Zunifikowane Rozwiązania Komunikacjne

Systemy audio- i wideokonferencyjne pozwalają ludziom kontaktować się i współpracować ze sobą niezależnie od miejsca, w którym się znajdują. W dodatku korzystanie z nich jest tak naturalne jak rozmowa w cztery oczy.

Audio- i wideokonferencja skutecznie zastępuje kontakt bezpośredni. Pracownicy firmy mogą uczestniczyć w spotkaniach bez wychodzenia z biura przy jednoczesnym zachowaniu subtelności i czytelności przekazu charakterystycznych dla tradycyjnej rozmowy. Ponadto nawiązanie połączenia za pomocą systemu telepresence odbywa się w sposób błyskawiczny. Odgrywa to szczególnie ważną rolę w sytuacjach, gdy szybki kontakt ma dla biznesu decydujące znaczenie.

Z systemami audiowizualnymi komunikacja nie zna ograniczeń bez względu na to, czy pracownicy przebywają w biurze czy pracują zdalnie. Sprawnego kontaktu nie utrudni też przemieszczanie się z miejsca na miejsce – na przykład w trakcie delegacji. Ponadto komunikacja może być wzbogacona o materiały multimedialne. Wysyłane raz – mogą trafić do tysięcy odbiorców.

Szybszy przepływ informacji przyczyni się do większej efektywności zespołu. Ponadto dzięki systemom audio – i wideokonferencji możliwa jest rezygnacja z części wyjazdów służbowych. Można w ten sposób zaoszczędzić cenny czas i pieniądze, a firma zacznie działać na wyższych obrotach.

Co zyskujesz?

  • Niezwykle realistyczny i naturalny sposób komunikacji mimo dzielącego rozmówców dystansu;
  • Możliwość uczestnictwa w ważnych spotkaniach bez wychodzenia z biura lub z domu;
  • Szybszą komunikację i łatwiejszą współpracę wewnątrz firmy;
  • Większą produktywność zespołu i usprawnienie procesów decyzyjnych;
  • Możliwość rezygnacji z części wyjazdów służbowych;
  • Znacznie niższe koszty przy większej efektywności.

DECT to wysokiej jakości bezprzewodowy system komunikacji głosowej przeznaczony dla pracowników mobilnych w budynku lub na terenie całego kampusu. W pełni zaspokaja on potrzeby biznesowe kadry korzystającej z powierzchni biurowej, jak też realizującej swoją pracę w środowisku przemysłowym.

Za jego pomocą użytkownicy mogą wykonywać i odbierać połączenia telefoniczne, a także sięgać po dodatkowe udogodnienia, np. zawiesić połączenie, przeprowadzić konferencję czy odsłuchać pocztę głosową. Przyjazny interfejs z pięcioma wbudowanymi językami zapewnia łatwy i szybki dostęp do oferowanych przez system funkcji. Na systemy łączności bezprzewodowej DECT składa się grupa bezprzewodowych słuchawek przenośnych i związanych z nimi radiowych stacji bazowych. Zastosowane technologie umożliwiają korzystanie z tego rozwiązania dużej liczbie użytkowników bez zakłócania pracy innych sygnałów radiowych. W zależności od wybranego wariantu system może składać się z 1000 radiowych stacji bazowych i obsługiwać do 2000 słuchawek lub też obejmować 32 radiowe stacje bazowe i obsługiwać 120 telefonów. Wybór jednego z dwóch modeli słuchawek bezprzewodowych zależy od potrzeb użytkowników. W wersji ekonomicznej z czarno-białym wyświetlaczem i trybem głośnomówiącym maksymalny czas trybu rozmowy wynosi do 16 godzin, a czas trybu czuwania do 180 godzin. Natomiast w wersji rozszerzonej w kolorowym wyświetlaczem, zestawem głośnomówiącym, interfejsem Bluetooth i obudową odporną na ciecz lub kurz tryb rozmowy może wynosić do 20 godzin, a czas czuwania aż do 120 godzin.

