Nowe wdrożenie w Getin Noble Bank

Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. podpisała umowę na zakup i wdrożenie systemu: chat, chatbot, cobrowsing oraz systemu wideoweryfikacji w Getin Noble Bank Spółka Akcyjna w Warszawie. Umowa obejmuje również kilkuletnią usługę wsparcia i serwisu wdrożonych systemów.

Wdrożenie obejmuje integrację systemów klienta z trzema systemami: Livechat, chatbot oraz systemem wideoweryfikacji biometrycznej twarzy.

Dzięki integracji chatbota z bazą wiedzy firmy, system będzie wspierał pracowników banku w udzielaniu odpowiedzi na złożone pytania klientów. Dodatkowo, bot zostanie udostępniony dla użytkowników zewnętrznych w kanale chatowym, w celu przekazywania informacji o dostępnych produktach, promocjach, warunkach, regulaminach oraz udzielaniu odpowiedzi na pytania użytkowników.



Ważnym elementem projektu jest obsługa systemu do wideoweryfikacji w procesie zakładania konta. Na pierwszym etapie procesu system skanuje dokument osobisty klienta, sprawdzając jego poprawność. Następnie, skanowane są dane z dokumentu i przesyłane do systemu obsługowego firmy. Kolejnym etapem jest porównanie osoby z dokumentu z osobą wnioskującą o założenie konta, wykorzystując biometryczną wideoweryfikację twarzy. Po poprawnej weryfikacji następuje połączenie z agentem w kanale komunikacyjnym wideochat w celu zakończenia procesu.

Wdrożenie obejmuje również udostępnienie dodatkowych kanałów komunikacji z klientem, m.in.: wideochat, audio-chat, cobrowsing oraz text-chat. Kanały komunikacji dostarcza system livechatowy zintegrowany z systemami obsługowymi firmy.

2019-05-20