Relacja po warsztatach

27 listopada 2019 w Hotelu DoubleTree by Hilton w Warszawie firma Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. zorganizowała drugą edycję warsztatów pt.: „Sztuczna inteligencja, integracja danych i automatyzacja procesów – ekstrawagancja czy konieczność?”


Partnerem merytorycznym wydarzenia była firma IBM Polska.
Warsztaty poświęcone były zastosowaniom sztucznej inteligencji w biznesie. W trakcie warsztatów szukaliśmy odpowiedzi na kilka kluczowych pytań:

  • Jak bezpiecznie udostępniać dane z systemów back office partnerom handlowym?
  • Czy chatboty i voiceboty mogą zautomatyzować obsługę Klienta?
  • Czy roboty softwarowe mogą zastąpić człowieka w obsłudze powtarzalnych, wieloseryjnych działań?

Udało nam się zainteresować wydarzeniem szacowne grono firm i menadżerów.
Frekwencja dopisała, podczas prezentacji padały liczne pytania. Na koniec zebraliśmy bardzo pozytywne opinie o tematyce i organizacji warsztatów. Dziękujemy za udział wszystkim uczestnikom.

Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji ze spotkania:








2019-12-02