Dodatkowo system może zostać poszerzony o takie funkcjonalności, jak np. wysyłanie wiadomości tekstowych, wewnętrzna książka telefoniczna, dostęp do zewnętrznej książki telefonicznej, scentralizowane, zdalne konfigurowanie telefonów, wirtualne karty SIM i in. Elastyczność dostosowania systemu do potrzeb użytkowników idzie w parze z jego wysokim profilem bezpieczeństwa. Posiada on bowiem zaawansowane protokoły subskrypcji i uwierzytelniania oraz algorytmy szyfrowania, które chronią przed nieautoryzowanym dostępem i podsłuchem. Jest to rozwiązanie efektywne kosztowo, które jest łatwe zarówno do wdrożenia, jak też do rozbudowy.

Co zyskujesz?

  • Usprawnienie pracy i lepszą komunikację zarówno w biurze, jak też w środowisku przemysłowym;
  • Oszczędność czasu związanego z koniecznością nieustannego przemieszczania się po budynku;
  • Wysoką jakość przekazu transmitowanego za pomocą sieci bezprzewodowej;
  • Długi czas rozmów i czuwania, gdyż system wymaga niewielkiej mocy;
  • Bezpieczeństwo komunikacji wewnątrz firmy dzięki ochronie przed dostępem i podsłuchem;
  • Bezkolizyjną i bezawaryjną pracę systemu, który może być na bieżąco dostosowywany do Twoich potrzeb;
  • Dodatkowe zyski wypracowane dzięki sprawnej komunikacji i redukcji czasu przeznaczanego na bezpośrednie spotkania pracowników.

Oferowany przez nas sieciowy serwer faksowy to nowoczesne, a jednocześnie zyskujące coraz większą popularność narzędzie, które znacznie usprawnia proces faksowania dokumentów. Wielokrotnie nagradzany produkt z powodzeniem wdrożono w 65 000 firmach w 106 krajach, a jego użytkownicy zyskali możliwość wysyłania i odbierania faksów tak łatwo jak wiadomości e-mail.

Dzięki integracji systemu z Outlookiem obsługa poczty elektronicznej i faksów odbywa się za pomocą tego samego narzędzia. Faksy przesyłane w załącznikach to nie tylko wygodne, ale też efektywne rozwiązanie, które znacznie podnosi szybkość komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy. Przy tym faks serwerowy odznacza się wysoką elastycznością i możliwością pełnego dostosowania narzędzia do potrzeb Klienta. Podstawową opcję dla 5 użytkowników można bowiem skalować do dowolnej liczby użytkowników bez względu na ich lokalizację i przynależność do działu. Podobnie faks serwerowy może obsługiwać od 2 do nawet 200 linii sieciowych. A gdy Klient posiada system IP phone, faksy mogą być odbierane i wysyłane bez potrzeby zamawiania dodatkowej linii telefonicznej lub instalacji kart faksowych.

Faksowanie bez opuszczania czterech ścian biura to również korzyść, jaką zapewnia Klientom to rozwiązanie, gdyż cały proces przesyłania dokumentów odbywa się przed komputerem za pomocą kilku prostych kliknięć myszką. A po rozszerzeniu systemu o dodatkowe funkcjonalności każdy dokument będzie zawsze konwertowany do PDF i przesyłany faksem lub e-mailem bez obaw o niespójność między wysłanym, a dostarczonym plikiem. Natomiast moduł Failover zapewni bezpieczne przesyłanie dokumentów przez serwer zapasowy, by nawet awaria nie zakłóciła tego procesu.

Co zyskujesz?

