Nowy raport o polskim rynku outsourcingu usług Call Center

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB po raz czwarty opublikowało raport o branży outsourcingu usług Call Center. W ramach prowadzonych prac podjęto próbę zidentyfikowania wszystkich firm w Polsce świadczących usługi Call Center na zlecenie. Badania SMB mają postać wywiadów i są prowadzone cyklicznie od roku 2014. W ostatniej edycji badań wzięło udział około 27% firm z branży CC, które są łącznie w posiadaniu ponad 50% zasobów rynku (konsultantów, stanowisk i lokalizacji).

Dzięki wiarygodności organizatora i rzetelnie prowadzonej procedurze badawczej, raporty Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB należy traktować jako jedno z najważniejszych źródeł wiedzy dla osób zainteresowanych rozwijaniem metod nowoczesnej komunikacji z klientami.

NAJPOPULARNIEJSZY SYSTEM CALL CENTER W POLSCE

W tegorocznych wynikach badań zwraca uwagę informacja, że najpopularniejszym systemem wykorzystywanym w branży usług Call Center jest system oferowany przez Unima 2000. Około 19% badanych przedsiębiorstw używa systemów Avaya, a 5% systemów Vocalcom/Hermes.

Łącznie systemy oferowane przez naszą firmę pracują na 24% stanowisk Call Center w Polsce.

Tak wysoka popularność systemów oferowanych przez naszą firmę, stanowi potwierdzenie słusznego wyboru strategicznych partnerów technologicznych z którymi Unima 2000 jest związana od wielu lat.

Prawdopodobnym powodem, że blisko 1/4 wszystkich użytkowników CC używa systemów oferowanych przez Unima 2000 jest wysoka dojrzałość i elastyczność tych produktów. Rozwiązania Avaya i Vocalcom są stale rozwijane, a ich niezawodność jest wspierana przez zespoły polskich inżynierów.


Jaki system Call Center 2017
Zachęcamy do zapoznania się z wynikami badań, które są udostępniane w dwóch wersjach:

Raport ogólny – bezpłatny raport dostępny dla wszystkich zainteresowanych zawierający najważniejsze informacje na temat branży (w tym wymienione powyżej)

Raport szczegółowy – udostępniany odpłatnie, zawierający szczegółowe informacje, takie jak analizy regionalne i pogłębione analizy uwzględniające specyfikę branży i działających na niej dostawców (jak np. przedstawienie wniosków dla firm o różnej wielkości, rejonizacji kraju, itp.).

W raporcie ogólnym można m.in. znaleźć takie informacje jak:

  • Wielkość polskiej branży usług CC
  • Wielkość zasobów jakimi dysponują CC i ich rozmieszczeniu na terenie kraju
  • Plany rozwojowe przedsiębiorstw z branży
  • Sektory gospodarki najczęściej korzystających z usług outsourcingowych cc
  • Sektory gospodarki w których korzystanie z usług outsourcingowych CC wzrasta najszybciej
  • Modele rekrutacji do CC
  • Rotacja i najczęściej podejmowanych działaniach antyrotacyjnych
  • Struktura wieku i wykształceniu pracowników CC
  • Struktura ruchu telekomunikacyjnego w polskich CC

Raporty można pobrać ze stron Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB: http://www.outsourcing-cc.pl/badanie-i-raport