują w trybie 365/24/7 sprawia, że nawet w dni wolne od pracy czy w późnych godzinach wieczornych kontakt ze specjalistą wciąż jest możliwy.

Program Serwisowy Unima 2000 dostępny jest w trzech wariantach – pakiet „standard”, „premium” lub „elite” – w zależności od potrzeb Klienta. Pakiet Usług Profesjonalnych obejmuje utrzymanie, serwis i doradztwo w zakresie sprzętu i oprogramowania w następujących obszarach:

  • Systemy telekomunikacyjne (TDM, IP) oraz konwergentne sieci IP voice&data;
  • Systemy Call/Contact Center wraz z aplikacjami optymalizującymi ich działanie;
  • Rozwiązania Unified Communications;
  • Aplikacje biznesowe, wspierające procesy obsługi klienta i komunikację w firmie, jak: Customer Relationship Management, Workflow Management, Data Management System;
  • Personalizowane rozwiązania informatyczne „pod klucz”, w tym rozwiązania integracyjne;
  • Kompleksowe wsparcie techniczne i serwis infrastruktury IT (serwery, przełączniki itd.).

Klientom, którzy skorzystają z oferty profesjonalnego wsparcia technicznego, Unima 2000 S.A. gwarantuje efektywną realizację świadczonych usług. Z centralizowany proces obsługi zgłoszeń serwisowych, dedykowany telefoniczny numer zgłoszeniowy i adres e-mail, profesjonalne laboratorium techniczne do wewnętrznych testów i napraw oraz bogate zaplecze magazynowe i logistyczne to rozwiązania, które zapewniają najwyższe standardy naszych usług serwisowych.

Co zyskujesz?

  • Wsparcie najlepszych specjalistów w razie jakichkolwiek problemów, pytań i wątpliwości;
  • Profesjonalne usługi serwisowe świadczone w trybie 365/24/7;
  • Pewność, że każda awaria, usterka czy błąd zostaną natychmiastowo usunięte;
  • Sprawną i efektywną obsługę przez centrum serwisowe;
  • Szeroko zakrojone doradztwo w zakresie sprzętu i oprogramowania.

Warunki gwarancji:

Pobierz warunki gwarancji »