Unified Communications (UC)

Unified Communications (UC lub inaczej System Jednolitej Komunikacji) to narzędzie służące do komunikacji, które integruje („jednoczy”) wiele sposobów komunikacji pomiędzy pracownikami przedsiębiorstwa. UC stanowi zintegrowany zestaw produktów, zapewniający pracownikom ujednolicony interfejs użytkownika oraz możliwość komunikacji bez względu na wybrane urządzenie, miejsce, czas oraz kanał komunikacji.

Unified Communications łączy wszystkie sposoby komunikowania się pracowników przedsiębiorstwa, np.: rozmowy telefoniczne, wideokonferencje, poczta e-mail, widomości sms, komunikatory tekstowe, sygnalizacja obecności/dostępności, komunikatory VoIP (np. Skype), serwisy społecznościowe jak Facebook, wideo czaty. Co istotne, używane kanały komunikacyjne nie są od siebie odseparowane, a użytkownik obsługuje je w ramach wspólnego systemu, przy pomocy środowiska które zna.

Unified Communications

Korzyści z wdrożenia rozwiązań UC:

  • redukcja kosztów komunikacji
  • zwiększenie dostępności pracowników
  • wzrost efektywności pracy
  • poprawa szybkości reakcji
  • mniejsza ilość delegacji
  • usprawnienie pracy zespołów

UC – DOWOLNE MIEJSCE, DOWOLNY SPOSÓB, DOWOLNY CZAS…

UC daje użytkownikom dostęp do wszystkich niezbędnych informacji, niezależnie od tego, gdzie się znajdują (biuro, dom, samochód, pociąg, samolot itp.) i jako sposób dostępu do informacji jest dla nich, w danym momencie, najwygodniejszy (laptop, tablet, smartfon, kafejka internetowa …).

UC skutecznie zaciera granice pomiędzy różnymi kanałami komunikacyjnymi. Przykładowo, użytkownik może otrzymać nagraną wcześniej wiadomość od systemu poczty głosowej i uzyskać do niej dostęp za pośrednictwem poczty e-mail lub dowolnego telefonu. Może w prosty sposób sprawdzić aktualną dostępność nadawcy (obecność w pracy) i odpowiedzieć za pośrednictwem czatu, komunikatora lub nawet połączenia wideo za pomocą telefonu biurkowego lub smartfonu.

Unified Communications umożliwia przechodzenie z jednego sposobu komunikacji do drugiego, w ramach tej samej sesji. Przykładowo, użytkownik może rozpocząć komunikację za pośrednictwem poczty e-mail, a następnie zdecydować o przejściu na rozmowę głosową, przenosząc sesję na połączenie głosowe za pomocą jednego kliknięcia, a następnie przeniesienie jej do konferencji wideo również za pomocą innego kliknięcia. Wszystko w czasie rzeczywistym bez żadnych zakłóceń.

DLACZEGO WDROŻYĆ UNIFIED COMMUNICATIONS
W TWOJEJ FIRMIE?

Zintegrowanie kanałów komunikacyjnych i możliwość ich obsługi w ramach jednego środowiska uwalnia potencjał twórczy. Pozwala skupić się pracownikom na istocie ich zdań. Jest korzystne dla małych i większych przedsiębiorstw pod każdym względem. Usprawnia pracę, odciąża pracowników od nieefektywnych działań i obniża koszty działalności.

Poprzez zastosowanie prostych w obsłudze narzędzi komunikacji UC pracownicy potrzebują mniej czasu na poszukiwanie informacji i kontaktów oraz zestawianie połączeń. Zamiast tradycyjnych wyjazdów i delegacji można zorganizować spotkania web-owe, konferencje wirtualnych zespołów, współdzielić dokumenty, ekrany i pulpity.

Rozwiązanie Unified Communications łączy wszystkie sposoby komunikowania się pracowników Twojej firmy i pozwala im „rozmawiać” ze sobą niezależnie od preferowanego narzędzia, miejsca i czasu i medium. Pracownicy współpracują efektywniej, przy zmniejszonych kosztach. Sprawia to, że Twoja firma staje się bardziej wydajna.


Zapraszamy do kontaktu z konsultantami Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.



Jak uzyskać wycenę systemu:

Jak uzyskać wycenę Unima 2000

Skontaktuj się z naszym przedstawicielem:

Podaj Twój numer telefonu - oddzwonimy

Podaj Twoje imię i nazwisko

Podaj nazwę Twojej firmy

Administratorem danych jest firma Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A., ul. Skarżyńskiego 14, 31-866 Kraków.

Wyrażam zgodę na:

 Przetwarzanie moich danych osobowych *

Zobacz treść

Otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną *

Zobacz treść

Otrzymywanie informacji marketingowych drogą elektroniczną

Zobacz treść

Używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych *

Zobacz treść

* Wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne lecz jest niezbędne, żebyśmy mogli się z Tobą kontaktować i odpowiedzieć na Twoje pytanie.

Oświadczam, że zostałam(em) poinformowana(y) o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania, jak również prawie wniesienia w każdym czasie sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz o przysługującym mi prawie wycofania w/w zgód w każdym czasie poprzez kontakt z działem marketingu Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. (telefonicznie: 12 298 05 74 lub mailowo: marketing@unima2000.pl)

Rafał Pychowski

Rafał Pychowski
Dyrektor ds. Sprzedaży
D +48 12 2980 529
M +48 607 545 005

kontakt Unima 2000