IBM Integrated Analytics System (IAS)

IBM Integrated Analytics System (IAS) jest wysoko wydajnym rozwiązaniem typu „Data Warehouse Appliance”, które zrewolucjonizowało podejście instytucji i firm do budowy hurtowni danych i systemów Business Intelligence.

Celem jaki przyświecał konstruktorom było stworzenie „urządzenia”, które mogłoby wykonywać złożone zapytania i analizy na wielkich wolumenach danych, w pełni wykorzystując architekturę przetwarzania masywnego-równoległego danych (MPP). IBM Integrated Analytics System integruje serwer, bazę danych, macierz dyskową i zaawansowaną analitykę. Wszystko w jednej obudowie i w architekturze MPP (Massively Parallel Computing).

IBM Integrated Analytics System

IBM Integrated Analytics System – cechy systemu:

  • Platforma specjalnie zbudowana dla potrzeb analitycznych
  • Połączenie bazy danych, serwerów i pamięci masowej w ramach jednego rozwiązania
  • Możliwość szybkiego wdrożenia
  • Wysoka wydajność i niski koszt całkowity posiadania rozwiązania
  • Ekstremalnie szybki dostęp do danych
  • Wbudowana wysoka wydajność analiz detalicznych
  • Technologia wykorzystywana w ponad 100 firmach na świecie

IBM Integrated Analytics System to gotowe do użycia rozwiązanie – połączenie sprzętu, macierzy i bazy danych w architekturze równoległej MPP. Najważniejsze cechy systemu to:

  • Szybkość: 10-100x szybsza od rozwiązań tradycyjnych
  • Prostota: system jest łatwy w administracji i utrzymaniu
  • Skalowalność: IBM Integrated Analytics System jest skalowalny liniowo
  • Inteligencja: wbudowana, wysokowydajna analityka
  • Oszczędność: niski koszt utrzymania i eksploatacji

IBM Integrated Analytics System – zakres danych do analizy

Oparta na technologii Netezza platforma jest liniowo skalowana i może być wykorzystywana do budowy hurtowni danych i rozwiązań analitycznych o rozmiarze od kilku TB do kilku PB.

Zastosowania biznesowe
IBM Integrated Analytics System:

Zastosowania IBM Integrated Analytics System są bardzo szerokie i obejmują:

  • Analizy CRM
  • Segmentacja klientów i CLV
  • Analizy koszykowe
  • Rentowność sprzedaży

Segmentacja i migracje w segmentach:

  • Zarządzanie kampaniami marketingowymi
  • Analizy zasięgu i pokrycia siecią sprzedaży
  • Prognozowanie popytu
  • Analiza zachowań klientów w sieci
  • Analiza Programów Lojalnościowych
  • Optymalizacja łańcucha dostaw
  • Sprawozdawczość finansowa
  • Prognozowanie i analiza sprzedaży

IBM Business Partner - Big Data

Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. jest certyfikowanym partnerem IBM
w zakresie technologii IBM Integrated Analytics System.



Jak uzyskać ofertę:

Jak uzyskać wycenę Unima 2000

Skontaktuj się z naszym przedstawicielem:

Podaj Twój numer telefonu - oddzwonimy

Podaj Twoje imię i nazwisko

Podaj nazwę Twojej firmy

Wyrażam zgodę na:

 Przetwarzanie moich danych osobowych *

Zobacz treść

Otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną *

Zobacz treść

Otrzymywanie informacji marketingowych drogą elektroniczną

Zobacz treść

Używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych *

Zobacz treść

* Wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne lecz jest niezbędne, żebyśmy mogli się z Tobą kontaktować i odpowiedzieć na Twoje pytanie.

Wyrażone zgody można wycofać w każdym czasie, np. klikając tutaj: Cofam zgody

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Polityka prywatności

Magdalena Pisarczyk

Magdalena Pisarczyk
Dyrektor ds. Projektów Informatycznych
D +48 12 2980 520
M +48 601 416 600

kontakt Unima 2000 SA