  • 5 razy szybsze faksowanie dokumentów w porównaniu z innymi urządzeniami;
  • Integrację systemu z istniejącą w firmie infrastrukturą – tj. z platformą Microsoft, programem księgowym, aplikacjami biurowymi czy z urządzeniami faksowymi;
  • Intuicyjny interfejs pozwalający na organizację procesu faksowania – przeglądarka faksów; powiadomienia w pasku narzędzi oraz priorytety, przerywanie i ponaglanie faksów;
  • Możliwość pracy z inteligentnymi kartami faksowymi i Fax over IP;
  • Łatwą i szybką instalację oraz konfigurację systemu wraz z opcją powiadomień o nowych aktualizacjach;
  • Instalację Zetafax na wszystkich maszynach w sieci z jednego komputera dzięki Windows Group Policy;
  • Dostęp do bazy wiedzy na stronie Zetafaks Knowledge Base oraz wsparcie techniczne specjalistów drogą e-mailową lub telefoniczną;
  • Szeroki wachlarz modułów dodatkowych, by dostosować narzędzie do własnych potrzeb;
  • Możliwość umieszczania na dokumentach podpisów, pieczątek, zakreśleń, opisów i in.;
  • Realne oszczędności – mniejsze zużycia papieru, tonera, energii elektrycznej oraz niższe opłaty za linie faksowe.

Proponowane przez nas rozwiązanie wyprzedza o krok inne tego typu narzędzia przeznaczone do nagrywania rozmów w przedsiębiorstwach. Z tym systemem można bowiem nie tylko prowadzić bieżący proces rejestracji rozmów telefonicznych i danych z ekranów komputerów, ale też gromadzić je, indeksować i wyszukiwać. Dzięki temu system staje się sprzymierzeńcem Klienta na drodze do utrzymania wysokich standardów bezpieczeństwa w firmie, jak również jego prawą ręką podczas weryfikacji czy analizy zarchiwizowanych danych.

System rejestracji i archiwizacji połączeń zapewnia niemal nieograniczone możliwości dzięki jednoczesnej obsłudze dziesiątek tysięcy kanałów oraz wielu ośrodków z jednego, centralnego punktu administracyjnego. Przy tym wszystkie operacje mogą być kontrolowane w czasie rzeczywistym. Z kolei pełna integracja telefonu z komputerem za pomocą technologii CTI (Computer Telephony Integration) pozwala jednocześnie monitorować rozmowy agenta z Klientami oraz rejestrować wszelkie czynności, jakie agent wykonuje na sprzęcie komputerowym – wpisy z klawiatury, wprowadzanie danych czy nawigację po ekranie.

Proponowany system otwiera również drzwi do pełnej analizy zgromadzonych w pamięci masowej danych. Ich graficzne przedstawienie w programie pozwala o wiele szybciej wyciągnąć odpowiednie wnioski, a pobieranie i wyszukiwanie tak zestawionych informacji przychodzi użytkownikowi z łatwością. Równie korzystnym rozwiązaniem dla Klienta może okazać się jednolity sposób rejestracji rozmów przez system zarówno w systemie tradycyjnej telefonii, jak i w systemie IP. Posiadany już sprzęt TDM może bowiem posłużyć Klientowi do nagrywania rozmów w środowisku IP, a firmowy portfel uchronić przed dodatkowymi inwestycjami.

Co zyskujesz?

  • Sprawny monitoring rozmów telefonicznych w czasie rzeczywistym;
  • Nieprzerwane rejestrowanie rozmów i danych z ekranów komputerów w całym przedsiębiorstwie;
  • Możliwość gromadzenia, indeksowania oraz łatwego wyszukiwania i odtwarzania zarejestrowanych rozmów i danych;
  • Opcjonalną funkcję szyfrowania AES-256 w celu podniesienia standardów bezpieczeństwa podczas rejestracji, przesyłania i archiwizacji danych;
  • Zarządzanie archiwizacją danych – np. ustalenie czasu i sposobu ich przechowywania;
  • Wygodną analizę danych dzięki graficznemu przedstawieniu zestawień rozmów – możliwość określenia wzorców i trendów za pomocą kolorowych kodów w zestawieniach ilościowych;
  • Centralne administrowanie wszystkimi danymi z jednego miejsca przez jednego użytkownika, co zmniejsza nakłady finansowe na cele administracyjne;
  • Dostęp do bogatego zasobu standardowych, wstępnie skonfigurowanych raportów;
  • Bazowanie na pamięci masowej, co znacznie obniża koszty i ułatwia obsługę systemu.

