Equinox – zunifikowana platforma komunikacji biznesowej

Equinox to nowa, innowacyjna platforma cyfrowa firmy Avaya przeznaczona do komunikacji biznesowej. Umożliwia jednolite, spójne korzystanie z różnych kanałów komunikacji, takich jak wideo, telefon, chat, współdzielenie treści i plików itp., na wszystkich typach urządzeń: w stacjonarnych salach i terminalach konferencyjnych komputerach osobistych, tabletach i smartfonach.

Equinox ułatwia pracę grupową zarówno wewnątrz firmy, jak i współpracę z podmiotami zewnętrznymi – klientami czy partnerami. Dzięki temu pracownicy mogą komunikować się znacznie łatwiej i szybciej, co znacząco zwiększa ich wydajność pracy.

Stosowanie w firmie licznych, odrębnych mechanizmów komunikacji – takich, jak telefony, wideokonferencje, emaile, czaty itp. – powoduje, że ich obsługa jest zwykle skomplikowana. Niejednokrotnie wymaga przerwania bieżącej czynności i opuszczenia bądź przełączania aplikacji, odnalezienia danych kontaktowych osoby, z którą należy się skontaktować itp. Takie działania komplikują i spowalniają pracę. Odpowiedzią na te problemy jest platforma Avaya Equinox.

Dzięki pakietowi SDK Avaya Breeze™ Client SDK platforma Equinox może być w prosty sposób zintegrowana z dowolnymi aplikacjami biznesowymi firm trzecich umożliwiając wbudowanie w nie funkcji komunikacyjnych dostosowanych do potrzeb różnych branż i różnych grup użytkowników. W ten sposób na przykład w aplikacji do zarządzania firmą może pojawić się przycisk „zadzwoń” umożliwiający bezpośredni kontakt z osobami odpowiedzialnymi za dany obszar funkcjonowania firmy lub dany projekt, umożliwiając natychmiastowe skonsultowanie się z nimi w razie potrzeby. Takie podejście zdecydowanie przyspiesza i ułatwia pracę oraz obniża poziom stresu pracowników.

Avaya Equinox

Przykładowe zastosowania platformy Avaya Equinox w różnych branżach:

  • Sektor publiczny: Platforma Equinox umożliwia łatwe kontaktowanie się z pracownikami, także mobilnymi, oraz ułatwia pracę grupową różnych instytucji. Może tworzyć dodatkowy kanał komunikacji pozwalający np. na koordynowanie działań centrów ratunkowych i zarządzania sztabem kryzysowym. w placówkach służby zdrowia pozwala na komunikację z personelem medycznym czy pacjentami przewlekle chorymi w czasie rzeczywistym. w telemedycynie umożliwia obsługę transmisji obrazu pola operacyjnego czy zdalne konsultacje. Platforma może być również wykorzystana celów edukacyjnych i transmisji wydarzeń wymagających wysokiej jakości Full HD 1080p30 i ogromnej skalowalności – np. strumieniowania i nagrywania posiedzeń rad miasta z możliwością zdalnego uczestnictwa dla 100 tys. obserwatorów.
  • Przemysł: W zakładach przemysłowych Avaya Equinox może zostać wdrożona jako kanał komunikacji z pracownikami terenowymi. Umożliwia również konsolidację i automatyzację monitoringu urządzeń pomiarowych, automatyczne powiadamianie pracowników i menedżerów o sytuacjach wymagających interwencji oraz ostrzeganie sztabów kryzysowych w razie zaistnienia sytuacji awaryjnych. Platforma umożliwia też realizację bezpiecznej komunikacji z innymi firmami, np. partnerami biznesowymi, dzięki możliwości współpracy z praktycznie dowolnym sprzętem konferencyjnym SIP/H.323 oraz bezpłatnym komunikatorem uruchamianym z poziomu zaproszenia kalendarzowego.
  • Firmy wielooddziałowe, pracownicy mobilni: Platforma Avaya Equinox umożliwia efektywną komunikację pomiędzy oddziałami firmy, zdalną pracę na dokumentach i udostępnianie własnego pulpitu przy pracy zdalnej. Rozwiązanie konferencyjne działające w ramach Avaya Equinox jest odporne na wahania jakości sieci i wymaga niższej przepustowości w porównaniu do systemów konkurencyjnych. Jest to szczególnie istotne w przypadku wdrażania w jednostkach zlokalizowanych w miejscu o utrudnionym dostępnie do łączy szerokopasmowych lub w przypadku telepracy.

Podstawowe cechy platformy Avaya Equinox:

