IQnet Sp. z o.o.

IQnet  Sp. z o.o. jest dynamicznie rozwijającą się firmą działającą na rynku Business Performance Improvement.

IQnet od lat wspiera swoich Klientów, udostępniając im najnowocześniejsze technologie teleinformatyczne z obszarów telekomunikacji, sieci strukturalnych, oprogramowania biznesowego (klasy CRM) oraz rozwiązań klasy Contact Center. Jako ekspert w obszarze systemów telekomunikacyjnych bazujących na platformie Siemens – IQnet poszerzył portfolio grupy kapitałowej o rozwiązania dla małych i średnich przedsiębiorstw.

Lockus Sp. z o.o.

Lockus Sp. z o.o. specjalizuje się we wsparciu realizacji strategii biznesowych poprzez organizację wydarzeń oraz wdrażanie projektów marketingowych.

Opierając się na bogatym doświadczeniu spółka dba o każdy element na wszystkich etapach organizacji i realizacji projektów. Obsługę w zakresie działań logistycznych, marketingowych i PR zapewnia zespół profesjonalistów i pasjonatów event marketingu oraz komunikacji w biznesie z wieloletnim doświadczeniem w organizacji konferencji i szkoleń dla specjalistów z branży automatyki budynkowej, multimediów oraz nowych technologii. Kompetencje Lockus jako niezawodnego partnera biznesowego potwierdzają referencje klientów, wśród których znalazły się  m.in. firmy: Samsung, Panasonic, NEC, Bosch, Nedap, Avaya, Siemens, Honeywell.

Teleinvention Contact Center

Teleinvention – to nowoczesne call i contact center. Oferuje swoje usługi od 2007 roku. W ramach oferty dostarcza usługi w zakresie obsługi Klienta, wsparcia sprzedaży, prowadzenia badań marketingowych i rynkowych oraz w innych obszarach pokrewnych. Teleinvention oferuje swoim klientom kompleksowe rozwiązania, polegające na outsourcingu całego procesu biznesowego związanego z obsługą klienta, marketingiem, sprzedażą oraz windykacją należności.

Główną domeną Teleinvention są duże kampanie telesprzedażowe oraz świadczenie usług wsparcia dla każdej działalności operacyjnej przedsiębiorstw i korporacji. Realizację wszystkich usług świadczonych przez Teleinvention zapewnia 300-stanowiskowe call center w dwóch lokalizacjach. Wspierane jest odpowiednią infrastrukturą IT, wyposażoną w zaawansowane rozwiązania contact center, narzędzia do automatyzacji pracy, a także narzędzia zwiększające efektywność pracy.

Doświadczenie pracowników w obszarze usług zewnętrznego call center oraz nowoczesne technologie sprawiają, że Teleinvention realizuje coraz więcej projektów zarówno dla stałych, jak i nowych Klientów.