System taryfikacji jest wyspecjalizowanym narzędziem do tworzenia podsumowań miesięcznych i prowadzenia rozliczeń finansowych za połączenia telefoniczne z podnajemcami. Dzięki współpracy programu z wysokowydajną bazą danych – Microsoft SQL Server 2000 oraz SQL Server 2000 Desktop Engine (tzw. MSDE 2000) – możliwe jest przechowywanie i operowanie ogromnymi ilościami danych bilingowych. System gromadzenia danych można też sukcesywnie rozbudowywać i uniknąć kosztów związanych z zakupem nowych nośników danych.

Dostęp do zestawień jest również w pełni elastyczny, bowiem można z niego korzystać z każdego miejsca w firmie i z dowolnego sprzętu podłączonego do sieci korporacyjnej. Wystawiane za pomocą Telbazy faktury mogą zawierać rozliczenie zarówno za rozmowy, jak i usługi dodatkowe. Również język czy walutę rozliczeniową można dowolnie skonfigurować, a dane z programu bezpiecznie wyeksportować do zewnętrznego programu fakturującego. Zaś wysyłka faktury może odbyć się tak przez e-mail, jak i pocztą po uprzednim wydrukowaniu dokumentu. System zapewnia też pełen wachlarz opcji obliczania kosztów połączeń – na podstawie zliczanych impulsów taryfikacyjnych czy według tabel taryfikacyjnych. A dostosowanie programu do usług różnych operatorów sprawia, że program wyposażony jest także w taryfy operatorów sieci komórkowych i daje możliwość rozliczania Klienta za usługi u wybranego dostawcy.

Ponadto proponowane narzędzie pozwala zaoferować podnajemcom usługę controlingu rozmów pracowników wraz ze szczegółowymi raportami. To rozwiązanie docenią zwłaszcza te osoby, którym zależy na obniżeniu kosztów i zwiększeniu wydajności personelu oraz poprawie stylu pracy z telefonem w firmie. Rejestracja rozmów nieodebranych czy połączeń wychodzących, statystyki dnia i czasu rozmów oraz kontrola szybkości reagowania na dzwonek telefonu to funkcjonalności służące ocenie proporcji między rozmowami służbowymi, a prywatnymi u poszczególnych pracowników. Wszędzie tam, gdzie esencją działalności firmy jest telefoniczna obsługa Klienta wszelkie nieprawidłowości można zniwelować za pomocą odpowiednich narzędzi – np. blokady wybranego numeru lub połączeń z Internetem. Zaś raporty połączeń w systemie są dostosowane do przesyłania zarówno via e-mail, jak i do udostępniania przez przeglądarkę internetową za pośrednictwem platformy Net Reporter.

Co zyskujesz?

  • Sprawne wystawianie faktur podnajemcom linii telefonicznych;
  • Opcję dostosowywania wyglądu faktur do potrzeb użytkownika, łącznie z językiem;
  • Funkcję automatycznego przeliczania na PLN kosztów usług ustalonych w walutach obcych;
  • Aktualizację taryf i przechowywanie historii ich zmian wraz z datami obowiązywania;
  • Tworzenie bazy danych o wszystkich połączeniach w Telbazie i możliwość dostarczania podnajemcom szczegółowych raportów dotyczących połączeń telefonicznych personelu;
  • Satysfakcję podnajemców dzięki obniżeniu wysokości rachunków, ograniczeniu czasu rozmów oraz wzrostu wydajności ich pracowników w wyniku prowadzonej kontroli rozmów;
  • Automatyzację działania programu dzięki odpowiedniej konfiguracji tak, by system wykonał polecenia zgodnie z ustawieniami i terminarzem;
  • Bezpieczeństwo danych taryfikacyjnych przez podłączenia do centrali danych i gromadzeniu ich w pamięci niezależnie od innych urządzeń;
  • Program w systemie modułowym, który zawsze można poszerzać o nowe funkcjonalności.