Vocalcom zdobywa Gold Stevie® Award 2017


Podczas 11 corocznego konkursu Stevie Awards dla sprzedaży i obsługi klienta, Vocalcom zdobył główną nagrodę – Gold Stevie® Avard.

Las Vegas, Nevada – 25 lutego 2017 – Vocalcom, wiodący globalny dostawca technologii Contact Center dedykowanych do działania w chmurze, otrzymał prestiżową nagrodę Gold Stevie® Award w kategorii „Rozwiązania Contact Center – nowa wersja”.


Nagroda dla Vocalcom

Stevie® Awards jest organizatorem kilku konkursów przyznających jedne z najważniejszych nagród dla biznesu na całym świecie, w tym American Business Awards oraz International Business Awards.

„Stevie® Awards – sprzedaż i obsługa Klienta” to najważniejsze światowe wyróżnienie dla rozwiązań z dziedziny obsługi klienta, contact center, rozwoju biznesu oraz sprzedaży.

Tegoroczne nagrody wręczono podczas uroczystego bankietu 24 lutego w Caesars Palace w Las Vegas. W uroczystości uczestniczyło ponad 650 menedżerów z całego świata.


Do tegorocznej edycji konkursu nominowanych zostało ponad 2300 rozwiązań pochodzących od przedsiębiorstw o różnej wielkości i działających w różnych branżach. Tak duża liczba nominowanych oznaczała większą konkurencję i wzrost liczby nominowanych o 10 procent w porównaniu do roku 2016.

Finaliści konkursu zostali wyłonieni przez 77 sędziów pochodzących z różnych krajów. Sędziowie przyznawali punkty w kategoriach takich jak: obsługa klienta, contact center, sprzedaż, business development, nowe produkty, nowe usługi, dostawcy rozwiązań.

Oto kilka wybranych komentarzy sędziów:

Gold Stevie Avard dla contact center Vocalcom

To już druga nagroda dla Vocalcom w tym konkursie. W tej edycji konkursu na drugim miejscu uplasowało się rozwiązanie LogMeIn, a na trzecim NewVoiceMedia.

Informację o nagrodzie przyjęliśmy z prawdziwą przyjemnością. Dla wszystkich użytkowników systemów Contact Center Vocalcom działających w chmurze, nagroda stanowi potwierdzenie, że ich wybór był właściwy. Złota nagroda Stevie® Award to kolejny dowód, że Vocalcom jest liderem w dostarczaniu rozwiązań Omnichannel dedykowanych do działania w chmurze.

Więcej informacji o nominacjach można znaleźć na stronie: www.stevieawards.com
O rozwiązaniach contact center działających w chmurze można poczytać tutaj: contact center


UWAGA: teraz możesz bezpłatnie przetestować Cloud Contact Center

Bezpłatny test Contact Center

Z przyjemnością informujemy, że udostępniliśmy możliwość bezpłatnego przetestowania nagrodzonego systemu Cloud Contact Center Vocalcom.

W celu zamówienia usługi bezpłatnego testu systemu cloud contact center Vocalcom (Hermes.net) prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się na stronie: zamów trial contact center Vocalcom

UWAGA: Ilość licencji testowych jest ograniczona – będziemy je przyznawać zgodnie z kolejnością wpływania zgłoszeń.