Systemy analizy mowy

Istnieje niewiele materiałów, które zawierają równie obszerny zasób wiedzy o przedsiębiorstwie jak zapis rozmów z klientami. Nagrania rozmów telefonicznych z klientami to skarbnica wiedzy o przyczynach utraty klientów, działaniach konkurencji oraz poziomie obsługi klientów. Dla działów marketingu – systemy analizy mowy to doskonałe narzędzie do badania skuteczności kampanii reklamowych, dla działów handlowych – szansa na zwiększenie przychodów ze sprzedaży.

Systemy analizy mowy pozwalają na wyszukiwanie i analizę kluczowych zwrotów i słów, wyodrębnianie rozmów emocjonalnych lub odniesień do konkurencji. Ułatwiają znalezienie czynników kosztów, występujących trendów oraz słabych i mocnych stron produktów i procesów. Systemy analizy mowy umożliwiają wyszukiwanie nisz rynkowych oraz dostarczają informacje jak przedsiębiorstwa i ich produkty są postrzegane przez rynek.

Systemy analizy mowy

Systemy analizy mowy – korzyści:

  • odnajdywanie czynników kosztów
  • podniesienie poziomu obsługi klientów
  • odnajdywanie słabych i mocnych stron produktów i procesów
  • wyszukiwanie nisz rynkowych
  • badanie jak firma jest postrzegana przez rynek
  • mierzenie skuteczności kampanii promocyjnych
  • porównanie oferty firmy z ofertą konkurencji
  • analiza trendów rynkowych
  • kontrola przestrzegania procedur telecentrum

Rozmowy z klientami są nieocenionym źródłem wiedzy. Problem stanowi jednak wyszukiwanie wartościowych informacji wśród setek tysięcy przeprowadzonych rozmów. Nawet, gdy przeprowadzone rozmowy są archiwizowane, liczba przechowywanych nagrań jest zazwyczaj zbyt duża, aby można je było skutecznie analizować w tradycyjny sposób. Rozwiązanie stanowią zaawansowane systemy analizy mowy, znane również pod nazwami: systemy analizy nagrań lub speech analytics.

Verint-systemy-analizy-mowy_400px

System analizy mowy Verint Speech Analytics

Nowoczesne systemy analizy mowy potrafią wyszukiwać wybrane zwroty i słowa, a nawet wyodrębniać rozmowy emocjonalne. Systemy posiadają zdolność uczenia się i dzielenia rozmów na kategorie. Podział wykonywany jest na podstawie sposobu w jaki klienci wyrażają swoje opinie.

Możliwe jest wyodrębnianie np. rozmów nacechowanych negatywnie lub odnoszących się do konkurencji.

Dzięki systemom speech analytics możliwe jest zwiększenie efektywności Call i contact center poprzez dostarczanie informacji o tym, jak pracownicy telecentrum radzą sobie z powtarzalnymi telefonami i optymalizacją czasu rozmów.

System analizy nagrań może analizować słowa i wyrażenia, które są najczęściej używane w określonej jednostce czasu. System sprawdza, czy częstotliwość ich stosowania wykazuje tendencję rosnącą czy malejącą. Wyniki są prezentowane w formie wykresów, co umożliwia obserwowanie zmiany w zachowaniach i preferencjach klientów. Dzięki systemowi możliwe jest analizowanie 100% posiadanych nagrań rozmów z klientami.

W zależności od indywidualnych preferencji i przyjętego modelu biznesowego, system analizy mowy może zostać zainstalowany w siedzibie przedsiębiorstwa (On-premises) lub można z niego korzystać w ramach usługi SaaS.

Systemy analizy mowy umożliwiają przekształcenie nagranych rozmów w zbiór użytecznych informacji, które mogą przynieść korzyści dla całej organizacji.

Unima 2000 S.A. jest autoryzowanym dystrybutorem oraz wyłącznym przedstawicielem w Polsce najważniejszych producentów rozwiązań teleinformatycznych. Jest m.in. partnerem wiodącego producenta opracowującego oprogramowanie do rozpoznawania mowy – amerykańskiej firmy Verint.


Jak uzyskać wycenę systemu:

Jak uzyskać wycenę Unima 2000

Skontaktuj się z naszym przedstawicielem:

Podaj Twój numer telefonu - oddzwonimy

Podaj Twoje imię i nazwisko

Podaj nazwę Twojej firmy

Administratorem danych jest firma Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A., ul. Skarżyńskiego 14, 31-866 Kraków.

Wyrażam zgodę na:

 Przetwarzanie moich danych osobowych *

Zobacz treść

Otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną *

Zobacz treść

Otrzymywanie informacji marketingowych drogą elektroniczną

Zobacz treść

Używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych *

Zobacz treść

* Wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne lecz jest niezbędne, żebyśmy mogli się z Tobą kontaktować i odpowiedzieć na Twoje pytanie.

Oświadczam, że zostałam(em) poinformowana(y) o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania, jak również prawie wniesienia w każdym czasie sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz o przysługującym mi prawie wycofania w/w zgód w każdym czasie poprzez kontakt z działem marketingu Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. (telefonicznie: 12 298 05 74 lub mailowo: marketing@unima2000.pl)

Rafał Pychowski

Rafał Pychowski
Dyrektor ds. Sprzedaży
D +48 12 2980 529
M +48 607 545 005

kontakt Unima 2000 SA