Contact Center dla ICN Polfa Rzeszów S.A.

Sukcesem zakończyła się implementacja systemu Contact Center dla Grupy Kapitałowej ICN Polfa Rzeszów S.A. Spółka stanowi część międzynarodowego koncernu Valeant Pharmaceuticals International,Inc – jednego z wiodących koncernów farmaceutycznych pracujących na rzecz ochrony zdrowia ludzi na całym świecie. Wdrożenie przebiegło zgodnie z planem i zakończyło się 9 sierpnia 2018.

Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. wdrożyła system Call Contact Center pracujący w chmurze służący do obsługi połączeń przychodzących oraz wychodzących. Klient korzysta z systemu przy realizacji procesu zamówień aptecznych.

Wdrożony system Call Center został zintegrowany z przygotowanym przez Unima 2000 autorskim systemem CRM.


Unima 2000 - system Call Center w chmurze

System daje możliwość realizowania kampanii przychodzących i wychodzących, administrowanie użytkownikami systemu, administrowanie konfiguracją praw użytkowników, administrowanie kampaniami oraz tworzenie zaawansowanych skryptów rozmów.

Dzięki wdrożeniu możliwe jest monitorowanie pracy agentów w czasie rzeczywistym, kolejkowanie połączeń przychodzących i automatyczne łączenie osób dzwoniących. System umożliwia planowanie, subskrybowanie (wysyłanie na skrzynkę e-mail) i generowanie standardowych raportów dotyczących pracy Contact Center.

System pozwala na definiowanie parametrów połączeń automatycznych, dostosowanie zapowiedzi głosowych pod wybraną kampanię oraz definiowanie i nadawanie statusu rozmowy. Co istotne, zapewnia możliwość definiowania, podglądu i raportowania kluczowych wskaźników efektywności (KPI).

W ramach prac wdrożeniowych, wykonano m.in.: konfigurację użytkowników, konfigurację kampanii inbound/outbound oraz konfigurację drzewa IVR. Współpracując z Klientem, Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. przygotowała skrypt rozmowy Agenta, a także przeprowadziła niezbędne szkolenia Agentów i Supervisorów.

Praca Call Center jest monitorowana zdalnie przez Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. Wdrożony system działa w systemie hostingowym. Ulokowany został na zewnętrznych serwerach i połączony z publiczną siecią telefoniczną, publiczną siecią Internet i prywatnymi łączami internetowymi.

2018-08-24