Unima 2000 na Customer Care Festival

Najbardziej inspirujące, bezpłatne wydarzenie roku branży customer care w Polsce. Dwa dni prezentacji, spotkań i networkingu w gronie 400 najlepszych specjalistów od obsługi klienta w kanałach zdalnych. Wśród prelegentów i wystawców Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.



Pierwszego dnia Festiwalu, tj. 27 maja o godzinie 12.40 rozpocznie się prelekcja naszej firmy, pt.:

„Efektywna komunikacja wewnętrzna
jako element strategii customer care”

Prelegent: Rafał Pychowski.

Partnerem Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. przy organizowaniu imprezy jest:

Avaya logo


Customer Care Festival to najbardziej wyczekiwane wydarzenie roku 2019

Wydarzenie, które łączy w sobie kongres, warsztaty, spotkania biznesowe i targi okraszone dużą dawką żywiołowości, spontaniczności i nieformalnego stylu. Takie połączenie daje uczestnikom niepowtarzalną okazję do wzbudzenia w sobie nieodkrytych pokładów kreatywności. Kreatywności, która tak bardzo potrzebna jest przy projektowaniu i budowaniu doskonałej jakości obsługi klienta.

Największe i najciekawsze

Tegoroczna edycja zgromadzi około 400 gości i ponad 80 osób – reprezentujących wystawców.

Połączenie biznesu i administracji publicznej

Customer Care Festival to jedyne, tak oryginalne połączenie tematyczne konferencji. W jednym miejscu spotykają się wszyscy praktycy związani z obsługą klientów w biznesie, outsourcingu i administracji samorządowej oraz publicznej.


Bezpłatne zaproszenia

Unima 2000 jako Partner imprezy dysponuje pulą bezpłatnych zaproszeń dla uczestników. Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani uczestnictwem w imprezie prosimy o kontakt z Działem Marketingu Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.:

Grzegorz Wilczak

Grzegorz Wilczak
Kierownik Działu Marketingu
D +48 12 2980 574
M +48 601 508 216

kontakt Unima 2000

Więcej informacji na wydarzenia znajduje się na stronie: Customer Care Festival.


AKTUALIZACJA: Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji z wydarzenia:


Customer Care Festival
Customer Care Festival
Customer Care Festival
Customer Care Festival
Customer Care Festival
Customer Care Festival
Customer Care Festival
Customer Care Festival
Customer Care Festival
Customer Care Festival
Customer Care Festival

2019-05-15