Raporty, wizualizacja i analiza danych w contact center

System raportowania i wizualizacji dostarcza obiektywne i zweryfikowane informacje na temat aktywności contact center. Dzięki raportom uzyskujemy szczegółowe informacje o wykorzystywaniu zasobów i poszczególnych kanałów komunikacji – np. ilości wykonanych połączeń telefonicznych, odebranych e-maili oraz konwersacji przeprowadzonych przez czat.

Raporty contact center pozwalają określać i wizualizować ruch wychodzący i przychodzący, zaangażowanie pracowników, średnie czasy trwania pojedynczego kontaktu dla poszczególnych kampanii, czas oczekiwania na połączenie z konsultantem itp. Możemy kontrolować ilu odbiorców i po jakim czasie rezygnuje z kontaktu z konsultantem contact center ze względu na zbyt długi czas oczekiwania.


Contact center – raporty jakościowe

Niezależnie od danych ilościowych, rozbudowany system raportowania contact center może dostarczać niezwykle cenne dane jakościowe, np. ilość konwersji, jakie tematy poruszano w trakcie kontaktów z klientami, czy konsultanci prowadzili rozmowy zgodnie z przyjętym wcześniej scenariuszem, a nawet w jakiej atmosferze przebiegały poszczególne rozmowy (patrz: Systemy analizy mowy).


Sprawny system raportowania pozwala na szybkie podejmowanie decyzji dotyczących organizacji i zarządzania pracy contact center, w tym optymalizacji procedur, zatrudnienia, podziału grup pracowników na podzespoły specjalistyczne, planowania czasu pracy, określania terminów i zakresu szkoleń itp.

Raportowanie w contact center

Contact center raporty – korzyści:

  • poprawa jakości obsługi klientów
  • wzrost zysku w przeliczeniu na jeden kontakt z klientem
  • optymalizacja struktury zatrudnienia
  • redukcja kosztów utrzymania contact center
  • rejestracja czasu i jakości pracy agentów,
  • możliwość budowania programów motywacyjnych dla agentów
  • informacja o klientach którym nie udało się dodzwonić do call center
  • weryfikacja efektywności wdrożonych procedur

Powrót do: contact center


Jak uzyskać wycenę systemu:

Jak uzyskać wycenę Unima 2000

Skontaktuj się z naszym przedstawicielem:

Podaj Twój numer telefonu - oddzwonimy

Podaj Twoje imię i nazwisko

Podaj nazwę Twojej firmy

Klikając przycisk „Wyślij” wyrażasz zgodę na używanie przez Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. z siedzibą przy ulicy Skarżyńskiego 14, 31-866 Kraków, telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, których jesteś użytkownikiem, dla celów marketingu bezpośredniego zgodnie z art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800). Twoja zgoda może być odwołana w dowolnym momencie.

Piotr Bac

Piotr Bac
Product Manager
D +48 12 2980 533
M +48 605 947 277

kontakt Unima 2000 SA