  • Zaprojektowany z myślą o użytkownikach mobilnych – Jednolity interfejs użytkownika zoptymalizowany pod kątem różnych platform sprzętowych i systemów operacyjnych – w tym urządzeń mobilnych, tabletów, komputerów osobistych, przeglądarek oraz terminali Avaya Vantage – eleganckich urządzenich z dużym, 8-calowym ekranem dotykowym i kamerą, bez żadnych dodatkowych przycisków.Łatwy i intuicyjny w użyciu – Rozpoczęcie komunikacji w dowolnym kanale (audio, wideo, chat, transfer plików czy udostępnianie pulpitu) wymaga naciśnięcia tylko jednego przycisku. Komunikacja może też zostać rozpoczęta na podstawie informacji adresowej w oknie przeglądarki, w stopce korespondencji, adresu email czy też automatycznie w wyniku wykrycia przez system okoliczności biznesowej wymagającej kontaktu.
  • Brak konieczności pobierania oprogramowania: wspólna praca w przeglądarce. – Avaya Equinox oferuje rozbudowane funkcje pracy zespołowej w przeglądarkach obsługujących standard HTML5 (audio/wideo/chat, współdzielenie i przeglądanie plików, moderowanie spotkań). Dzięki wykorzystaniu technologii WebRTC nie jest konieczne wcześniejsze pobieranie jakichkolwiek aplikacji czy wtyczek, co umożliwia łatwe nawiązywanie połączeń nie tylko z innymi pracownikami firmy, ale też z użytkownikami zewnętrznymi, także zapraszanymi ad hoc.
  • Wzrost wydajności pracy i wzmocnienie pozycji rynkowej dzięki inteligentnym rozwiązaniom cyfrowym. – Wszystkie mechanizmy komunikacji i pracy zespołowej dostępne w ramach platformy Avaya Equinox mogą być wykorzystywane w procesach biznesowych przedsiębiorstwa i zostać umieszczone bezpośrednio w aplikacjach biznesowych wspierających realizację procesów lub zapewniających przepływ informacji i zadań. Takie podejście, zgodne z koncepcją przedsiębiorstwa cyfrowego, daje szansę uzyskania wyjątkowej pozycji na rynku dzięki zwiększeniu efektywności wykorzystania czasu i kompetencji pracowników.
  • Zgodność z Avaya Breeze – Platforma Equinox jest w pełni zgodna ze środowiskiem deweloperskim Avaya Breeze, które umożliwia bezpośrednią integrację procesów i systemów biznesowych z warstwą komunikacyjną oraz tworzenie produktów dostępnych w ramach społeczności Avaya SnappStore. Avaya Breeze™ Client SDK, pozwala na pełną personalizację aplikacji komunikacyjnej (w tym ról użytkownika, agenta i kierownika) bądź osadzenie jej bezpośrednio w aplikacji i w odpowiednim kontekście biznesowym.
  • Łatwy dostęp do najwyższej jakości transmisji wideo i audio w wysokiej rozdzielczości, z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie. -Komunikatory i terminale Equinox w niezawodny i bezpieczny sposób obsługują komunikację głosową i wideo wysokiej jakości. Połączenie można nawiązać z dowolnego urządzenia i z dowolnej sieci, a zdalny dostęp nie wymaga skomplikowanej konfiguracji i zestawiania połączeń VPN. Na wszystkich urządzeniach danego użytkownika klient Equinox ma jeden, wspólny identyfikator, co przyspiesza realizację procesów.
  • Ciągłość komunikacji i efektywne działanie bez przerw – Mechanizmy przesyłania i trwałego zapisywania treści multimedialnych (tekstu, materiałów audio i wideo, obrazów i plików) umożliwiają pracownikom uzyskiwanie dostępu oraz wysyłanie wiadomości przeznaczonych dla zespołu – w czasie rzeczywistym albo w innym, dogodnym terminie.
  • Zmniejszenie złożoności i ograniczenie kosztów użytkowania wielu rozwiązań. – Avaya Equinox to platforma, która łączy różne metody prowadzenia komunikacji zacierając podział pomiędzy komunikacja bezpośrednią i środowiskiem pracy grupowej. Co ważniejsze, pozwala ona na przejście w firmie od komunikacji zunifikowanej do koncepcji przedsiębiorstwa cyfrowego, w którym komunikacja nie jest już odrębnym silosem, lecz jest w pełni zintegrowana z innymi procesami. w ramach jednego, w pełni software’owego i kompleksowego rozwiązania.

Avaya Diamond Partner - Equinox

Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. posiada najwyższy status partnerstwa z firmą Avaya. „Diamentowy Partner Avaya” to najwyższy status przyznany w ramach programu partnerskiego Avaya Edge. Tak wysoki poziom partnerstwa posiadają w Polsce zaledwie dwie firmy.
Otrzymując status Diamentowego Partnera Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. uzyskała dostęp do najbogatszego pakietu wsparcia, najbardziej zaawansowanych narzędzi oraz najkorzystniejszych zasad współpracy z Avaya. Przekłada się to bezpośrednio na korzyści jakie firma może zaoferować klientom.



Jak uzyskać wycenę systemu:

Jak uzyskać wycenę Unima 2000

Skontaktuj się z naszym przedstawicielem:

Podaj Twój numer telefonu - oddzwonimy

Podaj Twoje imię i nazwisko

Podaj nazwę Twojej firmy

Wyrażam zgodę na:

 Przetwarzanie moich danych osobowych *

Zobacz treść

Otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną *

Zobacz treść

Otrzymywanie informacji marketingowych drogą elektroniczną

Zobacz treść

Używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych *

Zobacz treść

* Wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne lecz jest niezbędne, żebyśmy mogli się z Tobą kontaktować i odpowiedzieć na Twoje pytanie.

Wyrażone zgody można wycofać w każdym czasie, np. klikając tutaj: Cofam zgody

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Polityka prywatności

Rafał Pychowski

Rafał Pychowski
Dyrektor ds. Sprzedaży
D +48 12 2980 529

kontakt Unima 2000