Axxerion - platforma do kompleksowego zarządzania procesami biznesowymi

Axxerion jest systemem informatycznym wspomagającym zarządzanie i optymalizowanie wszystkich procesów zachodzących w przedsiębiorstwach. Axxerion jest prosty w obsłudze i łatwo można go adaptować do indywidualnych wymagań i istniejących procedur. Może być uruchamiany również na urządzeniach przenośnych.

Pełna kontrola nad procesami stanowi gwarancję ich kompletności, zgodności z wymaganiami prawa i standardami stosowanymi przez przedsiębiorstwo. System zapewnia optymalizację procesów, archiwizację danych oraz rozliczanie i raportowanie.

Axxerion działa w 100% w Internecie jako SaaS (System As A Service), stąd decydując się na jego używanie nie są potrzebne jakiekolwiek dodatkowe inwestycje w sprzęt i oprogramowanie. System do zarządzania procesami Axxerion zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa – dane są chronione według najwyższych standardów.

Po skonfigurowaniu systemu, wystarczy się zalogować – Axxerion jest gotowy do pracy

Axxerion jako system do zarządzania nieruchomościami

Platforma Axxerion jest chętnie wykorzystywana jako oprogramowanie do zarządzania nieruchomościami oraz zarządzania pracą służb odpowiadających za serwisowanie i utrzymanie techniczne obiektów i instalacji. System jest zoptymalizowany do tego typu zastosowań. Axxerion oferuje rozbudowane i przyjazne dla użytkownika środowisko do zarządzania nieruchomościami, takimi jak: biurowce, parkingi, domy kultury, ośrodki sportowe, centra handlowe i mieszkania. Program do zarządzania nieruchomościami Axxerion obsługuje wszystkie istotne procesy, np: planowanie inwestycji, zarządzanie nieruchomościami, utrzymanie nieruchomości, serwisowanie, zarządzanie energią, rozliczanie najmu i usług serwisowych, fakturowanie oraz kompleksowa obsługa księgowa.

Każde przedsiębiorstwo i organizacja wypracowuje własne, unikalne procesy, specyficzne dla jej profilu działania. Twórcy platformy do zarządzania procesami Axxerion zadbali aby oprogramowanie można było łatwo modyfikować, dostosowując do własnych nietypowych potrzeb. Przykładowo, jeżeli wykorzystujemy system Axxerion jako oprogramowanie do zarządzania nieruchomościami, dla każdego obiektu jak np. budynek czy umowa, można przypisać dowolną, samodzielnie zdefiniowaną liczbę pól. Przy generowaniu raportów i zestawień można oprzeć się na gotowych wzorach, wykorzystywanych przez oprogramowanie dla zarządców nieruchomości lub w prosty sposób zmodyfikować je, wykorzystując niestandardowe pola i dane. Do projektowania przebiegu procesów biznesowych nie jest potrzebna umiejętność programowania. Procesy wprowadza się w formie graficznej i można je, w dowolnym momencie, uzupełniać i modyfikować.

W przeciwieństwie do standardowych rozwiązań, nie trzeba inwestować w dodatkowy sprzęt i licencje programowe. Do pracy systemu wystarczą typowe komputery biurowe, wyposażone w przeglądarkę internetową. Axxerion jest dostępny w formie subskrypcji, a opłata uzależniona jest wyłącznie od faktycznego wykorzystania systemu. Niezależnie czy wykorzystujemy system jako oprogramowanie do zarządzania procesami czy oprogramowanie do zarządzania nieruchomościami, pracę można rozpocząć od małej liczby użytkowników i limitowanej serii modułów, a następnie zwiększać funkcjonalność systemu wraz ze wzrostem potrzeb. Przedstawiony model finansowania wiąże się z małym ryzykiem i niewielkimi kosztami początkowymi. Dzięki temu, że płacimy wyłącznie za wykorzystywane zasoby, oprogramowanie do zarządzania nieruchomościami Axxerion nadaje się zarówno dla dużych, jak i mniejszych przedsiębiorstw.

Oczywiście, jeżeli Klient wyraża taką potrzebę, możliwe jest zainstalowanie systemu na dedykowanych serwerach wskazanych przez Klienta.

