Unima 2000 na Customer Care Festival

Najbardziej inspirujące, bezpłatne wydarzenie roku branży customer care w Polsce. Dwa dni prezentacji, spotkań i networkingu w gronie 400 najlepszych specjalistów od obsługi klienta w kanałach zdalnych. Wśród prelegentów i wystawców Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.



Pierwszego dnia Festiwalu, tj. 27 maja o godzinie 12.40 rozpocznie się prelekcja naszej firmy, pt.:

„Efektywna komunikacja wewnętrzna
jako element strategii customer care”

Prelegent: Rafał Pychowski.

Partnerem Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. przy organizowaniu imprezy jest:

Avaya logo


Customer Care Festival to najbardziej wyczekiwane wydarzenie roku 2019

Wydarzenie, które łączy w sobie kongres, warsztaty, spotkania biznesowe i targi okraszone dużą dawką żywiołowości, spontaniczności i nieformalnego stylu. Takie połączenie daje uczestnikom niepowtarzalną okazję do wzbudzenia w sobie nieodkrytych pokładów kreatywności. Kreatywności, która tak bardzo potrzebna jest przy projektowaniu i budowaniu doskonałej jakości obsługi klienta.

Największe i najciekawsze

Tegoroczna edycja zgromadzi około 400 gości i ponad 80 osób – reprezentujących wystawców.

Połączenie biznesu i administracji publicznej

Customer Care Festival to jedyne, tak oryginalne połączenie tematyczne konferencji. W jednym miejscu spotykają się wszyscy praktycy związani z obsługą klientów w biznesie, outsourcingu i administracji samorządowej oraz publicznej.


Bezpłatne zaproszenia

Unima 2000 jako Partner imprezy dysponuje pulą bezpłatnych zaproszeń dla uczestników. Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani uczestnictwem w imprezie prosimy o kontakt z Działem Marketingu Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.:

Grzegorz Wilczak

Grzegorz Wilczak
Kierownik Działu Marketingu
D +48 12 2980 574
M +48 601 508 216

kontakt Unima 2000

Więcej informacji na wydarzenia znajduje się na stronie: Customer Care Festival.

2019-05-15