Typowe zastosowania platformy Axxerion
w zarządzaniu nieruchomościami:

  • zarządzanie powierzchniami
  • zarządzanie umowami
  • zarządzanie wnioskami
  • zarządzanie budynkami
  • zarządzanie magazynem
  • zarządzanie projektami
  • zarządzanie rezerwacjami
  • konserwacja i utrzymanie
  • zarządzanie finansami
  • zarządzanie raportami
  • zarządzanie dokumentami
  • zarządzanie serwisem

Możliwe zastosowania systemu Axxerion
(inne niż program do zarządzania nieruchomościami):

  • zarządzanie usterkami oraz awariami w przedsiębiorstwie/sklepie
  • zamawianie i zapewnianie ciągłości dostaw materiałów eksploatacyjnych
  • zarządzanie rezerwacjami własnych sal konferencyjnych
  • zarządzanie rezerwacjami pomieszczeń/lokali rozproszonych
  • rezerwacje pożywienia/żywności
  • catering
  • kontrola oraz rozliczanie pracowników
  • kontrola oraz rozliczanie floty samochodowej w firmie
  • zarządzanie przeglądami oraz konserwacją urządzeń technicznych
  • zintegrowanie systemów bms – kontrola zarezerwowanych pomieszczeń za pomocą czujników (automatyczne zwalnianie rezerwacji)
  • zarządzanie serwisem mobilnym
  • zarządzanie magazynem – automatyczne wysyłanie zamówienia do firm zewnętrznych
  • kontrola zużycia materiałów
  • tworzenie budżetów oraz planowanie prac związanych z budową
  • planowanie przeprowadzek (dokładny czas przeprowadzki, ilość niezbędnych samochodów i pracownikow, określanie zakresu prac)

W zakresie komercyjnego zarządzania nieruchomościami Axxerion zapewnia:

Inwentaryzacja posiadanych obiektów: dane geograficzne, adresowe – wizualizowane na mapach, informacja techniczna – powierzchnie, wyposażenie, funkcje, dokumentacje.
Kontrola procesów biznesowych związanych z nieruchomością: wpływy z najmu, koszty utrzymania, rozliczenia, fakturowania (pełna księgowość), budżet, raportowanie i analiza,  planowanie strategiczne i opcje alternatywne
Stała informacja o wartości nieruchomości: raportowanie online, gromadzenie i analiza informacji o rynku.
Indywidualny Project Management w procesie sprzedaży: gromadzenie ofert, informacji o kontrahentach i postępie w negocjacjach.

Axxerion_1_1312px

Program do zarządzania nieruchomościami Axxerion
przykładowy wygląd panelu użytkownika

Platforma Axxerion - korzyści ze stosowania:

  • wzrost efektowności zarządzania organizacją poprzez poprawę płynności pracy i lepszą komunikację
  • automatyzacja powiadomień
  • brak kosztów związanych z utrzymaniem serwerów i oddziałów IT w organizacji
  • oszczędność czasu przez konsolidacje danych i jednoczesne używanie aktualnych informacji przez użytkowników
  • możliwość pracy na urządzeniach mobilnych
  • logistyka i planowanie podróży na podstawie geolokalizacji


Jak uzyskać wycenę systemu:

Jak uzyskać wycenę Unima 2000

Skontaktuj się z naszym przedstawicielem:

Podaj Twój numer telefonu - oddzwonimy

Podaj Twoje imię i nazwisko

Podaj nazwę Twojej firmy


Klikając przycisk „Wyślij” wyrażasz zgodę na używanie przez Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. z siedzibą przy ulicy Skarżyńskiego 14, 31-866 Kraków, telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, których jesteś użytkownikiem, dla celów marketingu bezpośredniego zgodnie z art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800). Twoja zgoda może być odwołana w dowolnym momencie.
Patrz polityka prywatności.

Magdalena Pisarczyk

Magdalena Pisarczyk
Dyrektor ds. Projektów Informatycznych
D +48 12 2980 520
M +48 601 416 600

kontakt Unima 2000 SA